|
|
| Hvad laver i sådan Fredag aften |
| Forfatter:  |
Ronjaven |
| Dato:  |
23-11-2007 20:00 |
|
Jeg selv er ved at bage boller til mine gæster i morgen og så kalder sofaen har nemlig lige købt jul i den gamle trædemølle den er for griner altså hi hi mvh katrine
©Yrja og Prins© Medlem af Huginn & Muninn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er nybagt mor |
|
|
fra d 2 Okt. og jeg har endelig fået min lille skrighals til at sove... så nu voldtager jeg sofaen -er ca ligeså skeløjet pt.. Margit
En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.
Livet er til låns-lev det fuldt ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm |
|
|
Ja, jeg ligger bare hjemme, jeg er syg. Hele familien er til fødseldag, men jeg måtte melde afbud. Så nu vil jeg se Clueless for 30. gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chatter... |
|
|
...Med mine to bedste Tossebuddies  Ikke en dyt i fjerneren andet end Clueless som man har set mange gange efterhånden.
Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave! ----------
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hænger her foran computeren...
*Snepony* "A woman travels the world over in search of what she needs and returns home to find it" *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ska bare |
hestepige26 |
23-11-2007 20:09 |
|
slappe total af , og hygge mig med vovsen... har en lang smerte fuld dag foran mig i morgen... det er selvforskyldt.. ska tusses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum bum |
|
|
Hmm jeg skal lige til at se House... Super fed serie... Og skal ellers tidligt i seng, da jeg skal op og klappe øffer i morgen.. God aften til alle...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Spender |
23-11-2007 20:10 |
|
Min fredag aften bliver brugt på at være forvirret og frustreret- ikke så spændende. Kæresten har lejet film som vi snart skal se, så må vi håbe humøret bliver lidt bedre. Christina. God fredag aften til jer alle
Kærlighed giver livet mening
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tømmermænd |
|
|
.. og lige straks skal jeg igang med rengøringen, for imorgen kommer mine forældre på et visit 
Mvh Christiane  Gør livet til en fest køb en .. islandsk fårehund  Ridemakker søges i Sorø Allways look on the bright side of life - Monty Python - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
23-11-2007 20:12 |
|
er så syg så jeg sidder indpakket i tæpper, og terper hele Esajas bog(GT) med tilhørende geografi  Derefter skal jeg have læst pastoralbrevene og de katolske breve med geografi (NT) Der er nok at terpe, vi (kommende) teologer keder os aldrig  Katrine: ih den dvd vil jeg også have - de er bare så sjove Flemming og Berit 
Xoco82 & hoppedyret Davina Stud.theol ved KU Davina søger (spring)part. fuldpas,alle fac. postnr 4000. Skriv for info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
LouiseHansen *Superstar* |
23-11-2007 20:13 |
|
Kæresten er afleveret til fødselsdag, og skal hentes senere.. Og det er ellers MIG der trænger til at drikke til jeg ender i hegnet Suk, hvor er det træls at have en elendig chef. Det kan ødelægge ens humør i flere dage. Så den står på Clueless indtil søvnen melder sig. Dog skal katten findes, sådan en er deeejlig at putte med når man er i dårligt humør, og hestebassen skal puttes for natten.  Så regner jeg med at blive vækket kl BÆ i nat, fordi kæresten skal hentes hjem i seng. Formentlig med en spand og et glas vand installeret ved siden af sengen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| well well.. |
|
|
Jeg slapper af efter en uges strabadser i Berlin og den laaange bustur dernedefra 
/ Katrine & Stormvind (..også kaldet Adolf)  Carpe diem! - Grib nuet! EFTERLYSNING: Miss Maja, ca. 140 i stang, ca. 10-12 år gammel, sidst set hos Pthybo maj 2007. Mørkebrun, se billeder på profil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Efter en lang dag på arbejdet og en lang dag nede hos hesten, så ser jeg nok dyner om 5 min... Ej forhåbentlig holder jeg lidt længere, skal bare lige finde en film jeg ikke har set længe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herre syg :/ |
Anita ♥Teddy Hastrup♥ |
23-11-2007 20:20 |
|
Sidder bare her og er herre syg.. tænker på hvordan jeg lige bliver rask til Mandag når jeg skal i praktik. glæder mig herre meget..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har ... |
|
|
været ude på mit nye job. Og her for en time siden fik jeg dårlig samvittighed over, jeg havde glemt at tage dækkenet af hypse, så jeg måtte lige ud at ordne det. Hun blev glad for at se mig, det varmer en mors hjerte *S* Nu er jeg så her på HN, og hører ABC party night, så det ku´vel være, det blev til lidt dans senere igen, hehe. Lone
Massage, healing hest/rytter Nu med hjemmeside.. Igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaaab... |
Gitte C (Gila) |
23-11-2007 20:21 |
|
Jeg hænger bare ud her bag skærmen, efter en hård uge... - Langfredag! Sådan har jeg tænkt mange gange i løbet af denne arbejdsdag!! 
Gitte C Heste-julekalendere og kalendergaver Breyer modelheste 1-& 2-hestes trailere udlejes i Smørum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tag det roligt og nyd denne |
|
|
fredag Gitte - for det får du IKKE lov til næste fredag... Som sidder i sofaen med ild i Brændeovne og slår mave oven på stegt flæsk og persillesovs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Jeg har sendt en masse saltbiler ud på vejene og nu overgivet vagten til en kollega 
hilsen Jane *24/6-1992 - 23/10-2006* Ghandi Elsket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Ligger på sofaen... daffer nok snart i seng. Skal på arbejde kl 7.00 i morgen tidlig...
Team Vesterhede styrer Attack Nips r.i.p 22 januar 2007 Julle r.i.p 28 april 2007 Toronto r.i.p 11 juni 2007 Palle r.i.p 8 September 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg sidder.. |
|
|
og ser lidt fjernsyn, burde nok gå i seng, da jeg skal op 03.25 imorgen.. Alt for tidligt..
HESTEKLIPNING TILBYDES I JYLLAND se præsentation for mere info..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bornholmer-Mie |
Gitte C (Gila) |
23-11-2007 20:37 |
|
... - det ved jeg, Mie - for så kommer I og indtager huset (med endnu en hund til samlingen!) - og det glæder vi os til!  ... men eftersom I ikke kommer alene, men "medbringer" 12-14 andre familiemedlemmer, så har jeg brug for at lade lidt op!!
Gitte C Heste-julekalendere og kalendergaver Breyer modelheste 1-& 2-hestes trailere udlejes i Smørum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
HeleneJ |
23-11-2007 20:38 |
|
Jeg sad og var ved at falde i søvn over aftensmaden, og nu sidder jeg og er ved at falde i søvn, over computeren. Jeg har været på arbejde fra kl. 06:45-15:45 her idag (har været i praktik på min nabos svinefarm i de sidste 14 dage), så tror faktisk snart jeg skal dappe i seng 
Hilsen Helene Nu med: Dværghamster Speedy gon charles og hunden Mie R.I.P. Martha 4. feb. 07-9. maj 07. Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spender |
|
|
Forvirret og frustreret? Det burde du da ikke være længere? Håber at alt er ok... God weekend,  /minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ordner |
Signus |
23-11-2007 20:48 |
|
rydder op og ordner småting. Skal gerne nå at sove lidt inden jeg skal arb kl 23, men det "gider" jeg ikke. Oveni tænker jeg på hesten, som har fået konstateret kværke i dag. Øv øv
Er det okay at være modbydelig i ærlighedens åbenbart hellige navn?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingenting |
|
|
fik lidt for meget vin igår (hvorfor var det lige vi syntes det var så skide god en ide at åbne den sidste flaske?) Overvejer at gå ud og drikke en enkelt, hvis jeg kan lokke huleboeren ud. Burde klart lave noget praktisk - meeen,det er jo fredag. skal også på job imorgen... og til middag med vin, burde blive hjemme. På den anden side, en enkelt kunne være hyggeligt... Nææææ, nu blinker min msn, det er rockstjernen, hvad vil han mon? Drikke en øl, uhhh, skal jeg sige ja? Det tror jeg sgu jeg gør.. Konklusion, i aften er jeg vegelsindet og klart fordrukken 
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
jo se, normalt holder manden sig oppe i weekenderne selvom han jo er tidligt oppe hver dag. Man skal da være længe oppe i weekenden ikk Men lige i dag er han faktisk allerede gået i seng for ti min siden- så jeg gik ind til compen og ville lige bruge en lille time her inden jeg osse ligger mig. Jeg kan nemlig ikk sove længe i forvejen, så går jeg i seng nu vågner jeg sten sikkert mellem 05.00-07.00. Kl 07.00 og en time frem er et godt bud hvis lige jeg venter en bette time mere i stedet.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hn'er |
Melanie ♥Maddy♥ |
23-11-2007 21:39 |
|
Jeg sidder bare her(eller ligger faktisk) og lytter til Voice Tv og spiser aftensmad.. lidt sent, men har sovet hele eftermiddagen. Var ude ved hesten fra 7-9.30, så skulle tidligt op... Så har kun sovet 4 timer i nat, så trængte lige til en lur i eftermiddags... Er der slet ikk noget spændende i tvét??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Råhygge |
|
|
Jeg har (selvfølgelig) lige set første del af Niels Hausgaards show på DR1 her fra kl. 20-21 - elsker hans shows  Der var linet op til råhygge foran fjernsynet kl. 20 med varm te, drømmekage, mandariner og nødder. Så mig og mine forældre har nu siddet foran fjernsynet en time og knækket nødder og guffet kage, rigtig hyggeligt  Nu sidder jeg lige og tjekker mail og HN og nyder, at jeg i eftermiddags nåede at muge ud hos begge mine heste, så nu behøver jeg ikke tænke mere på det denne weekend, ah! Om lidt går jeg i gang med at lave lektier. Er jeg lidt heldig, så får jeg overstået det hele her i aften og så kan jeg nyde resten af weekenden uden at skulle tænke på lektier.
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
|
|
... lige gjort boxen klar til mit nye føl kommer hjem i morgen tidlig. Om en time står hun på lastbilen i Tyskland og på vej til mig 
Glæden er at være den du er -ikke noget du er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter en lang dag... |
|
|
... på HN's stand i Odense, skifter jeg mellem sofaen og foran computeren. Hvad som helst hvor jeg kan sidde ned. Men det var en god dag - gensyn med nogen af de andre frivillige og med gamle venner blandt de der besøgte messen. Så selv om det er hårdt og det var en lidt lang tur hjem, så var det en god måde at "fejre" min fødselsdag på 
£isbeth & Baloo * Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
|
|
Jeg er nødt til at bage boller i morgen - bare du skrev det, begyndte min mave at skrige efter nybagte boller. Hehe. tror jeg står tidligt op, og bager boller til familien står op Hvis vi har noget gær altså. Så ja..jeg er hjemme hos de gamle. Smutter i seng nu... Da vi havde spist og ryddet af bordet lagde jeg mig ind i stuen, hvor jeg faldt i søvn med det samme - er næsten lige vågnet, og derfor vandret op i min seng.
Tine & Tulle Det klinger!  It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing; it's always better when we're together
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tjoeh.. Jeg er alene hjemme, kæresten er til cybernat med sine elever. Jeg har lavet oksekødssuppe, og kødboller. Jeg sidder nu og prøver at tage mig sammen til. at hoppe ud i køkkenet og gå i gang med at lave melboller.. Glæder mig til at servere det hele hjemmelavet i morgen..
MoonQueen/Tina Ønsket vægttab: 60 kg tabt indtil videre 40 kg . Min Hjemmeside www.moonqueen.dk absolut intet om heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg bruger aftenen på at male et klædeskab.Og ind i mellem sysler jeg med at lave en gå i byen grime til æslerne. Dorte.
Det god stil - at køre æsel med et smil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tjahhh jeg er så på arbejde  Som sædvanlig i weekenderne, men det giver jo så godt *Gg* Ellers gik aftenen med at køre til Amager og kigge på en tæve hvalp med kæresten, som vi bare har smask forelsket os i Nu skal udlejer af huset, bare overtales til der skal komme sådan en "lille" trunte på matriklen  Hvis, så skal hun hentes mandag...Weee Så suste vi forbi MacD på vej hjem da klokken var blevet for mange til at lave mad inden jeg skulle forlade manden på sofaen til Titanic  Så rolig, men dejlig fredag aften 
Lykkelig ejer af Smukke Muffe, den skønneste fuldblod ..  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|