Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har alle en hest...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 09:45

..på Sydsjælland?

Da jeg flytter Woody til Faxe til februar / marts måned, søger jeg en ny part til ham. Men det er da godt nok ikke mange der søger part i det område synes jeg. Derfor mit spørgsmål, har alle hest på Sydsjælland, siden ingen søger parter?

Andre i samme situation?

Alternativet er jo at han bare skal gå og klø mås, mens jeg er for tyk til at ride. Det synes jeg bare heller ikke er så fedt.

Knus Stine.

0
0
Svar på denne tråd

Altså jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 09:56

Jeg har hest i nordsjælland mens jeg er i slagelse så mangler en hest at ride i slagelse, men nu har jeg været ude og kigge på en jeg muligvis skal låne. Desuden er Faxe nok lidt langt væk for mig der bor i slagelse.

Jeg har selv prøvet et lign. problem med min gamle hest der stod i nordsjælland.

Men held og lykke med det.

Hilsen Pernille og Zafira

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:42

ikke egen hest..

bor i præstø :) men synes bare bus forb. til faxe herfra er lidt dårlige. det tager en hulens masse tid for så kort vej.

søger også en hest at ride, men da jeg ikke har redet i nogen år er jeg nok godt ude af træning :(

vh rose

trænger din hest til skovtur/hyggeridning? jeg søger hest at ride hyggelige ture på omkring præstø

tegner gerne din hest

se eksempler i mit galleri :D

0
0
Svar på denne tråd

Part søges måske
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 16:12

Kunne du låne ham ud?

Et liv uden dyr er som en sko uden såler:)

0
0
Svar på denne tråd

Nixen bixen.
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 16:39

Ikke om jeg kan undvære ham hvis jeg lånte ham ud. Jeg håber jo selv på at kunne ride så længe som muligt, og igen så hurtigt som muligt efer fødslen. Desuden er det rart at kunne gå hen til ham og nusse lidt.

Så løsningen bliver enten en part eller numsekløeri fra Woodys side..

0
0
Svar på denne tråd

Øv øv øv.
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:16

Pernille of Rozzzna: I har desværre ret, det er ret langt. Og der har vi jo så netop problemet. er det mig der bor langt væk fra folk eller omvendt?

det gør ikke så meget ved en evt turrytter at vedkommende ikke er så erfaren. Woody er super nem i skoven, så det er ikke noget problem.Men måske har alle folk i Faxe og omegn bare egen hest. Øv for mig.

Men held og lykke med at finde noget at ride på...

0
0
Svar på denne tråd

Tror det er
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 12:21

...et problem stort set alle steder i landet. De ryttere, som virkelig brænder for at ride, har deres egen hest idag.

Nu bor jeg selv i Sønderjylland, kun 2 km fra en rideskole. Min 7 årige vallak skal helst motioneres hver dag, og derfor har jeg flere gange søgt efter en passer/part til ham. Vedkommende må ride så meget på ham, som han/hun vil, GRATIS. Jeg ordner selv boksene og fodrer, så der er intet hårdt fysisk arbejde, ud over at ride. Desuden søgte jeg en, som ville skridte en tur i skoven en gang imellem på min gamle hoppe, som jeg selv dagligt rider dressur på. Men alligevel er der kun kommet 2 henvendelser. Den ene pige kommer nu en til 2 gange om ugen og rider min vallak en tur i skoven. Klart bedre end ingenting, men jeg havde nu nok håbet på mere "aflastning".

Den anden henvendelse kom fra en dame, som ikke syntes vallakken var dygtig nok, og det endte med, at hun kun var interesseret, hvis hun måtte ride dressur på min gamle hoppe.

Vi har vallakken for selskabets skyld, og for at min kæreste kan komme med på skovtur engang imellem, men jeg overvejer efterhånden at skille mig af med ham, simpelthen, fordi jeg ikke, synes han bliver aktiveret nok.

Jeg tror desværre den tid er ovre, hvor pigerne ville give deres højre arm for bare at måtte få lov til strigle din hest. Kan hesten ikke gå middelsvær dressur og har du ingen ridehal, så har det ingen interesse. Det er min erfaring.

Hestens farve er en smagssag. Den kan ikke diskuteres.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider