|
|
| Hvad laver du lige nu? |
| Forfatter:  |
fullemin dx |
| Dato:  |
08-08-2007 16:35 |
|
Jeg sidder og ser beverly hills og fråder en mælkesnitte, også har jeg lige været ude ved de små kaniner (; Hvad med jer? Hvad går i og laver?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg sidder og trykker opdater på hyggesnakken hvert 20 sek... (Det kunne jo være det kom nye indlæg), mens jeg propper tortillachpis med guacamole i munden med den anden hånd. I baggrunden ser jeg Heksene Fra Warren Manor. Ja, jeg forstår virkelig at bruge min sidste feriedag inden skolestart fornuftigt  Tidligere idag har jeg tunet kværnen (læs: vasket og pumpet cyklen), gjort rent og ryddet op i stuen. Nu er det bare blevet for varmt til at lave andet end at sidde og svede  Venter spændt på, at det bliver lidt køligere, så vil jeg nemlig tage ud at ride. Så deeet... 
Rose - og Kongejordens Cardiff Springsadel købes: Kieffer Norbert Koof, 17"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg er på arbejde. Jeg ahr fri lige om snart!
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg sidder lige |
|
|
her og er bare glad 
MVH.Berit De Dagda står til rådighed for bedækning se mere på WWW.jlt-tinkere.dk Søges Dansk/svensk gårdhund til svigermor vil få det som blommen i et æg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
fullemin dx |
08-08-2007 16:43 |
|
Jeg er virkelig træt af at tænke på at jeg skal i skole om få dage! årg.. Michelle.. Kan du sidde på Hn, imens du arbejder? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidder og er grim |
|
|
klør mig lidt på ballerne og er så ucharmerende en pige overhovedet kan være!
Uddannet negletekniker og laver smukke negle fra 300 kr. Heste og ponyer til salg se dem på min præsentation (Prøver at opdaterer med billeder hurtigst muligt)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Der er ikke mere for mig at lave... så ja. og det bedste ved det hele... JEG MÅ GERNE. Chefen ved godt at her er dødt i perioder 
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har lige reddet en tur i det dejlige sommervejr ud over stubmarkerne. Så nu sidder jeg og slapper af og tænder snart for fjerneren for at se "Venner".
*Snepony*
Et godt liv skal man kæmpe for (B.S. Christiansen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg slapper af... |
inger christensen |
08-08-2007 16:47 |
|
har lige stådet på et varmt halm loft sammen med lisa og fejet alt gammel halm ned, så alle tre længer nu er parate til dette års halm. Ude på marken er en af vores venne rigang med ta høste vøres korn, så i løbet af wekendne, skal der knokles emd halm. sidder he rog slapper lidt af, efter et dejlig bad, hvor alt halmstøvet blev vasket af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jeg... |
Kirsa-Loyal |
08-08-2007 16:49 |
|
... sidder såmænd også og fråder mælkesnitter - sjovt nok, og de er bare rigtig gode  Har lige værer med min far i Bilka og handle alt "det nødvendige" ind, og nu sidder jeg bare her. Var ude og ride i morges og nu her skal vi op og besøge min farmor på sygehuset.
Mvh Kirsa - ejer af hestene *Cherry HS*, *Zanesco* og *Nertera-Tetti*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg følger |
|
|
resultaterne fra VM for islandske heste, uh, det er spændende. Den sidste klasse sluttede med Ditte Søeborg (ungrytter) som nr 12, Chatrine Brusgaard som nr 8, og dermed i B-finale, og Johann Skulason, som rider for Island, men bor i Danmark ligger nr 1. Han har vundet denne klasse 3 gange. Om lidt starter næste klasse med 2 danskere. Burde virkelig ride, i stedet for at trykke opdater hele tiden.
Stokkerupgård Træning tilbydes Uddannet C-træner i 2006 med årets højestes gennemsnit i Danmark
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
fullemin dx |
08-08-2007 16:52 |
|
ja mælkesnitter, UM  jeg skal også se Friends lige om lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad jeg laver |
|
|
Jeg sidder og venter og venter på at min kat skal komme hjem, så jeg kan komme ud af døren og ned i byen (på gåben, da min cykel er punkteret) inden de lukker!!
Tine & Tulle Det klinger! 
Så flytter Tulle med mig til Svendborg... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Tja, jeg sidder og laver ingenting - har lidt ondt af mig selv. Vi har lige fået skema for første semester, jeg kan se frem til at være hjemme 16.30 3-4 dage ugentligt (kommer an på om det er lige el. ulige uge). Puuh, det bliver hårdt at komme igang igen. Burde egentligt cykle en ud til hesten, men synes stadig det er for varmt til at cykle 10 km, kigge på en halt hest og cykle 10 km hjem igen.
Lækkert rideudstyr sælges - se præsentation "Gitte"-bøgerne af Ruby Ferguson søges! JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj.. |
|
|
Sidder lige her og ser om nogen svarer på mit indlæg og tænker på 2 af mine venner der omkom i en ulykke i mandags... Kan ik få tankerne væk fra dem..
Lånehest søges m. forkøbsret Primært til dressur og lidt hygge spring. Minimum 1.50 i stang. Vil blive behandlet som min egen og forkælet i hoved og R... Vil stå hjemme hos mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Får mig en |
|
|
kop kaffe, sidder på hn og prøver at vågne ordentligt efter den morfar jeg tog, da jeg kom hjem fra arbejde 
...og hobitterne *♥Lisa og Kalina♥*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
Heidi (Heidi) |
08-08-2007 17:16 |
|
Jeg sidder og kigger på heste. Ik fordi jeg skal ha nogen ny, tror jeg, men det skader jo ikke at kigge  Om lidt skal jeg ha hestene ind, for der er begyndt at komme div. myg og insekter efter den lille byge vi fik. Så nu vil de nok hellere end gerne ind.
Den vise mand ser sine egne fejl. Den modige retter dem. - Heidi -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1345645 |
Cri |
08-08-2007 17:24 |
|
Sidder og venter på elektrikeren så vi kan komme videre i huset... tja og så læser jeg her på HN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vm hvor |
tove vestergaard *lund* |
08-08-2007 17:30 |
|
vm hvordan følger du med i det? jeg er lige kommet ind ude fra stalden og har gjort klar med natmad til hestene de kommer ind om natten da en har sommereksem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg sidder |
Tina K |
08-08-2007 17:38 |
|
bare her. Er lige kommet hjem fra arbejde og troede jeg skulle hente kæresten på arbejde. Men nej han høster lige igen. Så det bliver nok først i nat han skal hentes. Så fortryder man lidt at have lånt bilen...  Så ved faktisk ikke helt hvad jeg skal fordrive aftenen med..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tove.. |
|
|
Kig in på DI's hjemmeside, så er der nogle links under nyheder hvor du kan følge med.
Stokkerupgård Træning tilbydes Uddannet C-træner i 2006 med årets højestes gennemsnit i Danmark
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|