Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kæmpe stort og dog så småt...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 16:52

Må altså lige dele min begejstring med nogle...

Vores lille shetlænder på ca 80 cm i stang har netop i dag med min 7 årige datter gennemført sin første springbane til et rigtigt stævne helt alene...

Det er kæmpestort selv om højden var så beskeden som 10 cm, men alt hvad jeg har haft mareridt om skete aldrig, og banepersonale og ikke mindst min datters ridelære var super til at give min datter en rigtig god oplevelse hele vejen rundt, og så diskret at min datter aldrig oplevede at hun blev hjulpet. Hun føler sig bare som en verdensmester lige nu...

Det er rigtigt dejligt at komme ud til et nyt sted, og så opleve at selv om ponyen ikke er en flot og ædel ganger med super gang og udstråling, så bliver man alligevel vel mødt der hvor ekvipagen er... både mor, barn og ikke mindst pony havde en super god oplevelse af stedet og det at komme til et stævne...

Det er ihvertfald ikke sidste gang vi besøger Stengården i Haslev.

Hilsen den pavestolte mor til verdes stolteste datter og danmarks nok mest kortbenede shetlænder...

0
0
Svar på denne tråd

Hvor ...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 17:20

Hvor fint ... Dejligt med stævner, også for de små.

Tillykke.

There´s a crack in everything, that´s where the light gets in´

(Leonard Cohan)

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 17:33

En stort tillykke til den stolte mor og hendes datter.

Ja det super når der bliver lavet stævner hvor også de små ponyer og deres rytter kan være med.

Jeg kan huske min datteres første rigtige stævne, det var i vordingborg.

Hendes pony var en lille skævbenet pinto på 76 cm med underbid.

Han var så grim at man kun kunne elske ham.

Nå men vi skulle til stævne, og Natasja var helt op at kører for nu skulle hun også til et rigtigt stævne.

Da vi nået frem, mistet hun modet, og jeg fik lov at løbe rundt med hende og ponyen på banen.

Desværre blev jeg træt, så jeg lavet en nedrivning på sidste spring.

Dommeren syntes ikke rytteren skulle stræffes for en klodset mor, og hun fik en fin rosette med hjem.

Hvor ville det være dejligt med flere af de stævner, at se de små komme igennem en bane er simpelthen super.

Måske er der født en ny springrytter i din datter idag

Held og lykke fremover

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er billederne+
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 21:55

vi vil da se billeder af den slags ;)

Og mange gange tillykke med det... Det er skønt med den slags oplevelser

Tanja

Se min smukke tinker på min præsentation....

Og nu også med shetlænderne: Sandfords Hjalte, Sandfords Ilja og Trisse.

0
0
Svar på denne tråd

kameraet blev desværre hjemme
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 06:49

Må jo desværre tilstå at i lampefeberen blev kameraet glemt hjemme, og farmand der ellers har et kamera i telefonen glemte helt at tage billeder.

Gad vide hvor mange gange man skal afsted før man som forældre bliver lidt garvet... På den anden side så er begejstringen jo nok altid størst for selv de mindste bedrifter i starten. Men puha hvor er man nervøs på sin podes vegne, og alt der overhovedet kunne krydses blev krydset for at ekvipagen fik en god oplevelse uanset hvad. - Og det fik de... KÆMPE SMILER...

Babberup: Kan lige se din nedrivning for mig,med en masse skønne billeder for mit indre øje... og får automatisk et smil på læben ved tanken. Fik du lov at deltage i æresrunden ?

Det var iøvrigt noget der hed en breddeklasse, hvor alle red stortset den samme bane, bare i forskellig højde.Der var ingen vinder, men alle fejlfri fik en fin roset. Har aldrig set det før, men synes egentlig ideen var super,

Hilsen Eneri

0
0
Svar på denne tråd

man glemmer ikke
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 08:35

Jeg tror også der mange der stadig husker det, da jeg lå lige så lang jeg er, og nej dommeren syntes ikke moren skulle med ind igen, men jeg fik helt sikkert et 13 tal for underholdnings værdien, Natasja kom dog i mål uden mig, da det var på sidste spring.

Jeg har set at Team Hedegårdens Rideklub har en ligende stævne, mener dog at den laveste klasse er 30 cm.

Men helt sikkert super for de små piger, at kunne deltage i disse stævner.

0
0
Svar på denne tråd

Nemlig Babberup
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 08:14

Det er helt rigt at TEAM har et stævne med miniklasser.

Den mindste er 30 cm og det er tilladt at have en springende mor med på banen i de 2 laveste klasser.

Og du må gerne komme og underholde, Karinae er springdommer, og jeg tror bestemt også hun vil være flink ved ryttere med klodsede mødre.

Alice

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider