|
|
| Hunter Gummistøvler = mode ?? |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
02-08-2007 14:37 |
|
Syntes jeg ser de dersens gummistøvler af mærket HUNTER i flere og flere modebutikker (f.eks Companys, Nørgaard m.fl) samt ser flere og flere der futter rundt i dem på gaden - også når det er tørvejr. Også ekspidienter i modeforretningerne går i dem - her er der vel ikke fare for oversvømmelse ? Har været tæt på at købe dem, men ved ikke lige om jeg kan få mig selv til at gå på gågaden iført nederdel og gummistøvler . Er der nogen af jer herinde der også har dem ??? Og hvad syntes i om dem ?? Hilsen Sisse
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må nok |
| Forfatter:  |
HeidiZ |
| Dato:  |
02-08-2007 14:49 |
|
ærlig indrømme jeg ikke synes det ser spor smart ud. Faktisk ganske forfærdeligt  Tror kæresten ville blive rigtig ked af, at se mig i sådan et par 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har tænkt på lidt af det samme |
|
|
For jeg arbejder som deltid i butik og der var der flere kvinder på de regnfyldte dage der render rundt med dem på, men ved ikke om det er nok til blive mode.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skulle jeg rende på gågaden ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
02-08-2007 18:07 |
|
... iført gummistøvler, så skulle det være af mærket NORA ... dem findes der flere gode historier om  Mvh. Lisbeth
Hvad kalder man RØVBALLEGARDINER på engelsk ?? HJÆLP !!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg køber dem |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
03-08-2007 11:09 |
|
ski tror jeg. Efter en god nats søvn har jeg overbevist mig selv om, at jeg faktisk godt kan bruge dem. Om ikke andet når jeg skal gå med hunden eller vare ude i regnvejr generalt. Mine andre gummistøvler har - efter års intensivt brug - nået en tilstand hvor de ikke rigtig kan blive rene mere  og der er vel ingen grund til at vise sig offentlig i alm. tøj med et par mudder-kager på fusserne. Skulle det nu blive et rigtigt mode-hit, så har jeg dem jo allerede. Så håber jeg bare jeg kan finde dem i min str. 
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HUNTER. |
| Forfatter:  |
AnneTripoli |
| Dato:  |
03-08-2007 12:26 |
|
Jeg fik allerede til jul et par HUNTER gummistøvler. Betyder det så, at jeg er forud for moden?  Pjat, mine bliver flittigt brugt i stalden, men det er de også rigtig gode til  Mvh. Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du må jo |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
03-08-2007 12:45 |
|
så være med på moden helt ud til tåspidserne så  . Hvordan er de i størrelsen ?? Hvor høje er de og er de gode at gå i ?? Ved du hvor de er købt henne ??? Maange spørgsmål hva'  Håber ikke det er for meget !!
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den gamle krage... |
|
|
Den gamle krage (mig) kommer aldrig i modebutikker endsige i nærheden af dem, så jeg var et kæmpe ?-tegn da jeg læste om Hunter gummirøjser. De må da være vildt specielle siden de bliver brugt i hverdagssammenhæng, så jeg googlede og fandt - et par gummirøjsere a la dem bondemanden går i!!! MODE??? Ja, så er jeg sgi glad og stolt af at være Umoderne... Sakset fra Giving's hjemmeside: (Det er mig der har fremhævet med rød skrift) De ultimative gummistøvler "Hand-made - Because that's the way it should be!".
Her er gummistøvlerne. som stort set ikke kan slides op. Gummistøvlerne som er brugbare til alt - lige fra havearbejde til en lækker kjole - de er fede at gå i. lækre at se på - og absolut hurtig en favorit.
Hunter gummistøvler er lavet med håndkraft og derfor tager det op til en uge at producere et enkelt par. og som Hunter Boot Ltd. siger - "You can't rush perfection". Jeg må indrømme at det IKKE gav mig mod på at google efter en pris...
KH Pia -
SÆLGES: 2 stk. 2-års shetter-blandinger, vallakker. Skriv PB. -
UDLÅN: 4-års blandingshoppe, 155 cm i stg., sadel- og ryttervant. Skriv PB. -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gummistøvler og kjole? |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
03-08-2007 18:26 |
|
Yikes! Næh, så hellere være umoderne i den kålmønstrede med tørklæde og NORA-støvler... 
Mvh xtiny
♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣
"Have no fear of perfection, you´ll never reach it" Salvador Dali
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SisseJ |
| Forfatter:  |
AnneTripoli |
| Dato:  |
03-08-2007 22:48 |
|
De er købt et sted i KBH, men den anden dag så jeg, at de er kommet til haderslev (hvor jeg bor), så mon ikke de kan fåes de fleste steder i landet nu ? De er meget normale i str. Dog er de rimeligt smalle i foden, hvilket passer super til mine fødder. Synes altid, at gummirøjser er vildt brede i foden. Jeg kan derfor også finde på at ride med dem, hvis humøret ikke lige er til at skifte Skaftet er ret langt og rimelig smalt, så de er super til en mudret mark (de ryger ikke af i mudderet )Alt i alt, kan jeg kun anbefale dem. er i hvert tilfæle super glad for mine. Mvh. Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi ser... |
| Forfatter:  |
Xoco82 ♣Davina♣ |
| Dato:  |
03-08-2007 23:00 |
|
også en del tøser i fitnesscentret - jeg kan gå med til dem i regnvejr til jeans - men i 24 grader sol og lårkort holder det altså IKKE. Men de lyder ideelle her til efteråret mens det er for varmt til Sorel støvlen jeg bruger i stalden  Hvad koster sådan et par monstro? 
Xoco82 & Davina Davina søger part! (postnr 4000) - Se Præs/MP eller Skriv for info Nu Stud.Theol
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| jannie |
| Forfatter:  |
AnneTripoli |
| Dato:  |
03-08-2007 23:26 |
|
Jeg synes de er specielt gode i forhold til mange andre gummistøvler pga. deres gode pasform. Jeg svupper altid rundt i normale røjsere, men ikke i mine dejlige HUNTER. Skal lige nævne, at jeg ikke bruger dem som modestøvler, men til det de er bedst til, i stalden  Mvh. Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm??? |
|
|
billede???
Medlem af dhpv klubben. Se regnbuen ikke regnen. Jeg søger en hest i odense som jeg kan passe... Har i en så kontakt mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg må åbenbart være f*ndens bagud i moden, vidste ikke der var en 'gummistøvle-mode' Griner..
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kate Moss |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
04-08-2007 17:06 |
|
Er det ikke Kate Moss der har dem på på det billede ? Så er det vel derfor alle vil til at rende rundt i dem...
....Ud med janteloven....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mode eller ej |
|
|
så nægter jeg altså at give den pris for et par GUMMISTØVLER.. hehe
Halvpart søges til min hoppe Se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt jeg aldrig |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
04-08-2007 17:12 |
|
Ligger under for andre, magen til kedelig støvle skal man da lede længe efter. Næ dette her  Det er at være sig selv. Passer til jeans og nederdel...
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Skadefro nej, men ganske tilfreds.... . Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kate Moss iført Hunter |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
04-08-2007 18:14 |
|
Caroline du har ganske ret, Kate Moss blev for forrige år spottet i et par sorte Hunter gummistøvler til Glastonbury festivallen. Vildt vilken effekt dette billede har haft på salget af Hunter Gummistøvler.  Sune
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herre du milde |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
04-08-2007 18:47 |
|
Sooo last year...
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Skadefro nej, men ganske tilfreds.... . Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Gummistøvler til nederdel?? Hvad sker der? 
~ Ask no questions and hear no lies ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå .. |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny Sunshine♥ |
| Dato:  |
04-08-2007 19:29 |
|
Sidder jeg her som den enste der ikke hvad hvad det er ? .. Har godt hørt det, men hvordan hulen er det nu lige de ser ud ? Er der nogen der har et billede =
Natalie Lind Jensen Desteny Sunshine - pinto, men skjuler det godt. hulbækgård, danmarks bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Øh??? |
|
|
- hvis der ikke stod navn på lignede de jo et par almindelige standard gummistøvler! Hvad gør dem specielle - bortset fra navnet. Gurli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad skulle |
|
|
der nu være i vejen med et par ganske almindelige sorte Nora?  Som Lisbeth siger, så findes der gode historier om netop disse gummistøvler... Grunden til at gummistøvler måske er på vej ind, er nok alt det vand vi har fået i år... Det er sørme med at holde fødderne tørre, så pyt med at kælderen står under vand...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kvalitet Gurli |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
05-08-2007 00:50 |
|
Gurli Enestående håndlavet kvalitet og pasform der på ingen måde kan sammenlignes med nogle billige stadard gummistøvler. AnneTripoli har jo tidlige beskrivet fordelen mht. pasform. Sune
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeg synes altså Illum's med hjerterne er sejere
Selv har jeg par med lyserøde røjsere med prikker. Måske man skulle tage dem på til kjole en dag
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOOOL |
|
|
LOOOL sikke en mode, og jeg som ikke syntes det kunne blive værrer end de hullede træsko *G*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOOOL |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
05-08-2007 14:42 |
|
Tije Nu kan vi jo ikke alle sammen komme fra det meget mørke Jylland, helt derude hvor kragerne vender og moden aldrig når ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gummistøvler... |
|
|
...Har været på mode læææænge. Og Hunter støvlerne er på ingen måde en ny model; vi har haft dem i Esbjerg (Buksetrolden) længe. Jeg ville personligt nok ikke lige vælge Hunter støvlerne, de virker simpelthen for kedelige, trods de har et godt langt skaft  Hvis du nu havde print og farver som de gummistøvler, Joules har lavet, sååå...måske. Og så er der nu noget over at gå i gummistøvler, man føler sig bare helt fri! Der' ingen mudder der binder på mig...(Melodi: Den fra Pinocio) Og gummistøvle-moden kom til Esbjerg for Clox-træskoene - om det så er vores vejr, der er årsag til dette, det vides ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det forstår jeg ikke... |
|
|
Der er bare nogle ting her i verden jeg ikke vil forstå... Gummistøvler og nederdel er en af dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså Sparky |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
06-08-2007 07:44 |
|
Det er jo ikke altid koldt og øv, bare fordi det regner og så kan de altså sagtens bruges til nederdel...
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Skadefro nej, men ganske tilfreds.... . Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke dog |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
06-08-2007 12:50 |
|
en bunke svar Det ser ud til, at det kun er AnneTripoli der har et par - og om ikke så længe også mig . Tror aldrig de vil blive brugt til en kjole, men måske til et par jeans på en regnfuld dag. Eller hvis man skal et smut i stalden. Tror også de vil komme med i sommerhuset. Men spændende og se hvor meget de kommer frem til efteråret !!
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svaret skulle altså stå hernede |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
06-08-2007 12:51 |
|
Sikke dog en bunke svar Det ser ud til, at det kun er AnneTripoli der har et par - og om ikke så længe også mig . Tror aldrig de vil blive brugt til en kjole, men måske til et par jeans på en regnfuld dag. Eller hvis man skal et smut i stalden. Tror også de vil komme med i sommerhuset. Men spændende og se hvor meget de kommer frem til efteråret !!
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og skulle uheldet være ude |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
06-08-2007 13:52 |
|
Og man får jaget en greb i dem, så er de også utætte og ikke en bønne værd i regnvejr.
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Skadefro nej, men ganske tilfreds.... . Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SisseJ |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
07-08-2007 09:35 |
|
Sisse det var sgu ikke mange der er med på moden, gad vide om de alle er fra det mørke jylland? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he sune |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
08-08-2007 17:14 |
|
Det har du ret i. Havde faktisk også forventet der var flere.
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det ikke |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
08-08-2007 17:15 |
|
et spørgsmål om finmotorik lllum  eller om at passe på hvor man har sinde store fusser placeret 
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå det er moderne?? |
|
|
... Så forstår jeg bedre at en af mine kollegaer jævnligt kan ses i sådan et par i knaldrøde inde på kontoret. Jeg har overvejet om hun fejlede noget eller om hvad der var gået galt, for hun plejer at være smart at se på, men miniklole og røde røjsere - det er da kikset i udpræget grad! Bare TANKEN om hvordan fødderne har det i et par gummirøjsere er rigeligt til at afholde mig fra at gå med dem - og da specielt i 8-9 timer ad gangen - indendørs på et varmt kontor. Men er det moderne så forklarer det alt
£isbeth & Baloo Accidental rudeness occurs alarmingly often. Best to say nothing at all, Albus Dumbledore
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes |
|
|
nu at den pink model er fræk! men jeg ville jo mest bruge dem til/ fra stalden eller på mudderfolden.. og til det er de altså lidt pebrede.. så vil jeg hellere have et par gode børne gummi røjsere med blomster og hjerter. dem ville jeg nok ikke ærgre mig så meget over at jage en greb igennem. hehe. illum: HVOR har du købt de støvler? det er da for frække!
"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fødder og gummistøvler.. |
|
|
det går nu ganske fint.. Tænk på alle de landmænd der render rundt i støvler hver eneste dag.. Jeg har aldrig haft problemer  Jeg har nogle pink og lyserøde støvler, indkøbt til når jeg skal ud til hestene.. Mon man skulle bruge dem i byen i stedet for.. Nah, klare mig vist fint uden..
Krone og bølge - En selvfølge samt Sorte Perler Frieserhingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin motorik !!! |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
08-08-2007 20:10 |
|
Nu er vi jo nogle der MUGER i tempo og der kan fin justeringen godt smutte  De er købt i england...
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...
Nøj, der er mange uansvarlige personer der ejer et dyr....
Sjovt ALLE sadler til salg har NÆSTEN ikke været brugt heller ikke selv om de er ældre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hunter |
|
|
efter at have haft utallige billige røjsere gennem årene, som altid endte med at blive utætte, så investerede jeg for ca 3-4 år siden i et par Hunter støvler. De er super gode der er neopren indvendigt som af en eller anden grund gør at jeg ikke får fugtige kolde fødder om vinteren . De blev solgt i en af Englands meget store rideudstyrsbutikker som jeg var tilknyttet da jeg boede derovre, og de var ekstremt populære, ikke mindst jagt og fiskerifolket købte dem. Jeg har nu købt mine herhjemme hos www.p-lindberg.dk . Det er da dejligt at høre at jeg har været på forkant med moden, men jeg tror nu alligevel, at jeg fortsat nøjes med at bruge mine i stalden og i marken . tanja
Kloge Frode maj 2001 charmerende Alfred februar 2004 lynet Gorm juli 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjove farver |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
08-08-2007 23:09 |
|
Lullapigen Hvis det det billede du jeg postede af Hunter støvlen du kalder pink, så er det lidt forkert for det er den farve de kalder Fuchsia, men de har en også farven Pink dog ikke helt så "fræk" Iøvrigt har de mange andre sjove farver. Her Lilac  Lime
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
syntes nu de er ganske fede, men mest til staldbrug eller en regnvejrsdag udenpå et par jeans måske... Er jo meget stor fan af pink/lyserød, så ville sikkert godt kunne finde på at investere i sådanne et par, nu de efter sigende også skulle være holdbare 
Lykkelig ejer af Mufasa, den skønneste fuldblod =)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ilse Jacobsen gummistøvle |
|
|
Altså jeg har mine råhvide Ilse Jacobsen med snøre som jeg er utrolig glad for, så dem kan jeg altså anbefale som alternativ til en Hunter støvle. Ilse Jacobsens er nemlig lige den tand mere feminine at kigge på, synes jeg. Men igen... det er jo et luksus problem hvorvidt ens gummistøvle matcher tidens trend... tihi
Med Venlig Hilsen Nanna Høst Nielsen Nu uden Viktor Helfin men med parthesten Nørlunds Raballer Wonder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nej nej |
|
|
rigtige røjsere er sgu wellingtons intet mindre kan gøre det hehehe Wellingtons er cult og kan ikke efterlignes af dårlige efterligninger som Hunters lol  www.funky-wellington-boots.co.uk/ wellie-boots.htm
Til min elskede søn: Når jeg har dig i mine arme, og du smiler tillidsfuldt til mig. Så bliver mit hjerte fyldt med varme, Du lille mand hvor jeg dog elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
09-08-2007 00:39 |
|
Øhhh Wellingstons er engelsk og betyder såment bare gummistøvler!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke om jeg |
|
|
ville give 800 kroner fra et par kedeligt udseende gummmistøvler. Så ville jeg hellere have Illums hjerter, se DET er RIGTIGE gummistøvler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette Ludvigsen |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
09-08-2007 14:27 |
|
sådan en gang billige plastik tingester har jo inter med den ægte håndlavede kvalitet at gøre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja sune det er |
|
|
jeg sgu godt klar over med Wellingtons er ikke bare gummirøjsere men de er specielt udformet derved man kender dem...
Til min elskede søn: Når jeg har dig i mine arme, og du smiler tillidsfuldt til mig. Så bliver mit hjerte fyldt med varme, Du lille mand hvor jeg dog elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sluder og vrøvl Tanja |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
09-08-2007 21:10 |
|
Det er som om du ikke rigrigt forstår at wellingtons / wellies er det ord englændere bruger for almindelige gummistøvler!!! Dit tidligere indlæg giver iøvrigt overhoved ikke nogen mening!! Sune
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Tanja og Sune: Mærket er evercreatures
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved du hvad Sune |
|
|
aka "skalaltidkommentereandrenegativt" jeg gider ikke besvare dig mere du er en person uden reelt indhold og format og i mine øjne dum som en lukket dør.. når du altid skal kommentere andre negativt jeg ved udemærket hvad wellingtons er og behøver ikke dine nedladende kommentare. slut prut og så ta og smut...
Til min elskede søn: Når jeg har dig i mine arme, og du smiler tillidsfuldt til mig. Så bliver mit hjerte fyldt med varme, Du lille mand hvor jeg dog elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Topmålet af barnlighed |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
09-08-2007 22:08 |
|
Øhhh hvad kender du egentlig til min person? mig bekendt intet! Du opføre dig da virkeligt som en lille snotforkælet møgunge der ikke lige kan få sin velje, bare fordi jeg pointere at du er forkert på den! Undskyld mig, men hvor er det lige dit eget store format er henne i denne tråd?? Sune
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke rikke |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
09-08-2007 23:34 |
|
Tak for informationen men viste det godt i forvejen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Engelske ord |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
09-08-2007 23:46 |
|
Udover "wellies" (som er gummistøvler), så er Balaclava et sted (der stod et slag)- og en elefanthue, en macintosh- er en regnfrakke- og jeg glemmer det aldrig fordi, da jeg til studentereksamen stødte på ordet- og det stod ikke i min ordbog.  Der er også nogen sokker med et sært navn. Derudover har adelige/militærpersoner lagt navn til beklædning. Om en fabrik genialt kalder sig Wellington (for gummistøvle), eller er grundlagt af admiral Wellington eller enhver anden Wellington- kan da være tordende ligegyldigt. Herhjemme kan man også købe jagt-gummistøvler- uden de nødvendigvis stammer fra en fabrik grundlagt af Hunter, Susanne Jagd eller Franz Jäger. 
Mvh xtiny
♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣
"Have no fear of perfection, you´ll never reach it" Salvador Dali
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu snakker jeg om selve |
|
|
udformnigen men never mind Sune man kan godt svare folk pænt selvom man er uenig og med den måde du en imellem eller ofte svare folk er det altså ikke underligt man blir lidt harm og siger fra og gir svar på tiltale... Uanset hvad så er Hunter støvlen ikke pengne værd i mine øjne wellies røsjer galosjer el bare gummistøvler underordnet!!!
Til min elskede søn: Når jeg har dig i mine arme, og du smiler tillidsfuldt til mig. Så bliver mit hjerte fyldt med varme, Du lille mand hvor jeg dog elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forstår det ikke |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
10-08-2007 11:38 |
|
Jeg er ikke helt med, må jeg tilstå at jeg ikke helt forstår hvorfor du nærmest går verbalt amok og sviner min person til bare fordi jeg siger du er forkert på den mht. det du skrev! Dialogen taler vist lidt for sig selv, men hvis du påstår at jeg har talt grimt skal jeg da virkeligt beklager dette. Men vælger at afholde mig fra at kommentere dit sportbrug overfor mig! Sune: Øhhh Wellingstons er engelsk og betyder såment bare gummistøvler!! Tanja: jeg sgu godt klar over med Wellingtons er ikke bare gummirøjsere men de er specielt udformet derved man kender dem... Sune: Det er som om du ikke rigrigt forstår at wellingtons / wellies er det ord englændere bruger for almindelige gummistøvler!!! Tanja: aka "skalaltidkommentereandrenegativt" jeg gider ikke besvare dig mere du er en person uden reelt indhold og format og i mine øjne dum som en lukket dør.. når du altid skal kommentere andre negativt jeg ved udemærket hvad wellingtons er og behøver ikke dine nedladende kommentare. slut prut og så ta og smut... Sune
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså altså.. |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
10-08-2007 12:07 |
|
Sune, Tanja mv.. Er i ikke søde at oprette en ordkløvnings-vi er uenige tråd et andet sted please.. ... Syntes dette lille spørgsmål om Hunter Gummistøvler, som jeg iøvrigt er blevet indehaver af (og de er gode og vandtætte ), har taget en lidt uheldig drejning.. 
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SisseJ |
|
|
jo er stået af ordkløveritoget for længst så fra min side slut prut..
Til min elskede søn: Når jeg har dig i mine arme, og du smiler tillidsfuldt til mig. Så bliver mit hjerte fyldt med varme, Du lille mand hvor jeg dog elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ham der Sune = mystisk |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
10-08-2007 13:36 |
|
Fik lige nedenstående PB fra ham der Sune. Virker da vist en smule skummel... Nogen herinde der kender ham ??? Citat "start"
___ Heysa
Fed tråd du har startet, beklager at tråden har udviklet sig i den retning, det var ikke med min gode vilje, for der er jo ikke noget bedre en tøser i et par Hunter gummistøvler meget mærkeligt at der næsten ikke er nogen her på HN der har dem?? Men det må vi jo få gjort noget ved ... men mere herom senere da jeg lige venter svar fra Hunters.
Iøvrigt stort tilykke med dine nye Hunter gummistøvler, hvad farve har du så købt? Hehe trode ellers du sværgede til Le charmeau for den har du jo gjort reklame for før her på HN 
Hilsen
Sune ___
Citat "slut"
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fyyy da SisseJ ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
10-08-2007 13:43 |
|
... man må da ikke udstille, hvad andre skriver over PB  Ved ikke med ham Sune, ville nærmere hæfte et ord på ham, som begynder med D og ender på M. Mvh. Lisbeth PS. Ordet er på 3 bogstaver 
Hvad kalder man RØVBALLEGARDINER på engelsk ?? HJÆLP !!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
| Forfatter:  |
SisseJ |
| Dato:  |
10-08-2007 13:47 |
|
Weee...  Vidste jeg ikke. Altså hvis andre betror personlige ting til mig over en PB kan de være 100 % sikker på, at det altså ikke kommer videre.. Men den fra Sune er liiidt for mystisk syntes jeg. Hvad skal man ellers gøre ved sådan en ???
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SisseJ ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
10-08-2007 13:54 |
|
... man henvender sig til moderator, hvis man får PB`er man synes er "for meget". Jeg har nu ikke et øjeblik ondt af Sune, den PB viser jo nærmest, at hans mission her på HN mest er at piske en dårlig stemning op. Mvh. Lisbeth
Hvad kalder man RØVBALLEGARDINER på engelsk ?? HJÆLP !!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sisse dog |
| Forfatter:  |
Sune |
| Dato:  |
10-08-2007 14:07 |
|
Tjahhh nu er det jo ikke så meget mystisk ved mig kære Sisse. At du har behov for at udstille folk på den barlige måde er jo dit valg. men jeg kan da godt afsløre at der arbejdes på at starte en web-shop med bl.a. Hunter! så jo det skal da ikke være noget hemmelighed, at jeg mener der er et stort potentialei det marked og det prøver man da naturligvis at fremme bedste muligt!!! det burde du jo vide når du nu har et reklamebureau!! Hvis der er nogen her der er lidt for mystiske er det da vist dig selv du har gennemtiden startet /været med i flerer tråde om gummistøvle eller dine store føder! sidst reklamerede du mærkeligt nok for Le chahmeau og man kunne bare skrive til dig hvis man ville høre mere ... det kalder jeg ret så mystisk!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hunters er "old hat" |
| Forfatter:  |
Flemming Lund |
| Dato:  |
10-08-2007 22:30 |
|
Jeg færdes jævnligt i København og ordet på gaden er, at Hunters er "old hat". Hvis I vil være trendy, så er det angiveligt Harald Nyborgs jagstøvle i gummi, I skal gå efter. Check dette link: www.harald-nyborg.dk/ merinfo.asp?varenr=7319&n=10100 Jeg har endnu ikke købt et par (de er ikke helt billige), men de siges at være de svedigste røjser på markedet p.t., og så er de naturligvis sorte. M.v.h. Flemming
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauuu mand ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
10-08-2007 22:32 |
|
... og så kan man få indlægssåler til  Mit liv føles næsten fattigt uden sådan en støvle  Mvh. Lisbeth
Hvad kalder man RØVBALLEGARDINER på engelsk ?? HJÆLP !!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes bare de er fede |
| Forfatter:  |
tarino |
| Dato:  |
15-11-2007 20:05 |
|
Hej jeg har købt et par Hunter gummistøvler, og de bare vildt gode til alt slags brug. blandt andet bruger jeg dem til at gå tur i skoven med, de er vildt smarte og trendy og her til vinter brug har jeg også købt nogle Welly warmers, som hører til støvlen, så fødderne holdes varme. Helt fænominale er de til staldbrug. det er nemlig sådan at støvlen er med hæl og derfor sådeles velegent til at ride med. især hvis man skal på skovtur eller ride lettere dressu, og udstyret med Welly warmers fryser man heller ikke fødderne. også er de jo vand -og muddertætte og dejlige at gå i, så de er særdeles velegnet i stalden OG SÅ ser man også lidt smart ud.  hilsen Mai_Britt
Kast aldrig med sten når du selv bor i et glashus (tænk lige over det engang imellem) iøvrigt er jeg en lækker kvinde (not)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|