Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv oplevelse (Shettere)
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 22:58

Hejsa...

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal poste det her, så jeg prøver her.

Nu har jeg de sidste 14 dage været ude og kigge på shettere. Vi har været 2 steder, og begge steder er vi kommet til en fold, hvor der har været så smattet, så vi ik har ku se ponyerne ordenligt, pluds at de var helt mudret til og da vi spurgte ind til dem, kunne de ikke huske, hvor gamle de var og hvad de var kåret med.

Så mit spørgsmål er: Hvorfor tager de ikke og giver den en strigle og lige kigger i papirene og får styr på det hele? Er det fordi de ikke vil sælge eller? Ponyerne var såmændt fine nok, men man har bare ikke så meget lyst til at købe hos dem.

Knus fra Anna

Som har fundet HESTEN!

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:00

Jeg kan kun sige, du har været de forkerte steder, hvis folk ikke har bedre styr på deres shetterer, så er der noget helt galt, sådanne steder ville jeg ski ikke handle, du aner jo faktisk ikke hvad du køber.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

Shettere
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:06

Ja det vil jeg heller ik, man bliver bare så skuffet, når man kører langt for at se dem.

Er der nogen har et link til nogle stutterier?

Knus fra Anna

Som har fundet HESTEN!

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:07

Men hvad præcist søger du? så er det nemmerer at give link.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:10

giver Merete ret! Jeg avler selv shetlandsponyer og sådan er det ikke hos os, godt nok går de i løsdrift osv, men mine ponyer er ikke uplejede osv. Og jeg har fuldstændig styr på hvem der er hvem og hvordan de er kåret

Men hvad søger du? Mine forældre ønsker muligvis at sælge ud af deres nu jeg flytter til fyn.

Hilsen Linda

Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony!

0
0
Svar på denne tråd

kender en
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:10

jeg kender en der avler shetlændere mere præcist to Poul andersen der er kendrt af de fleste avlere her på sjælland ihvertfald og hans bror ole andersen har to og dog sælger han ikke hopperne men føllene fra i år måske. sig til hvis det er noget så skal jeg forhøre mig.

tak for en fed weekend!!!!!!

Der er nu intet som en Haflinger

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:11

har skrevet en pm til dig

SÆLGES.smuk rød shetterhoppe. 10 år. 95 i stg. ridevant kørevant. muligvis ifolet med islænder. + 2 vogne 1, 2 og 4 hjulet. nyt seletøj. og gammelt seletøj. stænger og køreliner. ialt 13500.

0
0
Svar på denne tråd

1234556
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 13:55

Hej Anna..

Jeg har sendt dig en mail...

Mvh Helle

Shetlænder hoppeføl og 1,5 års med særdeles god afstamninger sælges fra Stutteri Vestbjerg.

Sælges med rødt pas og er chippet

0
0
Svar på denne tråd

shetterkøb..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 21:52

jeg ville da mene at det er en selvfølge at sælger ved hvor gamle hvilke heste er, hvor høje, og hvordan de er kåret..

men jeg forventer ikke en nystriglet hest hvis jeg er ude at kigge. (vil faktisk hellere selv have lov at prøve at strigle og trække hesten så man kan se hvordan den er at omgåes)..

mvh. Gitte & Julie & Tyran.

0
0
Svar på denne tråd

prøv at kik
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 23:28

på shetlænder foreningens hjemmeside under link

www.shetlandspony.dk

der finder du en del af de danske shetlænder stutterier...

Ellers siger du baretil vi har en billig 2 års til salg pga for mange heste... Hun er desværre ikke på vores hjemmeside idet min computer pt. driller...

Stutteri Bredgaard tilbyder:

Bedækning ved Præriens Tjalfe

Lækker kåret miniature shetlænderhingst
Masser af hår og udstråling og god bevægelse...

Nu med hjemmeside...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider