Hvor var det fantastisk i dag at få den nye pony-pige hjem..
Lille Emil og Line skulle i dag flytte sammen i deres nye fælles hjem. En fold på 1 hektar i bakket terræn med et dejligt stor og lyst skur med masser af halm og dejlig hø..
Min kæreste har designet en plade til traileren så vi kunne køre med de to små uden problemer og med sikkerheden i top. Traileren blev gjort fin med masser af spåner og halm så de to små kunne stå godt og blødt.
Vi hentede først Line og hun tog turen rigtig pænt. Så skulle vi ud forbi og hente Emil. For at Line ikke skulle miste tålmodigheden mens jeg fik Emil fundet frem fik hun lige lov til at spise lidt græs uden for traileren. Da jeg kom trækkende med Emil vrinskede hun højlydt så snart hun så ham. De fik lov at snuse lidt og Emil mandede sig lige op og viste sig rigtig for hende.
Så fik vi dem begge i traileren og kørte afsted. Ude på gården hvor de skal bo kommer Nikita også ud om 14 dage. Det er et super dejligt lille sted med masser af kærlighed. Da vi ankom i dag var der gjort klar til de to små med frisk halm på folden og frisk mad og gulerødder i krybberne. Men de to små havde ikke rigtig tid til at spise. De havde mere travlt med at få hilst på hinanden og få løbet om kamp heeelt ned i den anden ene af folden. Selvfølgelig på den anden side af bakken så vi ikke kunne se dem. Inden vi så os om var de bare forelsket og de var bare så glade og tilfredse at se på. Lille Emil strålede af stolthed over hans nye kærlighed og Line var tydeligvis gså glad for ham 
Det er længe siden jeg har set to ponybamser være SÅ glade for hinanden på så kort tid.. Det var bare så dejligt at se, og så ved jeg at de har det godt sammen og kan holde hinanden varme i de kølige vinternætter