Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

lave en homepage
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 16:05

hvilken homepage kan i anbefale? den må godt være gratis eller billig.

mvh hilsen
SUNFLOWER
dejlig 3 års til salg. se præs.

SØGER opstaldning til 2-3 heste her i vinter, max 10 km fra aabenraa, NOGEN DER KAN HJÆLPE
0
0
Svar på denne tråd

lalalaa
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 16:25
Webbyen hvis du selv kan lide at lave det meste. JEg har haft mine hjemmesider det får en basic koster på 9 ,- for en måned :) osv osv :P

*** Engang Pony pige altid pony pige ***

~~~~

Ups ups! Tb'er her!

Sådan gør vi når vi rider hvor cocker, rider hvor cocker en Søndag morgen :O!

~~~~

0
0
Svar på denne tråd

Ridesiden.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 16:30
Der er også Ridesiden.Dk , Det koster 175,- om året, at have hjemmeside dér. Det er jo lidt billigere på Webbyen, men jeg foretrækker nu Ridesiden.Dk, alligevel. -Det er mere overskueligt

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

Billig
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 18:44
Mit indtryk er at alle de såkaldt "billige" sider, alle er væsentligt dyrere end de rigtige "dyre" sider. Jeg giver 9 kroner om måneden for vores der er hosted hos http://www.web10.dk + 60 kroner/år for domænenavnet.
0
0
Svar på denne tråd

enig med charlottegc
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 18:57
Det kan godt være at de lyder billige, men mange af dem tager efter min mening r*ven på folk - for den samme ydelse PLUS meget mere koster mindre hos andre webhoteller.

Distractions - hjemmegroede fraktaler

Sweet Leaf - texel, merino & kæledyr ;-D

Salg af marsvinekalender

Nu med champ i huset - DKCH SCH NordV-06 Obsessions Fru Kristoff

0
0
Svar på denne tråd

er der
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 15:27
andre der har forslag til en homepage

mvh hilsen
SUNFLOWER

SØGER opstaldning til 2-3 heste her i vinter, max 10 km fra aabenraa, NOGEN DER KAN HJÆLPE
0
0
Svar på denne tråd

Der er da
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 15:43
One.com, men de kræver at man bruger Explorer som browser, når du skal lave siden med deres programmel til samme. Derfor har jeg ikke rigtig brugt det domæne vi har hos dem.

Hvis man selv kan en del, og har behov for stor trafik/masser af plads, så er de her nok det bedste og billigste: www.servage.net/page/ hosting_features/

Vi har lagt en del domæner ud hos dem, men jeg mokker stadig med deres webdesignprogram, som er vældig fikst- bare ikke, hvis man er vant til at strukturere sine sider på en anden måde- og bruge Stones. ;-D
Nørdemanden er meget glad for dem, som alternativ til en server "ude i byen", vi kan nemlig ikke få høj nok hastighed på vores forbindelse- medmindre vi vil lægge 70.000 kr + 5.000 pr måned. :-P

Men Sunflower, du skriver ikke noget om, hvad du har brug for:
Kan du selv kode, eller skal du have noget mere færdigt?
Hvad skal du bruge siden til?

Hvis det bare er tant og fjas (øh jeg mener test!), så er one.com, 1-2-3 hjemmeside og lignende til 9 kr/md jo godt nok.

Mvh xtiny

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

Her er...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 16:12

Vh. Kamelia.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har brug for
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 13:30

en site som bla er til tant og fjas men som skal kunne udvikle sig til noget seriøst hvis det kommer der til. som udgangs punkt ved jeg ikke hvordan man selv koder men jeg vil gerne lære det. har rimelig nemt ved at arbejde med it. har bare ikke haft behovet før nu.

mvh hilsen
SUNFLOWER

0
0
Svar på denne tråd

så ville jeg..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 13:39

... ikke vælge hverken 123 eller webbyen, men istedet et 'regulært' webhotel. Samtlige med ultra få undtagelser, har en editor til rådighed for de ikke-kodende folk. Og så har du stadig mulighederne, når du engang kommer så langt at du vil 'mere'.

Hvilket webhotel man så foretrækker... den er lidt lissom med smed og dyrlæge, nogen har gode erfaringer med nogen som andre har dårlige erfaringer med.

Distractions - hjemmegroede fraktaler

Sweet Leaf - texel, merino & kæledyr ;-D

Salg af marsvinekalender

Nu med champ i huset - DKCH SCH NordV-06 Obsessions Fru Kristoff

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider