|
|
| Optagelse på videregående udd. |
| Forfatter:  |
CamillaB |
| Dato:  |
28-07-2007 13:54 |
|
Har netop fået brev om at jeg er optaget på Ankerhus Seminarium i Sorø, fik nøglen til mit nye kollegieværelse i onsdags. Andre i samme glade omstændigheder og skulle der mon befinde sig nogen herinde fra som enten læser eller skal læse på Ankerhus fra sept.???
Camilla og Garcon - den lille hest med den store personlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej ikke.. |
Xoco82 ♣Davina♣ |
28-07-2007 14:04 |
|
Ankerhus seminarium - men jeg er også glad for jeg kom også ind på min nummer 1 
Xoco82 Davina søger part - se præs./MP Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kom ind |
|
|
til februar på fysioterapeut
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! Toronto er ikke på toppen og venter kun på dommen men har fået lov at låne en dejlig pony nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sarav.. |
Xoco82 ♣Davina♣ |
28-07-2007 14:14 |
|
tillykke  Men puha hvor har jeg ondt af Jer fys-studerende - har en veninde der læser det og nøj hvor lyder det indviklet  Jeg nøjes med min instruktør udd.  Næh tak - oldgræsk og Latin til mig om jeg må bede! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaah...!!! |
|
|
Fik brevet i dag, og er da lykkelig for at alt mit hårde slid har båret frugt! Er kommet ind på dyrlægestudiet, og kan slet ikke vente med at komme igang (mangler en smiley der hopper op og ned )
Mvh. Cat "Livskvalitet består i at tingene går som man ønsker de skal gå"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke til jer andre |
CamillaB |
28-07-2007 14:36 |
|
Tillykke til alle som er kommet ind... Dyrlægestudiet- det lyder også møgspændende.. Fys: Har en veninde som også lsæer det og det er vidst heller ikke tosset, dog står jeg også af på noget af det.. men det er jo klart, vi har ikke samme interesseområder..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CamillaB.. |
Xoco82 ♣Davina♣ |
28-07-2007 14:38 |
|
TILLYKKE  jamen jeg står HELT af - jeg tager fitnessinstruktør udd. via mit job her i August men det er jo heller slet ikke det samme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja!!! |
Line (lullaby) |
28-07-2007 14:46 |
|
Hej alle sammen Jeg har lige hentet mit brev - og sørme så er jeg blevet optaget! på veterinær medicin - er super glad, men også lidt i tvivl - læser lige nu biologi-bioteknologi og er super glad for det! Men dyrlæge, det siger man bare ikke Nej til! Bliver bare så gammel før jeg bliver færdig og nå ja su'en rækker vist heller ikke helt... - Line -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CamillaB |
Caddie |
28-07-2007 15:00 |
|
Hvad skal du læse? Min veninde har også søgt ind der nede, men nu er hun taget til Jylland, så hun er ikke hjemme til at tjekke sin post  Kvaj... Jeg er vildt spændt på hendes vegne om hun kommer ind. Hun har søgt ind som diætist - eller det bliver hun engang forhåbenlig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line (lullaby) |
|
|
Jeg kan se at du er fra 84' Du er nok ikke så meget ældre når du er færdig, end alle de andre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke til os alle |
CamillaB |
28-07-2007 15:11 |
|
Xoco82: Har lige læst din første besked igen og nu er jeg med- jeg skal ikke læse til fysioterapeut men ernæring og sundhed. Det andet kan du vidst kun læse i Kbh. Caddie: Jeg tror det bliver human ernæring... men på 3 semestre kan man sikkert nå at ændre valg og skifte speciale mange gange. Ja det er da lidt tosset ikke at være hjemme.. er hun hestemenneske??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
28-07-2007 15:16 |
|
Som TinaB siger så er du da ikke ældre end os andre. Jeg er 82'er og jeg vil endda være 6 år om normeret tid pga jeg skal bruge 1 år på propædeutik (græsk/latin) ved siden af studiet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yes yes |
|
|
Har også fået brev idag, og er nu officielt jurastuderende på KU... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg |
yiip |
28-07-2007 15:43 |
|
ja, jeg starter på HAjur efter sommerferien...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ægte GUCCI solbriller SÆLGES -se mere på min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Optaget idag |
Tina Jensen ♥Lucero♥ |
28-07-2007 16:05 |
|
Jeg er idag blevet optaget på sygeplejestudiet i slagelse. Yes det er jeg vildt glad for!! Tillykke til jer andre
Tina med dejlige Lucero, min 4årige travhoppe og Fanagan min dejlige søns 4årige shetter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg er i optaget på sygeplejerske uddannelsen i Esbjerg 
Hilsen Cathrine - nu uden hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| optagelse |
|
|
Jeg er optaget på Bioanalytikeruddannelsen i Århus med start 3. september!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er helt opppe og køre lige for tiden  I onsdags/torsdags fik jeg en større lejlighed og i dag, ja så kom brevet med at jeg var blevet optaget i Finansøkonom-uddannelsen i Odense. Yes... glæder mig så meget! Så skal flytte d. 31. august og starte d. 3. september. Og tillykke til alle jer andre med optagelsen.
KATRINE .:. MED "DAMP-HESTEN" VALDE .:.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke til alle! |
|
|
Jeg har lige fundet ud af at jeg også selv er blevet optaget på min uddannelse! Jeg er ovenud lykkelig!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke tillykke... |
|
|
Har også fået svar i dag - PSYKOLOGI på Århus Uni. Tillykke til jer andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
ville jo gerne ha' været dyrlæge og videre uddannet mig i kiropraktik, men kunne godt se i øjnene at gennemsnittet i helt nåede det. så nu blev det fysio'en og så skulle meget gerne en dag ende som heste fysioterapeut... være selvstændig og evt. have en lille heste svømmehal/genoptræningscenter... Hehe store drømme er der mange af. så hvor jeg er kommet ind mangler jeg bare min rige dyrlægemand
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! Toronto er ikke på toppen og venter kun på dommen men har fået lov at låne en dejlig pony nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| piv piv |
met eb |
28-07-2007 19:29 |
|
Jeg har søgt på dyrlæge, og har været ved at gå ud af mig selv af spænding de sidste dage, og så er brevet ikke kommet  der er flere i kommunen der ikke har fået deres brev, så de må være blevet væk et eller andet sted, og man kan jo bare ikke få fat på nogen og få svaret, øv der er lang tid til mandag 
Hilsen Mette ________________________________ Smiler verden til dig, så husk at smile tilbage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette.. |
CamillaB |
28-07-2007 20:42 |
|
Øv øv hvor er det bare surt, jeg krydser hvad jeg kan for at du er kommet ind og håber du kan holde de næste dages spænding ud. man har vel ikke engamg mulihged for at se noget snit for optagelse allerede??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Veterinærmedicin |
|
|
Jeg er også kommet ind på veterinærmedicin  Var helt rundt på gulvet, da jeg læste hovedtallene i nat. Og rystede nærmest, da jeg flåede brevet op. Det er en hel barndoms drømme, der går i opfyldelse lige nu - og det er helt syret.
Ejer af Interview Firfod. There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse. - Rolf Kopfle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
|
|
Tillykke til alle. Jeg er også kommet ind på jura i Odense. men jeg vil jo gerne i gang med at købe bøger allerede, men kan ikke finde fagbeskrivelsen for jura, kun for en masse andre fag. Kan det være fordi de ikke er lagt ud endnu, eller noget andet. Håber der er nogen der kan hjælpe. Hilsen Bettina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tillykke til jer alle. Jeg har lige et spørgsmål til jer som er optaget på dyrlæge studiet, hvad er jeres gennemsnit? For jeg overvejer selv at blive dyrlæge, men er ikk sikker på jeg kan få karakterene.. Men jeg håber snittet for at komme ind er faldet lidt, efter svenskerne er røget ud.. vh tabita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pigen-22 |
Xoco82 ♣Davina♣ |
29-07-2007 00:48 |
|
sidste år fik vi ikke engang en bogliste  Men prøv at se på SDU's boghandel, sidste år havde de sådan nogle startpakker til bl.a Jura hvor de havde tjekket hvilke bøger der skulle bruges  man får i øvrigt 10% i den boghandel som SDU'er så det kan ikke betale sig at købe andetsteds medmindre det er brugt naturellement 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyrlæge |
|
|
Er også kommet ind på Veterinærmedicin. Men jeg bliver vist også en gammel kone inden jeg er færdig  Har lige brugt et par år på jura, før jeg fandt ud af at jeg ikke gad sidde på et kontor resten af mit liv 
Mvh Katharina Si vis pacem, para bellum quidquid latine dictum sit altum viditur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Veterinær |
|
|
Mette: Hvad er dit gennemsnit, for ud fra det kan du jo se om du er kommet ind...? I hvert fald hvis du er sikker på din ansøgning er nået frem til dem. Tabita: Mit gennemsnit er 10,1 (gammel skala) og 10,2 (ny skala). Det adgangsgivende gennemsnit er vist nok 9,3 på den nye (husker jeg rigtigt?), men i hvert fald svarer det til noget mellem 9,5 og 9,6 på den gamle - så det var ikke kæmpehøjt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gennemsnit - veterinærmedicin |
|
|
Tabita89: Som Cat *May Ray* skriver, så lå skæringssnittet på 9,3 (ny skala) i år - og det svarer til et sted mellem 9,5-9,6. Mit snit er på 10,3 (ny skala) - så jeg røg vist lige ind, som Cat gjorde.
Ejer af Interview Firfod. Stud.med.vet. There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse. - Rolf Kopfle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kvote 2 |
Line (lullaby) |
29-07-2007 13:01 |
|
Hej De andre har ret mht. gennemsnit. Jeg har dog kun 8,8 (gammel skala), men er kommet ind igennem kvote 2. På en lidt utraditionel måde, jeg er uddannet laborant og har derefter læst 1 år på biologi-bioteknologi (med gennemsnit på 10). Jeg tror nok at de har taget ret mange ind på kvote 2 i år bl.a. for at undgå de mange svenskere! -Line-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| først og fremmest |
portobello |
30-07-2007 20:37 |
|
et stort tillykke til alle jer som er kommet ind. Jeg er dog i en lidt mystisk situation angående min ansøgning. Jeg har søgt ind på Zahles Seminarium som min første prioritet og Frederiksberg som anden - der er bare det at jeg intet har hørt - intet.. Hvilket er særdeles underligt. Jeg tjekkede min "egen" SU side lørdag aften og der står det som om jeg stadig er skrevet ind på mit foregående studie - Kinesisk og erhvervsøkonomi på CBS. Dette på trods af at jeg har meldt mig fra og fået tilbagemelding på dette, samt ikke har fået udbetalt SU i en længere periode. Er der andre som heller ikke har hørt noget fra lærerseminarierne i Københavns området? Det skal lige siges at min ansøgning var der til tiden og mit snit er langt over deres adgangskvotient Kh Emilie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emilie.. |
|
|
Er du sikker på ansøgningen er nået frem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
portobello |
30-07-2007 20:53 |
|
det er selvfølgelig en mulighed.. Men det kan man jo ikke få at vide. Jeg prøvede nemlig med min ansøgning til CBS, men det måtte de ikke oplyse om. Jeg måtte pænt vente til den 28 juli. Jeg skal ringe til Zahles på onsdag når de åbner - og man kan jo sige at i og for sig er det ikke et problem at komme ind på læreruddannelsen eftersom de jo mangler studerende som bare pokker. Det ærgelige er bare at på KOT's hjemmeside (som man forøvrigt ikke kan finde noget kontaktnummer på eller mail) er der ikke nogen ledige pladser på hverken Zahles eller Frederiksberg. Kh Emilie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er kommet ind på sygeplejeskolen i Vejle med start 1 februar, hvilket var hvad jeg ønskede, så det er dejligt  Tillykke til jer andre Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|