det hele startede i tirsdags, da jeg måtte gå hjem fra arbejde pga stærke smerter i maven.
Lægens dom var at jeg havde blindtarmsbetændelse, men jeg skulle scannes onsdag si de ville være helt sikre.
Scannerens dom var at dette ikke var blindtarmsbetændelse, men to kæmpe nyresten i urin blæren, så jeg skulle opereres torsdag (idag)
Jeg opereret kl 10.
De fiskede to sten ud, hvor den største var 3,1 cm i diameter og den lille var 1,2 cm i diameter.
Så nu går jeg rund med 4 sting og stadig mange smerter.
Håber ikke at i har noget imod at jeg piver lidt over mig selv.
Er der nogen her der har erfaring med nyresten ? (håber jeg ikke for det gør virkelig smerte)