Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Single..Jamen...*BIIIP*
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 05:42

Godmorgen alle kære HN'er...

Eller godmorgen er nok så meget sagt...For ca 20 minutter siden blev jeg single

Havde godt bemærket at han var lidt tilbageholden det sidste stykke tid, men bare troet det var en smule stress over vi skal flytte og han skal starte uddannelse til November..Han bliver meget nemt stresset over forandringer i sit liv..

Men...Nu sidder jeg her på job..og har lige fået beskeden at min kæreste syntes vi skal gå hver til sit, det tror han er bedst for os begge i det lange løb

Vi har lige sagt ja til et hus vi skulle leje, depositummet er betalt og kontrakten underskrevet...Vi glædede os...eller..det var jo så måske kun mig der gjorde det?!?!

Tuder så det står ud af mig...Ved slet ikke hvad jeg skal sige eller tænke ligenu...for har ærligt sagt selv haft mine kvaler ved dette forhold, da han var så anderledes end jeg nogensinde har været sammen med før, men tog det til mig..Dog er jeg alligevel utrolig ked af det

Og nu står jeg så i den dumme situation at det er mig der skal flytte..Han vil dog ikke smide mig ud, og tror såmænd også vi kan leve sammen indtil jeg finder ud af noget...Suk..Hvorfor er det så hårdt sådan noget..man burde virkelig holde sig i en hule og leve alene nogen gange..uden dyr eller mennesker man kan holde af!

Ej..Men...Det hus vi skulle leje, står i mit navn, og overvejer så nu om jeg ville have råd til at bo der alene..Jeg vil godt nok skulle tage 3-4 vagter mere om måneden end jeg plejer..Og Muffe ville trods alt komme hjem og stå..Uhhh tænker jeg overhovedet klart ligenu mon...

Og så er der det at alle møbler etc er hans, så jeg ville skulle snakke med min bank om at forhøje mit lån til møbler og des lign, og har lige lånt til depositummet..@!#$ hvor er jeg træt af kærligheden pt...

Tidligere idag fik jeg at vide at min ex, som jeg aldrig rigtig fik sluppet 100% skal være far til maj og nu har fundet en dejlig kæreste... Min veninde gennem mange år er blevet mor med sin kæreste gennem en del år...Føler alle kommer videre i livets kapitler som vedrører kærligheden...Bortset fra mig...

Nu tror jeg bare jeg skal panikke over at jeg skal flytte for 117 gang i mit forholdvis korte liv

Så står du lige med en lejlighed der mangler en udlejer, så sig da endelig lige til tak...

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end at få luft og måske kan mine øjne nå at blive normal farve efter alt det tuderi inden jeg bliver afløst af morgenvagten kl 7...

Ha en fantastisk dag og har du en dejlig kæreste, så kys lige personen en ekstra gang og værdsæt hvad du har :)

Lykkelig ejer af Smukke Mule, den skønneste fuldblod .. :-)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)

0
0
Svar på denne tråd

ej noget skidt jeanette...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 07:46

har ondt af dig min ven...

angående det med huset, så synes jeg du skal tænke over det, det ville måske være godt hvis du blev boende hvis du kunne klare udgifterne.

og møbler, jamen så har du bare nye møbler når du engang finder en ny kærlighed...

det lyder måske også lidt kynisk det her, men så er det jo dig der står med alle de gode kort på hånden.

du vil måske også føle dig lidt mere ovenpå så..

er det dig der har betalt indskuddet på huset??

hvis det er skal du passe på at få dine penge, min kæreste var så dum at låne 24.000 til hans x's indskud uden at ha underskrift eller noget på det, så nu står han med håret i postkassen..

og hun har ikke tænkt sig at betale dem tilbage.

men tænk nu godt over det før du foretager dig noget..

kram og knus fra mig...

0
0
Svar på denne tråd

øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 08:09

håber du finder en løsning.

kram herfra

Mona

Den der har evnen, forpligter sig.

0
0
Svar på denne tråd

Jeanette...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 08:57

ÆÆÆVVV hvor træls for dig- det er godt nok en træls situation. Jeg sys faktisk hvis det er fordi han har gået og tænkt over det længe, og i stod og skulle flytte at det er lidt un fair han ikk brang det på bane inden i lå depositum mv.

kys ham lige en ekstra gang - hmm det blir der vist ikk noget af sådan som han kom hjem i går

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Du skal da
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 09:41

lige have med i dine overvejelser omkring det hus, at hvis du kan have hesten der, så er dens opstaldning jo med i huslejen, og derfor sparet, i forhold til, hvis den skal være opstaldet ude... Der vil selvfølgelig stadig være "Nye" udgifter til strøelse og foder...

Føler med dig... Det er da en møgdag for dig...

Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.

Svend 4 ever (i NORA)

Spritny hjemmeside;

www.stutteri-skawbo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 11:08

Jeg hader den slags indlæg her. Jeg får sgu så ondt inden i på dine vegne - for pludselig er jeg nemlig også den erfaring rigere, at jeg ved hvor pisse ondt det gør

Bare en masse tanker herfra , du lyder stærk, og du skal nok klare den. Tag en fornuftig snak med banken måske... og så dyrk de mennesker og ting, som giver det hele mening. Venner, veninder, familie, hesten osv.

Stort trøsekram herfra.

Tine & Tulle
Det klinger! :D

I think I need sunrise - I'm tired of the sunset...

0
0
Svar på denne tråd

Øv hvor trist..
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 11:34

Jeg oplevede det samme for en del år siden, dog var vi lige flyttet i det nye lejede hus.. :(

Men, han flyttede og jeg kæmpede for at finde pengene til huslejen, og jeg blev der i 3 år.

Det med møbler, jeg ved ikke hvordan du har det med genbrug, men i DBA og andre steder, kan du være super heldig at finde flotte møbler til ingen penge!

Vi har lige købt et ægte læder sofasæt, ingen ridser, skræmmer eller andet, for 1000 kr og alle folk spørg om det er nyt fra butikken af og hvad det har kostet.. :)

Håber på det bedste for dig..

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

Øv altså
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 11:48

Jeg kan godt huske hvor glad du så ud da du fortalte om det hus Jeanette Hvis du har råd til at være der alene så synes jeg så klart du skal gøre det. Møbler osv kan man altid finde ud af - bare man har en seng så kommer man altså langt (y) Ellers hvis du ikke kan overskue det så find noget mindre - der er altid rart at have en lille hule at bo i mens man finder sine egne ben igen. Og Muffe skal nok klare sig rigtig fint hvor han er nu :)

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity

Monty søger part

Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen!
0
0
Svar på denne tråd

helt klart...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 17:19

Jeg ville også forsøge ad, med om det kunne lade sig gøre at flytte til den gård og få hesten hjem.

Jeg ville så undgå at låne penge i banken til nye møbler, da det hurtigt løber op og du kan risikere bankdamen ønsker flere penge i afdrag når lånet skal forhøjes.

Nogle genbrugsbutikker holder engang imellem halvpris dage på møbler, så de er endnu billigere. Møblerne vil selvfølgelig ikke være højeste mode, men det er jo bare at skifte dem ud løbende.

~ hesteløs ~

Men med 2 tykke madorgler:

Benzer & Chloe

0
0
Svar på denne tråd

Trøste kram
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 18:58

Syntes også lige at du skal have et virituelt trøstekram fra mig... Det gør bare så ondt det du oplever.

Prøv at undersøge om du ikke kan bo i det hus i skulle leje... Få evt. en god ven eller familiemedlem til at hjælpe dig med at regne og tænke -for du kan sikkert hverken tænke eller handle rationelt lige nu...

Og som andre her inde skriver, så prøv om du ikke kan leve med det du har i et stykke tid... Da jeg blev skilt startede jeg forfra med en madras på gulvet og et old gammelt fjernsyn som jeg fik af en veninde Langsomt fik jeg lidt møbler af mine forældre og købte det billigste af det billigste i Ikea... Det var ikke en sjov tid -men jeg klarede den uden at låne en hel masse penge... Er man kreativ kan man godt komme til at bo hyggeligt uden at bo med designermøbler

Da jeg flyttede fra min eks-mand følte jeg også at jeg skulle flytte IGEN i mit liv... derfor var det også rart at få min egen (leje) lejlighed... Ingen skal smide mig ud her fra før jeg er klar til at flytte igen... Hvilket jeg efterhånden er ved at være

Håber du finder klarhed over din situation -og at du snart får det lidt bedre...

Sender en masse "power energi" til dig...

;-) Mvh. Dorte (med Sara og Ludvig og nu også verdens smukkeste hingsteføl)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm øv
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 19:07

Hej Jeanette, sikke noget---ja biiip

Håber du finder ud af det, og kommer dig over ham

Maria

HJÆLP!
Mangler lejebolig i Kbh. på SU!

0
0
Svar på denne tråd

æv...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 20:59

Ja man skal dælmne kysse mange frøer før man møder prinsen...jeg har indtil nu kun mødt nitter.

Op på hesten igen...du er en pæn pige og jeg er sikker på at den rigtige findes for dig, men indrømmer det er ikke sjovt at blive skodet.

0
0
Svar på denne tråd

go aften
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 22:11

Først vil jeg sige..your not alone Et stk single her med venner og veninder der bare er kommet SÅ meget videre end mig fordi det ALTID mislykkeds for mig

Men ved du hva pige...du skal nok klare den...og som tine også skriver så virker du som en stærk pige som kan tage imod lidt af hvert...og ja dyrk det du holder af...og brug al den tid du har tilovers sammen med venner og familie, det giver rigtig meget i sidste ende!

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 23:27

Gud hvor er jeg rørt over jeres indlæg!!

I aner ikke hvor meget det rører ens hjerte at læse jeres svar

Jeg er sikker på jeg nok skal klare den..igen...for det gør jeg altid når livet giver mig citroner..på et tidspunkt bliver det til limonade jo :)

Jeg skal snakke med min bank imorgen, jeg har betalt halvdelen af dep.og resten skulle betales når vi flyttede ind... Så det er jo ganske simpelt... :)

I får en opdatering... Så snart jeg ved hvad jeg gør eller ikke gør...

Men alt skal nok blive godt... især med jeres støtte :)

0
0
Svar på denne tråd

husleje m.m.
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 10:23

Husk også at snakke med kommunen. Måske kan du få noget boligstøtte og det er da værd at regne med...

Mvh Maria

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

gå ind og søg
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 11:48

Hvis du går ind på storskrald.dk kan du få mange udemærkede møbler gratis, og det kan man så leve med indtil øknomien blir til nye møbler.

Hvis din hest kommer hjem og stå sparer du jo en del der, så økonomien måske ikke blir så dårlig som du frygter.

Håber det bedste for dig.

Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
Kører i sydsjælland.
0
0
Svar på denne tråd

Ta nu muligheden
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 12:48

...til at gøre noget for deg. Det er ditt liv, ditt hus (eller leilighed, eller hvad det nu bliver). Ingen skal rode og @!#$ ned, bare dine egne klær på gulvet, bare din egen oppvask. Du bestemmer hva der skal vises på fjerneren, når der skal holdes fest og når der skal lyttes til musikk. Ingen som maser om ting du skal gøre når du egentlig vil være ude med hesten.

Jeg hadde en slik periode i mit liv, og den gav mig usigelig mye selvkjennskap og ro. Jeg husker det med glede, selv om jeg nå har en fantastisk man og et godt liv. Og (stort sett) kan holde ud med å plukke opp efter en mer...

Lykke til, og stor knus

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 00:29

Maria O: Jeg tror ikke jeg kan få boligstøtte, hvis jeg ikke tager meget fejl, men værd at undersøge, bestemt da :D

Lilleulv: Tak...Jeg har boet selv før, flere gange og det har jeg det rigtig rigtig godt med!! Så glæder mig og har besluttet at få det til at løbe rundt i huset alene, og bliver ikke så svært igen, udlejer har sagt hesten må stå der gratis, så det hjælper jo lidt på det hele...

Nu regner jeg med banken ringer tilbage på torsdag og fortæller om han kan hjælpe, hvilket jeg dog stærkt regner med :)

Det er godt nok en mystisk situation at bo sammen med min ex, især fordi det er så tæt på og ved ikke helt hvad man skal sige eller gøre overfor hinanden, så håber virkelig jeg kan flytte før den 1 November, også så jeg kan komme igang med mit eget liv igen...

Det bliver nu så rart så rart...Og så skal min MCO hunkat hjem til mig skal hun, ligenu er hun på "ferie" hos nogle bekendte, da ex'ens gamle hunkat ikke kunne enes med hende, så måtte hun udstationeres på ubestemt tid..Men nu kan hun komme hjem til mor igen

Igen, tusind tusind tak for jeres varme og rare ord...havde aldrig troet jeg skulle sidde med et smil på læben og føle mig støttet på sådan en måde herinde fra :)

Tror også dette er oplagt til at få et tøse arrangement på benene, så jeg kan møde nogle nye friske pigebørn :D

0
0
Svar på denne tråd

øv også...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 07:33

sikke en trist situation, men tror det er en god beslutning at blive i huset, hvis du kan få det til at hænge sammen økonomisk. Så sparer du jo også staldlejen og tiden på at skulle køre ud til en stald. Så de ekstra vagter du må tage er måske knap så belastende, når du har hesten i baghaven.

Mht. møbler, så pas på ikke at forlåne dig i banken, pengene skal jo også betales tilbage. Start evt. med noget brugt og skift ud efterhånden som du har råd til det.

Jeg kan være behjælpelig med spisebord og stole hvis du er interesseret, har liiige lidt for meget på lage men er så dårlig til at smide ud. Så sig endelig til, hvis det har interesse, så finder vi ud af noget.

Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.

Kaninunger sælges - belgiske kæmper. Der er stamtavle på forældrene.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider