Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Brokke indlæg
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 17:31

Jeg har indsat en annonce da min mor søger en selvskabs pony til hendes nye ind købte islænder, den skal bare gå og fede den.

Der står at prisen er max 3000 kr. Den skal være mellem 110 og 135 i stg. Mellem 2 og 15 år...håndterlig Og de skal kontakte min mor telefonisk da hun ikke kommer på HN.

MEN...

Så skriver folk PB´er til mig osv og med priser over 10000 kr og de kan alverden og med stamtavler så lange som bilka´s bonner.

De er næsten alt andet end det hendes kriterer er.

LÆSER folk bare ikke det man skriver eller?

Jeg bruger snart oceaner af tid på det og skrive til folk de skal kontakte hende osv.

Hvad fanø skal jeg snart gøre?

HJÆLP søges!

Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk

Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus.

De stolte ejere af:

Petit, Animation, Black Bell og Eher Enzar.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 18:11
Jamen går den så går den

Nej det er sgd surt at folk ikke vil læse hvad der står, men blot læser at her er der en som vil købe...

/DarkAngel

"At give en grund til noget er at så tvivl om det.
William Hazlitt"

Husk:

Du har altid mindst en grund til at være sur.

Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det

0
0
Svar på denne tråd

124566
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 18:22

Du lader da bare være med at svare de folk der ikke kan finde ud af at læse en annonce!

Don't bite the hand that feeds you...!

0
0
Svar på denne tråd

Seriøs
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 18:25

Det har jeg faktisk overvejet men jeg vil jo heller ikke være grov, det er tros alt mit navn den er oprettet under. Men det er da irriterende at bruge sin tid på når det står højt og flot i annoncen..

Tror jeg er oppe på 20-30 stk på 3 dage efter hånden.

Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus.

De stolte ejere af:

0
0
Svar på denne tråd

hooov
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 19:09
røg mit indlæg ud eller hvad. ???

Så inde på MP en der ville bortgive sin pony så hvis du vil har jeg gemt både info og nr til hende.. Smid en PB til mig..

Jillow

Opdragelse er de voksnes organiserede
forsvar mod ungdommen.

www.vildhesten.dk
0
0
Svar på denne tråd

ej hvor øv
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 20:16

ken kender det godt, søgte selv efter pony og havde skrevet en maks pris, men fik hendvendelser med nogen der kostet meget mere, så læs dog hvad jeg havde skrevet som maks pris...

en skam den lige skal være den str ponyen, har ellers lige en køber der er sprunget fra min pony, trals når man have regnet med han blev solgt nu her...

det er pelle på min præsentaion...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 02:04

Det dur slet ikke med de små heste da foldens hegn er for højt til disse små hypper, de vil bare løbe under.. Så det dur ikke med ponyer under 110 cm ...

De stolte ejere af:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider