Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Der er een, der skriver mine indlæg...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 07:35

Har I prøvet det?


Som regel læser jeg nok mere herinde end jeg skriver. Der er nogle skribenter, som jeg enige med på nogle områder og uenige på andre.


Så er der nogen, der ind i mellem får skrevet tingene på nøjagtig samme måde, som jeg gerne ville have skrevet det, og der er andre gange, hvor meningen nok er den samme som min, men hvor skribenter formulerer sig anderledes.


Når jeg kommer sent ind i en tråd, har jeg her på det sidste oplevet, at når jeg læser en længere tråd igennem og undervejs begynder at formulere et indlæg, så møder jeg mit eget indlæg undervejs.


Det vil sige, at en anden har skrevet nøjagtig det, jeg mente, og endda formulerer det på samme måde, som jeg gerne ville have gjort.


Sådan noget kan ske, og tit så klikker jeg af nysgerrighed lige ind på præsentationen.


Her den sidste måneds tid, er det så bare den samme præsentation, jeg er klikket ind på!

En skribent, jeg ikke har lagt mærke til før. Men pludselig skriver hun mine indlæg igen og igen.


Måske jeg til sidst slet ikke behøver at bruge tid og tanketid på skrive indlæg længere? Jeg kan bare smide et link til den pågældende tråd til hende på en PB. Så ordner hun resten!


Nej, spøg til side. Der er nok også emner, hvor vi er dybt uenige. Men kender I tanken: 'Orv, det var da mit indlæg, det der!' ??


Nu er jeg blevet nysgerrig, og vil måske holde lidt ekstra øje med hendes indlæg, - hvad ER hun for en fisk?



JANNE


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 07:44

Kender jeg godt...


Mødte engang en pige på en chat hvor vi egentlig ikke snakkede sammen, men drillede de samme mennesker.

Èn dag måtte vi altså bare mødes og ved Gud det var som at se sig selv "live"... Pudsigt og livsbekræftende



HeidiS




0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der mon
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:31

derfor du ikke har skrevet så meget på det sidste?? Du plejer jo tit at skrive herinde ( synes jeg). Men hvis dine indlæg bliver stjålet, ja så er det jo svært


Ja jeg har også oplevet det, men ikke så mange gange. Det er da hændt et par gange, hvor jeg har tænkt, øv bøv, det var jo lige det, som jeg gerne ville skrive


Nogle gange når jeg læser en tråd, er der så mange der har svaret og på nogenlunde samme måde, som jeg ville gøre. Så jeg skriver ikke, da jeg ikke vil gentage deres indlæg.


Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm..
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:42

JA! Det kender jeg rigtig godt.. tit ender jeg med slet ikke at skrive i tråden.. for.. det jeg ville bidrage med.. er skrevet :-)

Sjov som tanker lyder ens..


Karina.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Den kan jeg også
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:43

godt stå i. og specielt på røgt og pleje..ofte med samme ordvalg som man selv ville har brugt.. lidt sjovt..


Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Nienna sælges ved fravænning. Brun PRE hoppe.
Forhandler af Regulator og Linamix på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tilver
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:43

Ja, måske! Jeg kunne jo også bare henvende mig til hende, og bede hende om også at læse for mig. Så kan hun lægge en besked til mig, når der er nogle indlæg, som VI finder interessante.


Sikke en masse tid, jeg så fik, hvis jeg ikke havde HN som daglig hygge i mine pauser.



Nej, jeg tror ikke, at jeg skriver færre indlæg end tidligere. Det er nok bare nærmere nogle dage eller nogle perioder, hvor man skriver lidt mere på HN?!?


Jeg var lige inde og søge, og jeg synes faktisk at det er lidt skræmmende, at jeg åbenbart skriver ca 150 indlæg i gns pr måned.

Især når min tid er den knappe faktor i øjeblikket.




JANNE


0
0
Svar på denne tråd
 
 En der skriver
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:47

Mine indlæg eller svar...nej det kommer jeg aldrig ud for.


Det er da møj irriterende, at folk aber efter.



Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

Stadig mange farver ;-) og tilbud, 1 DAG TILBAGE ;-) Nye på vej !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvemsomhelst
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:51

du har da fundet en soulmate herinde , man bliver da helt nysgerrig, hvem mon det kan være. Ja god ide, men jeg tror nu at du vil savne at læse og skrive herinde, hvis hun skal fodre dig med de gode indlæg og du ikke selv læser og skriver !!


Ja det er nok i perioder, lige nu skriver jeg rimelig meget, men jeg har også alt for god tid og trænger til lidt voksenstimuli, når jeg går hjemme på barsel.


At der så ligger 10 cm støv på hylderne og hestene snart rører loftet med ørerne pga en tyk dejlig madras, ja det er så en anden sag


Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 09:37

Jeg har også oplevet at der er en der har skrevet nøjagtig det samme som mig nogle gange, så gider jeg slet ikke at svare i tråden, jo nogle gange, men så formulerer jeg det bare på en helt anden måde



Hilsen Helene

Nu med:

Dværghamster Speedy gon charles

og

hunden Mie

R.I.P. Martha 4. feb. 07-9. maj 07.


Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Deler...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:01

Jeg deler da ofte synspunkter og meninger med andre, som skriver - men så konsekvent, at jeg ligefrem kan spejle mig i det/den - nej, det har jeg ikke prøvet..


Men det må da være en cool fornemmelse - ikke ofte vi møder mennesker, som bare falder så meget ind i ens kram..

skriv da en PB til hende/ham - det kan være det er dit livs bedste venskab, du har fundet frem til :)

Eller mest kedelige og kompliserede - hvis I altid er enige men ligner hinanden så meget, at alt ved jer irritere hinanden

Godt formuleret.. NOT :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:41

Det har jeg også prøvet, somme tider tænker jeg "så gå dog ud af mit hoved"

Men det er nu ret pudsigt.


Der er især en som skriver på Trav og galop.

Vores holdninger til trav og måden at holde hest på er nærmest identiske.

Hun skriver alt det jeg tænker, hun er bare betydelig bedre til at formulere sig på skrift.

Jeg har så haft æren at møde hende irl, det var ret cool, vi talte som om vi altid havde kendt hinanden


Hilsen Helen.


Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja nemlig.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 11:40

Jeps, jeg ved præcis, hvad du mener.


Og det er meget længe siden, at jeg opdagede det. Men hun skriver altså lige nøjagtig det, som jeg vil skrive


Så er jeg jo fri for at slide mine fingerspidser for meget



Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 14:05

Nej, det har jeg ikke prøvet.


Men det må da være lidt sjovt på en underlig måde at læse sine ´egne` indlæg.


Charlotte


Baptized with a perfect name
The doubting one by heart
Alone without himself

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 14:49

Jeps, det prøver jeg også engang imellem. Der er en bestemt person herinde, som jeg faktisk altid er enig med. Og så er hun meget bedre til at formulere sig, end som jeg er! Men så får jeg da ikke skrivekramper.




*Snepony*


"A woman travels the world over in search of what she needs

and returns home to find it"


*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 14:58

Helen det skulle vel aldrig være Pia du mente :)


Har nemlig lagt mærke til i deler mange meninger.


Hun er dælme sød og sjov.

0
0
Svar på denne tråd
 
 MiaGraugåård
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 17:24

Du er da heller ikke til at skjule noget for


Ja- hun er bare en super sød pige.


Og så hjælper det jo selvfølgelig også at hun har nogle ordenlige meninger


Hilsen Helen.


Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hovsa..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 09:48

Nu ved jeg lige præcis hvordan det følels. Der er er HN'er der skriver lige præcis de indlæg jeg ville skrive. På samme måde, samme tone, samme holdninger. Meget mystisk. ... og lidt sjovt ..Hendes indlæg bliver fulgt intenst fremover


Eva


Stengårdens DSP'er - smukke ponyer der er velredet, godt opdraget og ikke til at modstå


www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv



0
0
Svar på denne tråd
 
 hvem hvem?
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 10:48

I må da skrive hvem det er - så vi andre også kan kigge med og se om vi bemærker ligheder...


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider