Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min lille hest er syg
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 16:12

Åhh jeg står i en temmelig kedelig situation. Min drengerøv Savoux har svært ved at gå, men han viser ikke tegn på ømhed nogen steder. Dyrlægen og smed har været her, og ingen af dem kan finde ud af hvad der kan være galt. Han går som en forfangen hest, men har normal puls, ikke varm eller øm i hovene osv. Når jeg går over gårdspladsen som er belagt med ærtesten, går han meget langsomt og småt, men når jeg kommer over på græsplænen er der faktisk ikke noget... Det startede med alle 4 ben, men nu er det værst på venstre forben. Der har han haft jokket en sko af, og det var meget svært for smeden at slå en ny på, men det lykkes.

Jeg har besluttet mig for at ringe til Kasernens Hesteklinik imorgen og spørge dem om de enten vil køre herned eller jeg må komme op med ham. Jeg vil ha en diagnose så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til. Kan de heller ikke finde noget umiddelbart må de scanne og ta røngten...Da min egen dyrlæge var her, undersøgte hun ham fra top til tå, men endte med at sige det ku være noget med stofskifte...Det haar stået på en uges tid, og det gør så ondt at se ham ha det dårligt.

Hans humør fejler dog ikke noget, men han har det jo heller ikke godt... Mit humør er til gengæld knap så spændende...

Måtte bare lige lufte mine frustrationer...

Den vise mand ser sine egne fejl.

Den modige retter dem.

- Heidi -

0
0
Svar på denne tråd

fornuftigt
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 16:29

Det lyder fornuftigt at få ham undersøgt. Det er aldrig sjovt når "de kære små" ikke er hel friske...
pøj pøj med det.

Med venlig hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider