Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er min bedste ven solgt
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 16:55

I går aftes kl 21 blev vi enige om at min dejlige bassemand fra på søndag skal bo hos en ny familie .

Men sikke en famile. De er bare søde og rare , og totalt skudt i bassemanden .

Synes jo først , da jeg snakkede med moderen i telefonen , at datteren på 11 år , lige var det mindste til den bomstærke fjordhest. Lige indtil jeg mødte den unge dame.

Hun er en robust lille dame , som bare kan ride.

Hende og Oliver er totalt væk i hinanden , har faktisk aldrig set ham sådan , han traskede bare efter hende.

Moderen skal også bruge ham , han kommer til at gå i løsdrift sammen med en lille ven.

Han får det super super godt og får lige nøjagtig den opmærksomhed han fortjener.

Er bare glad , selv om jeg jo godt ved det bliver hårdt for mig på søndag , når jeg skal aflevere ham.

Knus Heidi.

Den lykkelige ejer af Oliver og Mirakie , de skønneste basser i verden.
0
0
Svar på denne tråd

læste lige
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 17:12

din præsentation først.. Dejlige heste ooog så er du ikke ældre end mig, så herinde på HN er der flere af de ½ gamle ryttere eller bare heste tosser ung som gammel.

Dejligt at finde et nyt godt hjem til sin mule,og det bare swinger med det samme. Held og lykke med på Søndag.

Jillow

Opdragelse er de voksnes organiserede
forsvar mod ungdommen.

www.vildhesten.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider