Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvis jeg dog bare havde "lidt" penge...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 21:24

Ja, jeg hader mig selv lige for tiden. Kommer hele tiden til at kigge på salgsheste.

Jeg har den dejligste hest jeg kunne ønske mig og vil absolut ikke sælge, men ak, jeg kunne sagtens bruge en til. En lidt ældre hest, som jeg ku' komme ud og starte stævner på.

Jeg "falder" over den ene lækre hest efter den anden lige for tiden, som jeg sagtens kunne se mig selv på. Hvis jeg dog bare lige havde lidt penge Det kribler i fingrene for at ringe til banken og høre om et lån, men det holder jo ikke i det lange løb

Hvad gør I andre når i falder for nr. 2 hest? For går ud fra at jeg ikke er den eneste...

Frieser - de sorte perler!!!

<3 Maike Rozalien J - nu som STER <3

Besøg min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/frieser-maike

Maike blev dagens hest til Store Hestedag den 1 september!!!

0
0
Svar på denne tråd

Bumbummelum
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 21:38

Jeg lader være med at lade mig friste = Kikker ikke på salgsannoncer

"I have my principles - And if you don't like them, I have others"
0
0
Svar på denne tråd

Håber på
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 21:38

at danske spil endelig får øjnene op på den person i Danmark der er mest trængende og mest fortjenende...

Nemlig MIG og giver mig alle millionerne og så vil jeg gerne med dig ud og shoppe

My treat!

Mvh Anja

0
0
Svar på denne tråd

finder pengene
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 23:50

eller lader være med at kigge

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

Kikker tit
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 11:16

Men gider ikke mere end jeg kan klare..

Illum

.

Jeg undskylder IKKE for stavefejl, manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it !!!

.

Hemmelig medlem af de frelstes klub..

0
0
Svar på denne tråd

Kigger...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 11:40

Kigger og kigger, men har faktisk ikke fundet noget jeg synes der ville være bedre end min hoppe jeg har nu...og da hun nu venter føl efter en hingst efter helt eget drømmevalg, ja, så er nummer to på vej og lige efter mit hoved. Så jeg kan kigge uden at fristes...

Men kigger tit for at følge med i prisudviklingen og for at se hvilke hingste der avler noget brugbart i min verden :-)

Så hvis ikke du har det ypperste (i din verden) og derfor åbenbart lader dig friste, så må du ud og arbejde i stedet for at kigge, så pengene ruller ind til hest nummer to eller lade være at kigge, hvis du ikke kan lade være at blive fristet :-)

Mange vrinskene hilsener

Sara & Ulrika

Ulrika, Holstener. Den bedste lille prinsessehest!

Fanatic og Sikando...leg godt i dyrehimlen. I vil altid være i mit hjerte.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 11:46

Jeg er nået til den beslutning af når tøsen jeg har dør af aldredom, jamen så vil jeg faktisk ikke havde en ny hest, medmindre vi er to sammen der køber den! har ikke tid til ha en fuldtids hest!

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Kigger også
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 13:18

Jeg kigger tit - men ender for det meste med at "falde for" en hest, der ligner den, jeg har, til forveksling.

Den eneste "fejl", min hest har, er at han er blevet lidt for stor til mig (han er 170 og jeg er 162). Det betyder, at vejen frem udi dressuren er lidt sværere for os - meeen han slipper ikke for mig!

Og så tænker jeg, at hvis højden er hestens eneste fejl, så har jeg egentlig været meget heldig med mit hestekøb.

Men jeg skal godt nok TIT denne tankerække igennem, for der er nogle rigtig lækkerbukse til salg en gang imellem! (Hvem sagde noget om økonomi??? )

Hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider