ARGH! Sgu så ja! Jeg er faktisk lige rigtig hidsig og rigtig rigtig træt af min gamle far - bare et øjeblik!
Min far er og blir en lidt sær mand - han ville helst ha haft en dreng dengang - noget han aldrig rigtig har lagt skjul på. Hvis ikke tingene går præcis som han har afbilledet dem i sit hovede så blir han sur og muggen - og han har en fantastisk evne til at få det til at tage sig ud som om det er alle os andre der har begået fejl!
Og her til morgen fik han vredet det sidste søm i kassen med mit temperament fri! 
Det er sådan at jeg har spurgt min far om han mon ikke havde tid at se sin datter og hendes nye kæreste nu her i denne weekend - for noget tid siden. Jo da - hvis jeg først og fremmest kunne informere hans kone (Øh?) og så skulle vi lige forvente at der altså skulle laves hus! (Det er i hvert fald1½ måned siden vi lavede aftalen!)
Desværre går bilen i stykker - det fortæller jeg ham - med besked om at vi så ikke er sikre på at vi kan komme. Der er trods alt et pænt stykke fra Rødby, Lolland til Åstorp, Sverige og det tager væsentligt længere tid end det er morsomt med tog. Men jeg vil lige vende tilbage når jeg ved nærmere.
Alligevel får jeg pludselig en SMS om vi ikke lige kan tage en ramme Ceres Royal med - til tyskerpriser (!) ... Ja jo - vi drikker altså ikke selv blå royal så det er ikke lige noget vi lagerfører om man så må sige! Og så er det jo så at jeg kan fortælle ham at vi altså desværre ikke kan komme for bilen blir ikke færdig før søndag (Den har fået den helt store tur med ny motor) - hvilket jeg må undskylde at jeg ikke har fortalt før men ok - i lørdags troede alle de måske ku nå det. Men det ku vi så se mandag vi ikke kunne og tirsdag skriver min far så ... Det blir han så en smule fornærmet over at han ikke har fået at vide. (Hm - jeg må se at lære at skrive PRONTO!)
Og i dag får jeg så besked om hvorvidt jeg har huske at sende hans kone en mail om at vi ikke kommer!!
ARGH! Jeg vil gerne se min far - ikke bygge hans hus (Sjovt nok er jeg aldrig blevet bedt om at tage arbejdstøj med tidligere - først nu hvor jeg kommer sammen med en murerlærling!) - jeg vil gerne se min far og det er ham jeg laver aftalen med - ikke hans kone (Som nu ellers forresten er meget sød det er slet ikke det)...
Desværre har min far ikke rigtigt haft tid at høre efter noget som helst - jeg har simpelthen så pissemeget om ørerne i øjeblikket - eksamen, studie, arbejde - bare lige for at tage dem som sluger al min tid! Jeg har set min pony 2 gange på lidt over 1 måned! Og alligevel så er jeg sikker på at jeg kun lige præcis hiver måsen med over de 50% vi skal have rigtigt for at bestå den eksamen jeg var til i går selv om jeg har læst som en gal! Der til skal jeg flytte, min morfar er syg (Potentielt alvorligt), min lillesøster er skadet (Kræver genoptræning), min papfar er syg (Psykisk arbejdsskade) - dertil kommer der så alverdens andre ting og sager oven i af samme skuffe som jeg ikke gider skrive om.
Og han ANER ikke en dyt om det for han henvende sig sgisme aldrig hvis ikke han vil ha mig til at gøre et eller andet (Tanke taletid på hans danske telefon fx!) - og hvis han får noget som helst at vide om den slags så får jeg en historie om hvor hårdt HAN har det eller om hvordan han gik i skole 10km med halm i træskoene i 2 meter høje snedriver da han var barn. I øvrigt - bare lige for at komme den i forkøbet - han har aldrig tid når jeg så forsøger at få fat i ham. 
Der var engang hvor jeg blev skuffet, ked, trist og ikke forstod at min far sjældent interesserer sig for hvordan det går mig - men oftest kun henvender sig når han skal bruge mig til et eller andet. Nu er jeg blevet så gammel at jeg blir SKIDESUR!
Åh - det var rart at få ud!
God weekend - og glædelig jul