Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Var til koncert igår...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 18:31

og det var SÅ dejligt.

Det er alt for længe siden, jeg sidst har været ude og høre noget musik - og det er slut nu. Det er en energi indsprøjtning :-)

Mine kolleger syntes, det var fedt, og ville gerne have været med - så de har fået en opfordring til at komme ud af hullerne og gå med ud i ny og næ ;-)

Jeg var med mand og voksne datter til Anne Linnet koncert, og datter og moi er så åndede, at vi har købt billetter til samme koncert igen i Pumpehuset - dog uden min mand der ikke rigtigt gider gå med ud - men pyt så dapper vi af selv :-)

Nu er min datter så at sige miljøskadet, da hun er vokset op med en mor, der ikke kan undvære musik - og det er for sjovt, at vi nu kan følges og høre det samme musik - og have det super sammen også med det ;-) Vi har faktisk været til flere fælles koncerter gennem årene :-) Måske burde jeg slæbe yngste på 14 år med til Nightwish, som både hun og jeg rigtigt godt kan lide.

Min søn laver desuden selv musik, og spiller ude og har fået et par udgivelser ;-)

Det er åbenbart arveligt.

Hvordan ser det ud hos Jer? Går i ud og hører musik sammen på tværs af generationer - eller er det opdelt.

Det er SÅ fedt, at have haft og nydt ungerne da de voksede op - og stadigvæk når de er voksne, at have stærke fælles interesser :-)

Hilsen May-Britt.

Pædagogisk rådgivning, healing mv: www.mbneumann.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmm, gælder det hvis
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 18:38

Man tit synger karoke sammen og danser sammen Sang og dans foregår herhjemme og ude på besøg hos famile og venner, der også er til det

At have en fælles hobby er altid dejligt og en god måde, at bevare samhørigheden på

Jeg har aldrig været så god til, at gå til koncert. jeg har været en del på femøren, da jeg boede på Amager. Pigerne har dog været til koncerter som åh abe koncertene og mini-zulu rock, så de har fået en fornemmelse af hvad koncerter er

Du ønskes god tur med de næste koncerter

Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.

0
0
Svar på denne tråd

Silotte...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 23:12

Selvfølgelig gælder det :-)

Det er jo bare dejligt at være glade sammen :-)

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

NIGHTWISH
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 23:22

5 DAYS TO THE POISON !!!

Det bliver så fedt, så fedt, så fedt, så fedt

Uh jeg glæder mig !!!

- Og det på trods af at det er koncert nr... 5 eller 6 indenfor de sidste 4/5 måneder. Og den efterfølgende allerede er 6. december, så det er ikke live oplevelser jeg mangler.

Mangler bare NIGHTWISH !!!

Og nej, jeg er slet ikke fan

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tager ungerne med
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 23:32

Jeg tager ungerne (10 og 15) med nogen gange. Vi har väret til Lordi / Sabaton. Det var drengens dröm at se Lordi, så jeg tog med. Og det viste sig at väre RIGTIG godt. Opvarmnings bandet Sabaton var bare super. Jeg har også set Hammerfall flere gange med ungerne. Ofte har jeg väret til koncerter hvor min ene store sön også har väret der, dog uden at opholde sig i närheden af mig Da mine nu store drenge var mindre var det Grön koncert der gjaldt. Nu 13-14 år efter mindes vi ofte regnvejret, DAD og Leninggrad cowboys. Jeg syntes at det er dejligt at höre musik med ungerne, heldigvis har vi samme smag. Problemet er nu bare at efter at jeg har begyndt at tage dem med så tror de at de skal med hvergang. Og det skal de IKKE !! Jeg tager til rock festival hvert år (swedenrock.com) hvor min ene voksne sön også er. De förste dage kommer han altid vadene med alle mulige ungerlige mennesker der skal se om nu også er rigtigt at Nicolajs mor er til heavy festival. Når de så ser at det er rigtigt spörger de ham hvordan det er at have sin mor med på samme festival. Det er da min festival, jeg har väret der siden ungen var 13 år og dermed ikke gammel nok til at komme med. De fatter intet De plager livet af mig for at komme med hvert år, men NEJ. Det er min festival, hvor jeg bare er 14 år i 5 dage. De kan tage afsted når de er gamle nok og selv kan betale, og så bo laaangt väk fra mig.

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside. Ingen beskeder ang. ormekur. Sender IKKE ud af lande

0
0
Svar på denne tråd

hehe skallstorp
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 23:36

Det kan være vi skal holde HN træf på SW næste år. Jeg synes efterhånden jeg er støt på nogle stykker der er af sted hvert år.

Billetsalget starter for øvrigt i morgen :D

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

0
0
Svar på denne tråd

Diane...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 00:27

De er også SÅ fede :-)

Kender du norske Lumsk? Kan anbefales hvis du er til den slags musik :-)

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider