Jeg må nok sige, at jeg fik mig lidt af en overraskelse den anden dag...
Jeg arbejder på en rideskole, og er ansat med tjenestebolig. Dvs. jeg bor på rideskolen. Ejeren af det hele er ved at forsøge at forpagte det hele ud, dermed følger også det stuehus hvori jeg bor. Her er der 3 større lejligheder og 3 enkelt værelser, som kan anvendes til tjenesteboliger eller des lige.
Der har tidligere været nogen at kigge, hvor min udlejer/chef spurgte, om de måtte komme op at kigge... selvfølgelig måtte de det.
I torsdags (eftermiddag) ligger jeg så på sofaen og halvsover da det banker på døren... Hmm.. berideren måske? Ham gider jeg ikke lige snakke med nu... Formanden måske? Nej, det er for tidligt.
Det banker igen - jeg gør ingenting, prøver på at sove videre...
Så bliver der sat en nøgle i døren
OG LÅST OP!!
Ind kommer min udlejer/chef... "Tina, er du her??" - og så stikker han hovedet ind i stuen, hvor jeg bare har sat mig op i sofaen og kigger på ham "Jaah... om de lige må kigge engang?" Så kom han op med en anden en, som kunne være interesseret i stedet
Man låser sig sq da ikke bare ind! Jeg tænker, det kan vel nærmest sidestilles med indbrud, bare med nøgle! Tænk nu hvis jeg havde stået splitterragende bar...
Hvad fa'en mon han så ville have undskyldt sig med??
Da de så gik sagde han ikke engang noget... ham der var med, sagde da i det mindste "Tak for kigget" - Han var nok næsten lige så chokeret over det han gjorde, kan jeg forestille mig.
Fik slet ikke sagt noget til ham - var lige vågnet og ret chokeret over hvad han gjorde... Men skal altså godt nok lige samle mig mod til at give ham en tur, når jeg ser ham igen! Det skal han bare ikke gøre en anden gang!
Hvad havde I gjort?