Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Må jeg godt kvæle ham
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 08:28

Ja for det har jeg virkelig lyst til og gøre hvis jeg fik fat i ham..

Puttede hamster i dybfryser, tørretumbler og vaskemaskine

En 15-årig engelsk dreng har indrømmet, at han påførte en hamster unødig smerte, da han først puttede dyret i en dybfryser, derefter tørretumblede den og til sidst gav den en tur i vaskemaskinen. Hamsteren døde og drengen må ikke have med dyr at gøre de næste fire år.

6. december 2007, 20:54 Af FINN HANSEN, fh@bt.dk

- Hvad den dreng gjorde, var simpelhen forfærdeligt, siger Mike Pugh fra den engelske dyreværnsorganisation RSPCA.

Det tog hamsteren Poppy over en halv time at dø, trods de vanvittige prøvelser, den blev udsat for: Først blev hun proppet ned i en dybfryser i mellem 15 og 20 minutter. Derefter røg hun i tørretumbleren i fem minutter for til sidst at ende i vaskemaskinen i fem minutter.

Ifølge Pugh blev Poppy udsat for 'ekstrem smerte og mentalt stres

0
0
Svar på denne tråd

Møgunge
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 08:33

Drengen burde udsættes for samme omgang Stakkels hamster...

- Henriette -

Smuk og unik brudekjole fra Rembo Styling sælges.

Fra 2007 kollektion. Str. 38/40.

Billeder af kjolen kan ses på min præsentation og jeg mailer gerne flere.

(Nypris: 12.000 kr)

Nu 6.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Tænk at nogen
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 08:36

Tænk at nogen kan være så modbydelig det er ganske forfærdeligt, han skulle f... have en r*vfuld... men det må man jo ikke, tror nu heller ikk man opnår noget ved at slå

knus lene

Rytter søges til 2 er pony på 140.. går m. dressur og s spring

Besøg den fedeste hobby hjemmeside

www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

Piiivvv
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 10:55

Sådan en ondskabsfuld møgunge!! Hvis en som ham nogensinde kom i nærheden af min lille Foo Foo - uha jeg tør ikke tænke på hvad jeg gjorde!

Hvordan kan man være så led ved dyr?

Fryseren var da underligt nok i sig selv (heldigvis kan hamstre klare ekstreme kuldegrader), men hvad i hede hule h*lvede fik ham til at putte den i tørretumbler/vaskemaskine? Hvorfor skulle det lille dyr lide og dø?

Nu ved jeg godt det er dobbeltmoralsk at sige, men han skulle bare have samme tur selv!

"It's not why you're weak, but what will make you strong"
U2

Gamle træmøbler (mørkt træ eller mørklakeret) købes - garderobeskab + bord til TV osv + kommoder eller lign.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 11:09

Sådan en... en dyreplager Nøj, hvor jeg kunne kvæle ham!!! Sikke en idiot! Ja, undskyld, men sådan behandler man bare ikke sit kæledyr, eller andres for den sags skyld

Hilsen Helene

Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil af sted.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 11:09

Slå eller ej.. jeg tog gerne den straf der fulgte med for at Banke den Møg-Unge!!!

Føj man.. jeg håber dælme at hans forældre har en rigtig grim smag i munden!

~STALD RHIANNON~

~True Trust & Time~

Rådgivning

Plejefamilier søges til shetlænder

1'er pony søges til skovtur. se mere på hjemmesiden.

Mishandlet/vanrøgtet heste/ponyer tages ind

http://www.nord-hjem.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvor er forældrene
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 11:14

Er det barnets eller forældrenes skyld???

Jeg mener at forældre står bag mange af de handlinger børn laver - jeg arbejder til dagligt med børn og har stor erfarring herfra!

Jo måske ungen burde blive banket gul og blå - men lærer han af det? angst avler rede (forstå mig nu ret) - Jeg har ikke noget i mod at børn får et klap bagi når det er på sin rette plads (ved godt det er forbudt at slå) Man skal bare huske på at når man slår så er det i afmagt fordi man har "tabt"

Jeg mener ikke at det er drenges skyld det der er sket - det kan godt ske det er ham der har gjort det men hvorfor???

Jeg kan kun stille et spørgsmål hvor er forældrene henne???

Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!
Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd

En dreng på
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 11:43

15 er altså gammel nok til at overskue konsekvenserne af sine handlinger! Der findes ingen undskyldning for hans handlinger.. og blame it on the parents- come on!

0
0
Svar på denne tråd

stakkels hamster
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 12:29

Sådan en forbandet møgunge!!

Der står osse om det her

nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/ id-9644996.html

- Heidi -

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

Han er da ikke rask
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 12:42

Mon ikke der er et eller andet galt i den drengs liv?? Der er da ikke nogen normalt fungerende mennesker der vil gøre sådan.

Så er borzoi danmarks eneste borzoi-hvalpe 8 uger gamle, og klar til at flytte hjemmefra - se de nye billeder ved at klikke på linket.

http://www.lhaghana.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:41

meget kort- jeg ahr en grænse der hedder nul tollerence for den slags uanset alder og baggrund.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

fatter det ikke
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:48

hvad pokker får lige sådan en unge til at gøre den slags? Sig mig engang er det virkelig så kedeligt at være ung i dag at man skal ty til sådan nogle ekstreme grimme handlinger før det bliver sjovt?

Så er vi tilbage til happyslapping, train og bus - surfing osv...! jøsses

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

sådan en @!#$
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:51

ej hvor der det forfærdeligt han skulle kværkes!!! skulle han den lille @!#$ @!#$!!! ej hvor er det bare hæsligt sådan noget:( ej har i også hørt om dem der kørte grise til rusland da de nåede der ned var grisene næsten døde fordi de var begyndt at æde hinanden fordi de var så sultne!!!

0
0
Svar på denne tråd

puha...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:59

Jeg må undre mig lidt. Når man i så høj en alder kan være SÅ sadistisk mod et levende væsen, hvad bliver det næste så? Jeg kan ikke lade være med at tænke på Aalborg-sagen. Jeg mener at have læst en undersøgelse, som hævdede, at kunne man være bevidst ond ved dyr var der ikke langt til vold mod mennesker, og jeg mener endda, at bliver man taget for dyremishandling i visse stater i USA kommer man i en slags "overvågningsgruppe", fordi de mener, der er en sammenhæng...

Man må godt nok være meget samvittighedsløs, tenderende til psykopat for at finde på at gøre sådan mod sit kæledyr...

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

Karina299 ♥Amour♥
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 15:09

du kvæler bare løs...

0
0
Svar på denne tråd

Alt for sygt !
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 15:28

Donzet har skam ret , du kvæler bare !

15 år , helt ærligt , om man så er 7 , 15 , eller 40 , Eller enhver anden alder, gør man da bare ikke sådan noget.

Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd

dårlig opdragelse
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 21:30

tja jeg mener nu også at det må være forældrenes skyld, mon ikke det er et råb om hjælp? Han har vist ikke fået den kærlighed og opmærksomhed som han burde.

stakkels lille hamster

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

fdhhfdhdfhfdhfd
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 21:35

Ja, i denne situation ville bonuspater i hvert fald blive set, til at kunne forudse konsekvenserne af disse handlinger. Det burde denne 15-årige også.

Selvtægt er veltægt.. Giv ham samme tur, og lad ham opleve, hvad han udsatte det stakkels dyr for. Mage til mennesker der findes.

"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 09:54

sikke noget #@!$ at gøre. havde det været hvidbjørnen eller afrodite så have jeg nydt at toturrer ham .. og 15 år så ved man hva man gør... ! ellers havde jeg nok ikke haft min datter nu. !

0
0
Svar på denne tråd

Ja, tænker
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 10:39

da også på, at der da må være sket nopgle brist i opdragelsen af ham...

Stakkels lille hamster...

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider