Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Job på færge
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 13:07

Jeg står og mangler job de næste par måneder indtil min uddannelse starter. Pt er hesten i ridning, så skal ikke passe hende pt.

Tænkte lidt på at søge job på en færge, nogen der kender til dette. Evt lønforhold?

Hvor søger man henne? Synes ikke jeg kan finde noget på hjemmsiderne. Det skal være færge fra Frederikshavn,Hanstholm eller Hirtshals.

0
0
Svar på denne tråd

ingen skat
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 14:27

Jeg mener ikke man skal betale skat af det man tjener på vandet, men så får du vist heller ikke helt så meget i løn.

Send nogle uopfortrede ansøgninger.

Vh. Amalie

Alle har fotografisk hukommelse,

det er bare ikke alle der har film i...

0
0
Svar på denne tråd

jeg har arbejdet på
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 19:21

færge engang og der betalede vi ikke skat det meste af tiden når vi sejlede under panamaflag, men eu vande mender jeg man skal betale skat som alle andre til det land man nu bor i. jeg arbedede på båden i 1998 så det er nogle dage siden:)

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

god aften
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 19:42

Jeg arbejdede på oslo-båden fra Kbh - Oslo i 3 år. Der betalte vi ikke skat men kun fordi vi ramte 3 havne.

Vi arbejdede 3 uger ude og havde så èn uge hjemme. Det er vist ændret nu, så det i stedet hedder 14 dage ud og 14 dage hjemme.

Det var hårdt men vi havde det sjovt. Det er ikke et arbejde der kan anbefales i længere perioder, men for at tjene nogle penge i en årrække kan det godt anbefales. Jeg fik ikke sparet noget op idet alle pengene gik til sjov og ballade, men det kan altså godt lade sig gøre.

Tag kontakt til de forskellige rederier og så er jeg sikker på at de kan fortælle dig det du skal vide.

god aften Betina

Stengårdens DSP'er - Smukke ponyer med både personlighed og talent!

Helt super og meget nem springpony kat 2 sælges. Se præs

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også arbejdet på en færge
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 23:55

jeg kan anbefale dig af søge på www.fjordlne.dk da de har en langt mere human personalepolitik end dfds har. men ellers ring til arbejdsformidlingen i aalborg og snak med martin steffensen (søformidlingen) det er alligevel ham der hyrer folk direkte ud til skibene. du betaler ikke skat når du sejler, men du spinder heller ikke guld på det, for lønnen er tilpasset det.

HEALING OG MASSAGE AF HEST OG RYTTER

kontakt minmailnr2@yahoo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider