Jeg sidder her med lidt samme problem...Alle påstår der er mangel på arbejdskræft...bare ikke hvis man ikke har udddannelse...
Jeg valgte at skifte uddannelse, går nu og venter på at starte igen til februar. Indtil da skulle jeg så have nogen penge.
Synes jeg har søgt alt, men plejehjemmene vil have uddannede folk, som pædagogmedhjælper ser de gerne en del erfaring. De fabrikker jeg har snakket med ligger endten for langt væk eller kunne kun love 10 timer pr uge...
Endelig fandt jeg noget som juleassistent i butik, jubii! Fint job, gode penge, fedt!
Men, men, men...efter to dage kan jeg slet ikke gå...Besked fra lægen: overanstrengte sener og inflation i foden, eneste løsning, ro,ro og mere ro + diverse behandlinger og ultralyd.
Løb for et par uger siden og har haft ondt siden, men stå på konstant i to dage gjore lige det sidste...
Så nu kan jeg igen søge job..og denne gang noget som kræver jeg ikke står op...hmmm...
I de første måneder fik jeg INGEN penge fra nogen steder, så er snart rimlig godt nede i nul på kontoen...
For at gøre det ekstra godt står hesten i tilridning på 4. måned, da de to første steder bare gjore hende værre...