Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At drømme noget som sker???
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:10

Ej synes egentlig det er lidt spooky. Men den anden dag drømte jeg om min ex-kæreste. Jeg drømte at han havde fået en ny "kæreste", drømmen vil jeg ikke gå videre ind i da den var ret spøjs. Men drømte at hun hed Rose og var englænder og da jeg vågnede kunne jeg huske hvordan hun så ud.

Jeg fortalte ham det og han grinede bare og sagde han ikke kendte nogen der hed Rose. Det er vel to uger siden jeg drømte det.

Så her i søndags ringer han til mig. Han ville bare fortælle at han egentlig synes det var lidt skræmmende. Men han havde mødt en i byen som han havde taget med hjem. Hun kom fra england og hed Rose...Og tænk sådan som hun så ud passede det lidt for godt til det jeg havde drømt...

Det er selvfølgelig bare et sammentræf, men kunne ikke lade være med at sidde med åben mund da han sagde det. Han er forresten lige så overrasket som mig.

Men er der nogen der har prøvet det samme???

Tina

Nu med egen hjemmside:)

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Heh...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:13

...ja det har jeg prøvet mange gange det der.

Det er ved at være mange år siden sidst, men har før stået i en situation hvor jeg har tænkt 'det her har jeg bare oplevet før' !

Ja det er ret underligt egentlig

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249

& Holbæks Shiloh KNN *

*Fjordhoppe 9 år sælges* heste.dyregalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=58631

*Fjordhoppen Munkhavens Cilla efterlyses !

0
0
Svar på denne tråd

Det har jeg
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:14

Men i en hel anden genre

Hø sælges

10 kr pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

hehe...vildt..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:14
jeg har ikke, men min mor har flere gange...hun er lidt spooky, hun har flere gange sagt, hvad enden på noget vil være hvis der sker noget på nogen, en nat der vågnede hun, og sagde til min far, at en fra familien, som vi egentlig aldrig snakkede med, han lå så med en blodprop, men var i bedring, var død, det var ca halv 12 om natten, da vi så dagen efter får at vide, at han er død på ca det tidspunkt, så er det ret spooky..uhh...

sadler m.m. til salg...tjek det..

No hour of life is wasted that is spent in the saddle

by Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

Det samme
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:21

sker for mig ofte..

Også små ting der sker i løbet af min hverdag har jeg tit drømt om i løbet af natten...

Det mest skumle var da jeg drømte at min svoger døde, og han så virkelig døde 2 dage efter :(

Desuden "drømte" / så jeg en af mine venner en morgen, hvor han stod i døren til mit soveværelse og vinkede til mig. (jeg drømte at keg vågnede og kiggede over mod døren, men om jeg virkelig var vågen eller det stadig var drøm ved jeg ikke) kl var ca 06:55

Samme morgen fik jeg at vide han var død i en motorcykelulykke kl 06:30..

Helt forfærdeligt, men jeg havde det alligevel godt med at han havde "været forbi" og sagt farvel.

Jeg ved ikke hvad der gør at sådan noget sker, nogle gange er det jo meget rart at være på forkant med tingene.

0
0
Svar på denne tråd

Drømme...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:24

Ja!

Jeg drømte engang, at jeg stod ude i en skov, i en lang hvid kjole foran en store og meget smuk tiger. I drømmen var jeg skræmt men ikke bange som sådan, for selvom tigre er farlige - det ved enhver jo - så virkede den bange, urolig og sorgfuld. Faktisk virkede det som om at den bad om hjælp. Den hverken angreb eller gjorde mine til det.

Den næste morgen vågnede jeg til nyheden om at en tiger var sluppet ud fra et zoo i DK, og jeg kan faktisk ikke huske hvor, men de fleste husker formentlig nyheden L Jeg blev bare så ked af
det kan jeg huske, for jeg følte bare at jeg vidste nøjagtig hvordan den havde det - selvom, selvfølgelig gjorde jeg ikke det. Men interessant var det, uanset hvad.

Din drøm er også meget interessant - du skulle begynde at skrive ned så snart du vågner - det kommer der en masse spændende ud af!

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

0
0
Svar på denne tråd

Godt at hører man...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:27

... ikke er den eneste:)

Men suk det at skrive ned det opgiver jeg allerede. Som regel når jeg vågner kan jeg ikke huske hvad jeg har drømt. Det er yderst sjældent:( Synes ellers det kunne være spændende at se om der var andre ting der skete som jeg havde drømt:)

Tina

Nu med egen hjemmside:)

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:54

Jeg kender det også alt for godt.

Indenfor det sidste år er det faktisk sket op til flere gange at jeg har stået og tænkt "det her har jeg oplevet før", og det er altså en virkelig spøjs fornemmelse.

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

spændene
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 13:11

oplevelser i har haft

det mest tossede jeg den slags var at jeg sov sammen med en veninde og drømte at vi var på resturant og hun sad overfoermig og pludslige tog hun fingren op foran munden og sagde sådan en sss lyd,, idet samme vågnede fordi hun gjorde precis som i drømmen!!! ret sjovt syntes jeg.

en anden gang var jeg på veg til at åbne døren op til trappen og en meter fra døren eller sådan "tæker jeg at der er en edderkob på den anden side, men vælger at ignorere det men sikke et shoc jeg fik,, hihi kæmpestor og sad selvfølgelig lige ved siden af kontakten, det kan jo ikke være andreledet

trierhorses,

kunst og heste er det bedste

kursus ved alexandra myhren kan arangeres

se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider