og det var SÅ dejligt.
Det er alt for længe siden, jeg sidst har været ude og høre noget musik - og det er slut nu. Det er en energi indsprøjtning 
Mine kolleger syntes, det var fedt, og ville gerne have været med - så de har fået en opfordring til at komme ud af hullerne og gå med ud i ny og næ 
Jeg var med mand og voksne datter til Anne Linnet koncert, og datter og moi er så åndede, at vi har købt billetter til samme koncert igen i Pumpehuset - dog uden min mand der ikke rigtigt gider gå med ud - men pyt så dapper vi af selv 
Nu er min datter så at sige miljøskadet, da hun er vokset op med en mor, der ikke kan undvære musik - og det er for sjovt, at vi nu kan følges og høre det samme musik - og have det super sammen også med det
Vi har faktisk været til flere fælles koncerter gennem årene
Måske burde jeg slæbe yngste på 14 år med til Nightwish, som både hun og jeg rigtigt godt kan lide.
Min søn laver desuden selv musik, og spiller ude og har fået et par udgivelser 
Det er åbenbart arveligt.
Hvordan ser det ud hos Jer? Går i ud og hører musik sammen på tværs af generationer - eller er det opdelt.
Det er SÅ fedt, at have haft og nydt ungerne da de voksede op - og stadigvæk når de er voksne, at have stærke fælles interesser