For snar 4 mdr. kom jeg til skade på mit arbejde. Det er meldt som arbejdsskade. Jeg er stadig sygemeldt.
Jeg var til undersøgelse den anden dag og det ser desværre ikke lige ud til at jeg kommer på arbejde i den nærmeste fremtid.
Så i dag ringede jeg til min fagforening for at få lidt råd og vejledning, jeg blev faktisk ret skuffet over deres behandling. Jeg spurgte ind til hvordan jeg var stillet hvis jeg pludselig bliver fyret osv. Jeg fortalte også at jeg får fuldløn under sygdom og så sagde han at det gør jeg kun en begrænset periode, da jeg spurgte ind til hvor lang tid den periode vare, kunne han ikke svare på det, men jeg kunne ringe igen efter 30/11 så var der en der kunne svare mig på det... 
Jeg prøvede jo så at sige, at jeg nok kommer lidt i økonomiske problemer, hvis jeg pludselig skal på sygedagpenge. Han sagde så at det jo var det samme hvis jeg blev fyret uden jeg havde en arbejdsskade.
Nej det er så ikke helt det samme, hvis jeg blev fyret uden jeg var skadet, har jeg jo mulighed for at finde mig et andet arbejde, hvis jeg bliver fyret nu, har jeg jo ingen anden mulighed end at være sygemeldt.
Jeg er faktisk lidt bekymret lige nu, jeg kan jo egentlig god forstå hvis jeg bliver fyret og jeg forstår udemærket også at mit arbejde ikke kan blive ved med at betale fuldløn, men hvad F... gør jeg hvis jeg pludselig bliver fyret?
Erfaringer, gode råd og trøstende ord modtages meget gerne.
Louise.