Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 @!#$ dag!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 21:01

Hvor mange uheld er det tilladt at få på en enkelt dag?? Jeg synes ihvertfald min kvote for de næste 100 år er brugt idag... Dagen starter egentlig ok og jeg er i rimelig godt humør. Men så kommer kæresten hjem og det regnskab jeg har lavet til en møg besværlig kunde er selvfølgelig ik godt nok. Det er bare et par småting der skal laves om, og det er hurtig klaret. Så går jeg ud i stalden og lukker de 4 af dem på fold. Savoux må jo ik komme ud pga hans hovben i begge forben er drejet. Han er efterhånden temmmelig kåd og er ved at splitte det hele ad. Jeg får muget ud og kommet noget nyt sand i hans boks og vil så lige nusse om ham, så han falder ned på jorden. Da jeg så skal lukke ham ind i boksen så de andre kan komme ind til ham, tar han røven på mig og stikker af... Og selvfølgelig er jeg alene hjemme, og han er bare ik til at fange! Ud i haven, som heldigvis er indhegnet pga hundene. Men han spasser helt ud og får pløjet det bagerste af haven op. Nå pyt. Jeg får fat i ham og ser at han hat trådt begge sygesko af... Får fat i smeden som først kan komme fredag formiddag, hvor jeg selvfølgelig har en aftale med min gamle dyrlæge 90 km herfra (den ene hund skal kastereres).

Nå det går nok det hele. Savoux er da i det mindste rengående, men får jo osse smertestillende. Men han kan garanteret ik gå imorgen... Nå så er hestene klaret og der er ro i stalden igen. Så kommer jeg ind, og missepigen som var til dyrlæge sidste uge fordi hun jamrede sig når hun skulle gå eller vende sig, er helt elendig. Får pusset om hende og det hjalp. Puha, endelig slappe lidt af. Lige indtil jeg kommer ind i gæsteværelset hvor Terkel, den ene hund som skal til dyrlæge fredag, har strintet op ad sengen. Mums.

Skal så ud og fodre heste og de 2 grise vi har, her til aften. Tænkte at det er underligt så roligt der er hos grisene, for de pljer ellers nok at fortælle at de osse er her og osse skal ha mad. Kommer ind til dem, og ser de har været brudt ud af deres boks og ædt al deres mad... Så var det nok derfor de ik var sultne

Kors en møgdag, så nu vil jeg gå i seng og sove til evig tid


Så kære HN´er. Hvordan har Jeres dag været??




Misbrug ikke din vens venlighed og loyalitet - på den måde bevares venskabet


- Heidi -

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 23:56

Det lyder virkelig som en rigtig møgdag du har haft. Der kan hurtig ske noget når man har dyr. Men håber da for dig at katten bliver rask, hesten rengående, hunden ikke-strintende og at grisene bliver hvor de skal, så du kan slappe af igen :-D


Min dag har været fin og uden de store problemer, hvis man ser bort fra for meget skrammel og for små flyttekasser ;-)


Sov godt, og håber din dag i morgen bliver uden vanskelige dyr!






Mvh Tina K




0
0
Svar på denne tråd
 
 wraaah
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 22:39

Svær og hård at tackle,

det er i dag et år siden min bedste veninde døde .


At sige alle er specielle,

er det samme som at sige

ingen er.

Forever being memoriesed.

www.youtube.com/watch?v=6G5WyorUzAQ

Rest in Peace.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pyha..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 22:45

det lyder til at være noget af en dag, det passer osse meget godt på mit liv fortiden


men sådan en dag skal bare soves væk.

håber du får en god dag i morgen


mvh sandie

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider