Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At have venskab med sin eks?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 13:07

Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år og vi har det rigtigt godt sammen. Før min nuværende kæreste var jeg sammen med en fyr i 1,5 år.

Han var soldat og var udstationeret i Kosovo, og jeg var ikke andet end 17 år gammel, så efter 1,5 år valgte jeg at afbryde forholdet da jeg havde svært ved at være ladt alene.

Min bror har de sidste 5 år haft jævnligt kontakt med min eks, og vi har begge holdt os opdateret omkring hinandens liv gennem min bror.

Vi er begge i nye forhold og jeg har egentlig ikke haft behov for at snakke med min ekskæreste før.

Sidste søndag døde min Bedstefar, hvilket var rimelig hårdt ved mig, og jeg fandt i søndags ud af at min forhenværende svigermor var død samme dag som min Bedstefar.

Jeg bedte selfølgelig min bror skrive til min eks at jeg var forfærdelig ked af det på hans vejne, og han har så efterfølgende givet udtryk for at han var meget glad for at jeg havde givet lyd fra migfor han troede jeg var sur på ham (vores forhold var rimelig turbulent).

Jeg troede egentlig de første år at jeg var sur på ham, men det er ligesom gået op for mig at det er lagt bag mig og så er det at jeg ikke rigtigt kan slippe tanken om at vi måske kunne genoptage kontakten som venner?!

Jeg har absolut ingen tanker om et forhold, jeg har ingen følelser for ham what so ever og er meget glad for min kæreste.

Kan man have et venneforhold til sin ekskæreste uden at ens respektive kærester føler de får brændt nallerne?

Mvh Heidi og dyrene.

Vi mangler frivillige i Anima Allborg!!

Se mere om vores aktiviteter her:

www.animaaalborg.web.surftown.dk/ index.html

Kieffer Wien sadel sælges - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 13:13

Et venneforhold til en tidligere kæreste burde overhovedet ikke give problemer.. Gør det det, evt. ved jalousi fra den nuværende kæreste, så er ens nuværende forhold ikke så stærkt som det burde være, synes jeg..

Jalousi udspringer af mistro, hvilket overhovedet ikke bør være til stede, hvis man stoler på sin partner, og gør man ikke det, så er det (måske) ikke den rigtge, man har fundet..

Jeg har da også talt tit og ofte med tidligere kærester, bare på venneplan, og her er der ingen problemer i det.. man ved jo hvor man bor og sover, og så er det ikke nødvendigt at lægge mere i det. :)

Mvh.

0
0
Svar på denne tråd

det kommer an på så meget
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 13:18

Har din ekskæreste det på samme måde ?

Altså at det skal være venskab og intet andet. Det er nok mest der du skal være sikker på at tingene er afklaret. Nogle gange kommer der følelser op, som man ikke troede man havde mere - bare sådan lige så stille - og så giver det alligevel problemer.

Jeg har aldrig praktiseret venskaber med mine ekskærester. Holder venskaber og forhold hver for sig. Men kender folk for hvem det er helt problemfrit.

mvh. katrunte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 13:20

Jeg er BFF med min eks (Best Friends Forever )

Jeg var sammen med ham i 3 år, men han boede i Kbh og Jeg i Odense, så til sidst faldt det bare fra hinanden!

Vi taler stadig sammen ca. en gang om ugen. Han er en af de sjoveste og dejligste mennesker jeg kender, og ville ikke undvære ham for noget i verden!

Min nuværende kæreste har det helt fint med at vi snakker sammen, han ved at mit hjerte ligge hos ham, men at jeg har brug for et skud køberhavnersnude engang i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Man kan..
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 13:20

sagtens være venner med sin x, det er jeg skam.. Men om evt. kærester vil føle at der måske er noget.. Hmm.. De må jo bare stole på at der ikke er.. Min x, skrev med sin x da vi var sammen og jeg var ligeglad..

Det kommer nok meget an på kæresten vil jeg sige.. Jeg er generelt ikke så jalou anlagt..

HESTEKLIPNING TILBYDES I JYLLAND se præsentation for mere info..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 13:25

Jeg aner ikke hvordan min ekskæreste har det, jeg ved blot han spørger til mig ind i mellem og han har tit sagt tillykke med fødselsdagen/glædelig jul til mig gennem min bror.

Jeg kom bare til at tænke på det..

Jeg tror bestemt ikke det er noget problem for min kæreste - han ved det er ham jeg elsker

Mvh Heidi og dyrene.

Vi mangler frivillige i Anima Allborg!!

Se mere om vores aktiviteter her:

www.animaaalborg.web.surftown.dk/ index.html

Kieffer Wien sadel sælges - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

ooo
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 15:07

jeg havde en kæreste i folkeskoletiden som jeg lige siden har været vén med - vi har et rigtigt godt forhold - ser hinanden som søskende. er der noget jeg er nede over er det hende og ikke min rigtige søskende jeg snakker med om det. vi holder jul sammen - i starten skiftedes jeg med at holde jul hos hende og så mine biologiske søskende, men nu holder jeg kun jul hos hende og hendes familie.

der har da været problemer med nogle af de kærester hun gennem tiden har haft i forhold til det venskab vi har - men hun har aldrig tilladt at det skulle udvikle sig til at vi ikke kunne ses. de par kærester jeg har haft siden har så også måtte affinde sig med at sådan er det bare.

nu er hun gift med en mand som jeg også har et rigtigt godt forhold til - istarten var han da lidt skeptisk, men det gik hurtigt over- så nu er der absolut ingen problemmer i dette.

jeg har så også haft utroligt meget med hendes datter at gøre - vi har nærmest haft en far/datter forhold - det er datterens skyld at jeg har ponyen nu. jeg var aligevel så tit på gården og hjælpe hende (let handicappet) med hesten og de parter hun havde før denne.

så det kan da lade sig gøre, men det er ikke altid problemfrit - men det er jo egentligt lidt mærkeligt hvis man ikke kan have et venskab bagefter - for grunde til at man på et tidspunkt har kærstet er vel at kemien er der grundlæggende for et godt venskab.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke mig...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 15:47

Principielt vil jeg sige, - selvfølgelig kan man være gode venner med sin ekskæreste.

Men jeg kan også ligeså godt sige det som det er... Jeg ville være SÅ ked af det, og HADE at min kæreste snakkede meget med, og så en ekskæreste. Jeg er formentlig vældig jaloux anlagt, men det ændrer stadig ikke på at jeg ville have det meget dårligt over det.

Han ser somme tider en pige, som han engang var vild med og omvendt - de lavede aldrig noget sammen, aldrig så meget som et kys! Og alligevel er min mave én stor knude af nervøsitet når de er sammen. Bare tanken.

Vickie

The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web

The piano keys are black and white

but they sound like a million colours in your mind

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider