Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år og vi har det rigtigt godt sammen. Før min nuværende kæreste var jeg sammen med en fyr i 1,5 år.
Han var soldat og var udstationeret i Kosovo, og jeg var ikke andet end 17 år gammel, så efter 1,5 år valgte jeg at afbryde forholdet da jeg havde svært ved at være ladt alene.
Min bror har de sidste 5 år haft jævnligt kontakt med min eks, og vi har begge holdt os opdateret omkring hinandens liv gennem min bror.
Vi er begge i nye forhold og jeg har egentlig ikke haft behov for at snakke med min ekskæreste før.
Sidste søndag døde min Bedstefar, hvilket var rimelig hårdt ved mig, og jeg fandt i søndags ud af at min forhenværende svigermor var død samme dag som min Bedstefar.
Jeg bedte selfølgelig min bror skrive til min eks at jeg var forfærdelig ked af det på hans vejne, og han har så efterfølgende givet udtryk for at han var meget glad for at jeg havde givet lyd fra migfor han troede jeg var sur på ham (vores forhold var rimelig turbulent).
Jeg troede egentlig de første år at jeg var sur på ham, men det er ligesom gået op for mig at det er lagt bag mig og så er det at jeg ikke rigtigt kan slippe tanken om at vi måske kunne genoptage kontakten som venner?!
Jeg har absolut ingen tanker om et forhold, jeg har ingen følelser for ham what so ever og er meget glad for min kæreste.
Kan man have et venneforhold til sin ekskæreste uden at ens respektive kærester føler de får brændt nallerne?