Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

afstemningen
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 23:35

Det er alligevel sjovt at se denne uges afstemning. normalt når jeg læser med herinde er det mit indtryk at langt størsteparten ikke rider stævner. men jeg kan da se nu at det er da helt galt gættet. Der er jo rigtigt mange der rider stævner og også en del der rider landsstævner. jeg kender jo selv primært springrytterne og af dem kan jeg kun komme på en 8-10 stykker der rider landsstævner herinde, men der er jo selvføglelig mange der ikke skriver men alligevel har en profil og læser med.

Jeg må se at have revurderet min opfattelse af HN's brugere. eller måske er det ligesom dengang med afstemningen om hvilket dressurniveau man lå på. der var godt nok også mange der red GP...

0
0
Svar på denne tråd

Line (Calano)
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 08:15

Se, jeg sad så og undrede mig over det samme. Hele 6% af brugerne rider landsstævner.

Så tænkte jeg, at der måske var mange brugere som jeg, der slet ikke rider? Men da jeg altid svarer på afstemningen, har jeg bare svaret, at jeg ikke rider stævner.

Måske, der er mange herinde, der rider, og som ikke rider stævner, der så har ladet helt være med at svare.

Men alligevel er det jo en ret mange af dem, der rider stævner, der så rider landsstævner. Faktisk er der 10% af dem, der har svaret at de starter stævner, der så starter til landsstævner.

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

jegojewgoj
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 09:11

Jeg har svaret sandfærdigt. At jeg ikke deltager i stævner. Selvom jeg faktisk har meldt mig til mit første islænderstævne i næste mdr.

Men der var ikke rigtig en kategori at sætte det stævne i

Mht. landsstæver, Line - så huske lige de ponyrytterne, der bruger HN og rider landsstævner. JEg synes ikke tallet er utopisk - det skal jo også ses i forhold til, hvem der rent faktisk stemmer. Måske landsstævneryttere hellere stemmer end dem der ikke rider stævner. Jeg havde da den tanke, at afstemningen ikke rigtig kom mig ved - fordi jeg ikke pt. rider stævner.

Men jeg har det sådan med afstemninger at de har en magisk tiltræningskraft på mig - jeg kan ikke lade være med at stemme.

KH

Søs

0
0
Svar på denne tråd

184 landsstævneryttere...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 09:20

...er der faktisk herinde!

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Bliver bedre
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 09:33

Jeg kan se, at der faktisk er flere og flere af HN's brugere, der starter landsstævner.

Her er en gammel afstemning fra 2003:

www.heste-nettet.dk/dithn/ polls.php?p=254

Og det synes jeg egentlig er rigtig flot, når der nu allerede i 2002 var 32 ryttere herinde, der red GP eller højere!

www.heste-nettet.dk/dithn/ polls.php?p=164

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Afstemning
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 09:40

Altså i min afstemningsboks man kan svare på om man har været til ringridning

Tina - 18 dage uden Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

TinaU (Høffe)
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 09:50

Det var den i sidste uge. Vi er bare lidt langsomme!

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

ponyryttere.
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 10:20
Hvis man som heste-rytter ikke lige kan gennemskue, hvem alle de andre landstævne ryttere er, kunne det så tænkes at mange af de der har stemt, rider ponylansstævner?
0
0
Svar på denne tråd

Janne...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 10:21

Ahaaa... Og jeg troede, det var mig, der var langsom.

Så hellere give andre skylden ;-)

Tina - 20 dage uden Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Alder...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 10:30

Jeg er blevet så gammel, at det generer mig ikke at erkende, at jeg ind i mellem er lidt langsom!

Malene: Jeg er hverken stævnerytter eller andet, og jeg er da opmærksom på, at der er mange ponyryttere herinde. Men alligevel er jeg da forundret over, at der findes 184 landsstævneryttere på HN.

Der måske ca 80-90 ponyryttere i hele landet, der kan starte landsstævner i dressur lige pt.

Egentlig er det da også fuldstændig ligegyldig! Nu undrede Line sig bare over resultatet, og så måtte jeg jo indrømme, at jeg også undrede mig, da jeg så afstemningen.

Om der så er et par stykker, der har svaret som de har gjort, fordi de er ligeved eller gerne vil, eller er i familie med en, der gør, eller ...?

Det er jo ikke anderledes, end at man heller ikke kan stole på, hvad folk ellers skriver herinde.

Her er jo mulighed for at fremstå lige nøjagtig som man selv ønsker!

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Der er hvert fald
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 19:58

Også dem der rider højere end det herinde, for min veninde har lige været med til EM for juniore og hun er her ;)

Landsstævner er jo ikke slutningen på ens kariere som rytter, blot begyndelsen, hvis man vil nå helt til toppen.

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider