Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 må lige pive lidt over mig selv.
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 20:00

det hele startede i tirsdags, da jeg måtte gå hjem fra arbejde pga stærke smerter i maven.

Lægens dom var at jeg havde blindtarmsbetændelse, men jeg skulle scannes onsdag si de ville være helt sikre.

Scannerens dom var at dette ikke var blindtarmsbetændelse, men to kæmpe nyresten i urin blæren, så jeg skulle opereres torsdag (idag)

Jeg opereret kl 10.

De fiskede to sten ud, hvor den største var 3,1 cm i diameter og den lille var 1,2 cm i diameter.

Så nu går jeg rund med 4 sting og stadig mange smerter.

Håber ikke at i har noget imod at jeg piver lidt over mig selv.

Er der nogen her der har erfaring med nyresten ? (håber jeg ikke for det gør virkelig smerte)


Ny hest, men den samme dejlig kæreste, i de sidste 2 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 God bedring !!
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 20:37

Jeg har desværre ingen erfaring - men vil ønske dig en rigtig god bedring - og det er OK at pive, når noget gør ondt - især efter en operation, som du har gennemgået. Jeg ved godt, at nyresten kan gøre mega-hamrende-nas !!!


Sys



Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider