Godmorgen alle kære HN'er...
Eller godmorgen er nok så meget sagt...For ca 20 minutter siden blev jeg single 
Havde godt bemærket at han var lidt tilbageholden det sidste stykke tid, men bare troet det var en smule stress over vi skal flytte og han skal starte uddannelse til November..Han bliver meget nemt stresset over forandringer i sit liv..
Men...Nu sidder jeg her på job..og har lige fået beskeden at min kæreste syntes vi skal gå hver til sit, det tror han er bedst for os begge i det lange løb 
Vi har lige sagt ja til et hus vi skulle leje, depositummet er betalt og kontrakten underskrevet...Vi glædede os...eller..det var jo så måske kun mig der gjorde det?!?!
Tuder så det står ud af mig...Ved slet ikke hvad jeg skal sige eller tænke ligenu...for har ærligt sagt selv haft mine kvaler ved dette forhold, da han var så anderledes end jeg nogensinde har været sammen med før, men tog det til mig..Dog er jeg alligevel utrolig ked af det 
Og nu står jeg så i den dumme situation at det er mig der skal flytte..Han vil dog ikke smide mig ud, og tror såmænd også vi kan leve sammen indtil jeg finder ud af noget...Suk..Hvorfor er det så hårdt sådan noget..man burde virkelig holde sig i en hule og leve alene nogen gange..uden dyr eller mennesker man kan holde af!
Ej..Men...Det hus vi skulle leje, står i mit navn, og overvejer så nu om jeg ville have råd til at bo der alene..Jeg vil godt nok skulle tage 3-4 vagter mere om måneden end jeg plejer..Og Muffe ville trods alt komme hjem og stå..Uhhh tænker jeg overhovedet klart ligenu mon...
Og så er der det at alle møbler etc er hans, så jeg ville skulle snakke med min bank om at forhøje mit lån til møbler og des lign, og har lige lånt til depositummet..@!#$ hvor er jeg træt af kærligheden pt...
Tidligere idag fik jeg at vide at min ex, som jeg aldrig rigtig fik sluppet 100% skal være far til maj og nu har fundet en dejlig kæreste... Min veninde gennem mange år er blevet mor med sin kæreste gennem en del år...Føler alle kommer videre i livets kapitler som vedrører kærligheden...Bortset fra mig...
Nu tror jeg bare jeg skal panikke over at jeg skal flytte for 117 gang i mit forholdvis korte liv 
Så står du lige med en lejlighed der mangler en udlejer, så sig da endelig lige til tak...
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end at få luft og måske kan mine øjne nå at blive normal farve efter alt det tuderi inden jeg bliver afløst af morgenvagten kl 7... 
Ha en fantastisk dag og har du en dejlig kæreste, så kys lige personen en ekstra gang og værdsæt hvad du har