Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

udlån??
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 19:16

hejsa..

ville lige høre hvad i andre har gjort hvis i har haft en hest udlånt inden køb, altså at køberen har haft den på prøve..

har i lavet en slags kontrakt eller anden sikkerhed for så længe den er hos låneren??

0
0
Svar på denne tråd

Lån inden køb...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 19:37

Har ikke prøvet det, men hvis jeg skulle, ville jeg klart have at køber skulle betale hele beløbet på hesten først, så skulle der skrives en god kontrakt.

Hvis køber så ikke vil have hesten går handlen retur, og køber får sine penge igen.

Venlig hilsen Nanna

♣

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Honey Bee (til salg)

♣

Hvorfor nøjes med én - når man kan få tre!

0
0
Svar på denne tråd

Det samme her
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 19:45

hr fået penge der blev sat fast i bank og ført tilbage til køber hvis hest er gået retur- før de kan blive tilbage ført skal jeg som sælger underskrive omvendt før at jeg kan få penge skal køber underskrive- så penge står fast til at begge er enige-alle udgifter i forbindelse med hesten skal betales af køber- det gælder fra det øjebik at de får den i hånden ved afhenting eller i hånden efter levering.

Om køber så ønsker at forsikrer hest er dennes problem- den skal være dyrlæge tjekket ved afgang og i samme stand ved tilbage levering.

Det samme gælder hove- den skal være i samme stand som ved leveringen/afhentningen.

Stand bekræftes af dyrlæge.

Jeg ville som køber forsikrer dem før den forlod sælgers stald.

Så skulle de fleste misforståelser være afgjort på forhånd.

MVH Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider