Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor på HN??
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 18:06

Nu våger jeg pelsen og stiller et spørgsmål som flere af jer nok tænker; Åh nej nu igen, den har vi set så mange gange, men så send mig lige et link med en lignende tråd, hvis den findes

Hvorfor klikker I ind på HN??

Er I selv aktive debatskabere, eller kommenterer I kun andres tråde??

Ikke for at være fordømmende eller provokerende, og det er ikke rettet mod nogen specielt herinde, men der er flere personer som er ret negative, provokerende, lede og nedladende, og det forstår jeg ikke.

Grunden til at jeg klikker herind, er at jeg er nysgerrig, gerne vil debatere og chatte med andre hestefolk, se føl på avlersiden og måske få nogle brugbare hesteerfaringer.

Når jeg ser de der mudderkastningstråde, ryster jeg simpelthen på hovedet og tænker; Det er livet simpelthen for kort til, men sådan er vi jo så forskellige.

Så kom frit frem, hvorfor er du her??

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

genere
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 18:11

nogen skal jeg jo genere

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 18:12
Jeg er her fordi, at mange giver meget kloge råd, og advarsler om mange ting, som man måske ikke var klar over.

Nogle gange går jeg ind og debattere, men kun hvis jeg er sikker i min sag, til det jeg forsvare, angriber.
Ellers læser jeg mere herinde.

Nogle ting kan få mit *** i kog andre kan ikke. Og det kommer derefter an på om jeg gider bruge min tid på at forklare eller jeg bare hopper let og elegant over..

Det kommer også an på hvilket humør jeg er i, om min råd, erfaringer, mm. overhovedet vil gøre gavn i den såkaldte tråd osv.

Tja alt i alt, klikker jeg på HN for mange ting. :)

MHT. muddekast der er bare nogle, som ikke kan med hinanden, og nogle som bare har det overskud, den periode tja...
Vi er jo mange mennesker samlet på ét sted.

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det! ;)
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er her...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 18:25

... for at lære noget og for at bruge mine erfaringer til at lære andre noget. Der er jo ingen grund til at andre gentager mine fejl - eller omvendt.

Og så synes jeg at her er ret underholdende, så længe man prøver ikke at tage tingene for personligt.

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd

qwfwqf
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 18:27

Hej Tinna

Jeg er MEGET enig med dig.

Jeg er herinde for andres mangeårige hesteerfaringer og snakke med andre. Dvs. normalt sidder jeg mest på sidelinien, det er ikke så tit jeg synes jeg har noget unikt at bidrage med, som andre ikke har sagt før mig. Jeg har meget få gange været debatstarter - og det gider jeg egentlig ikke. Netop fordi der sidder nogle og bitcher - og det gider jeg ikke bruge mit liv på.

Nogle få gange har jeg spurgt om noget - og fået rigtig gode og fine svar. Ellers læser jeg mest herinde - og sortere hvad jeg kan bruge og hvad jeg ikke kan bruge. Man finder jo hurtigt nogle som man synes har de samme holdninger som en selv - og som man synes ved noget, der kan være med til at udvikle ens egen horizont.

Ellers har jeg fundet min underviser herinde - fordi jeg synes hun lavede nogle gode indlæg (Susan Kjærgård) og jeg forsøger til stadighed at få et socialt netværk af hestefolk, som bor i 'nærheden' af mig.

KH

Søs

0
0
Svar på denne tråd

HesteNettet
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 18:30

Tidsfordriv

Alting bliver så rodet når man har jord i hovedet :-D

Mange billeder af hestene på Stevnsbogård

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 19:06

at hestenettet er glimrende til en masse ting. Debat, info-søgning, annocering osv. og det jeg godt kan lide er at det ikke kun er heste, det drejer sig om men at det dækker en større del af ens liv. Man kan simpelthen spørge om ALT herinde og der går sjældent mange minutter før man har svar uanset hvad det drejer sig om. Dertil kommer så generelt underholdningsværdien.

Nu er jeg jo ganske bestemt en af bitcherne men sådan er det jo både på nettet og i den store verden og jeg synes absolut at man skal være den, man er.

Det bringer mig så frem til endnu en sjov ting ved HN, hold da op der er mange mennesker, der lader som om de er en helt anden person på HN end de i virkeligheden er og det synes jeg er ganske sjovt at betragte. Især når andre begynder at finde ud af det og facaden krakelerer

Hingsteplag (½ PRE) sælges.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 19:13
Jeg kigger mest med fra sidelinjen. Synes der er mange intetsigende indlæg, og skriver man bare en anelse forkert eller laver en slåfejl bliver man med det samme høvlet ned. Røgt og Pleje kigger jeg ofte i.

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 19:21
tidsfordriv

"A lot of People misunderstand me. That's

because they don't know me at all."

♥ ♫ Michael Joseph Jackson ♫ ♥

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 19:52

nogen gange for at skrive et eller andet andre gange fordi jeg keder mig lidt mens mig og manden min spiller et spil der går på træk, altså mens jeg venter på han får trukket færdigt (det kan godt tage laang tid nogengange)...og så ser jeg lige om der er skrevet noget brugbart på HN eller om jeg kan komme med noget brugbart for andre...

Tog en laaang pause herindefra pga. mudderkastningen blev for grov ind imellem...men selv om jeg ikke har været her i 5 md. føler jeg ikke at jeg er kommet bagud af den grund...det er stadig den gamle trælse trædemølle specielt de dage hvor det er for varmt...og der er nogen der bare SKAL prikke, stikke og rakke ned på andre...i guder tænker jeg bare...få jer dog ET RIGTIGT LIV...og så springer jeg videre eller tager en ny pause.

Tænker tit på hvordan hulen folk får tid til at tage sig af deres ridedyr, aktive hunde, samtidigt med de måske enda har børn og job der skal passes når det tydeligt fremgår af indlæg efter indlæg skrevet over flere dage over mange næsten sammenlagte timer at disse folk ike bestiller andet end at sidde og svine og rygklappe her på HN...

Men da jeg startede med at lure herinde for en del år siden søgte jeg hestesnakkefolk. måske enda en at ride sammen med. Men det var dengang

0
0
Svar på denne tråd

ALT og lidt til
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 20:07

Øøh ja, nu lever jeg jo uden tv så her på HN får jeg i den grad stillet mit behov for at snage i andre folks lykke og ulykke og al den herlige intriger

Det er også længe siden jeg selv har haft hest og der er sket en masse i hesteverden siden, så jeg bliver i den grad opdateret her. Det gælder både teknisk og etisk. Hestehviskeriet var jo knapt opfundet, eller i hvert fald ikke så meget på tale, da jeg solgte mine heste. De bomløse sadler hed ponypuder og barfodsheste var heste der ikke havde behov for at gå med sko og man fodrede ikke med wrap. Så der er jo sket en hel del (føler mig pludselig gammel )

Jo HN er meget lærerigt og ganske underholdende. Her drøftes jo alt, ikke kun om heste og andre dyr, men samtlige pigeemner debatteres livligt, jeg har fået svar på ting, jeg aldrig havde vidst jeg var i tvivl om - det er ganske rart når min vennekreds ikke indeholder så mange piger og de der er, er meget lidt pigede.

Det var så min kærlighedserklæring til HN!

0
0
Svar på denne tråd

Heste-nettet
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 20:30

Jeg læser meget herinde og svarer oftest kun i Ve og Ble-forummet.

Jeg FATTER ikke dem der svarer totalt negativt i en tråd?? Hvorfor ikke bare lade det være, hvis man bliver så pissed over det som andre skriver??

Tit er det i mine øjne TOTALT plat og teenageagtigt det folk skriver til hinanden

venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

Hygge-net
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 20:42
Jeg er her for hyggens skyld og så kan man jo indhente mange informationer/viden enten ved selv at spørge eller bare følge med i en debat. Hvis jeg fx mangler svar på et spørgsmål og ingen af dem jeg kender kan svare på det, det kan være om hvad som helst lige fra børn til rumraketter, så er det bare at oprette en tråd her inde og vupti. Her er jo så mange forskellige personer så det er en hel videnbank Det er dog sjældent at jeg laver et indlæg, men nogle gange er det jo også muligt at hoppe med i en tråd og få svar på sine egne spørgsmål.

Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf

0
0
Svar på denne tråd

tjaa...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 22:37

Jeg følger også med.. som mange af jer.. og så er jeg nok nysgerrig af natur.. :-)

Nogen gange bliver det for meget når folk skriver rigtig grimt til hinanden.. jeg er vist ret sart.. med sprog.. jeg går ind for positiv opbakning.. hvis jeg ikke har noget godt at sige.. et godt råd eller et skulder-klap.. så holder jeg som regel min mund.. men kun som regel ;-)

HN er også det sted jeg søger oplysninger.. og råd.. her er altid et link til det man gerne vil vide...

Jeg kommer her HVER dag..

Karina.

Super skøn fjordvallak sælges, 7 år, sød og omgængelig og næsten trafiksikker.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 23:50

her for at suge til mig af al den dejlige viden som folk herinde har omkring mange ting...

Og for selv at spørge om noget hvis jeg mangler lidt hjælp også lure lidt på hvad der ellers rør sig på markedet af forskellige ting

Også for hyggens skyld.

~ Soya - elsket og savnet ~

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 23:59

fordi at jeg ikke har noget liv,

iøvrigt elsker jeg mudderkasning, provokerende og lede kommentar og hader skulderklap og bekræftigelses tråde. men vi er alle forskellige og det er da bare fedt

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaah...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 00:08

Man bliver jo KLOG for søren. Meget af min rideteori kommer fra HN's kloge hoveder... Elsker marathon-dressur-rideteori-tråde selvom jeg synes det er længe siden der er har været en sidst.

På HN kan man få inspiration, viden, et godt grin, inputs, noget at snakke om... Og så er det jo et glimrende sted hvis man godt kan lide at få bekræftet hvor smuk og herlig ens hest er

-------------------------------

Linnea
Jay-Jay & Figo

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er på Hn fordi...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 00:35

jeg synes at hestenettet er god for både debatter, info, ny viden, annoncer og god underholdning.

Jeg kan godt lide at skrive i et forum som dette her med hestemennesker, som ved og går ligeså meget op i deres heste, som jeg selv går op i mine. Mange gange bliver man jo ligefrem klog af at være her på HN, hvis man lige slår ørene ud og lærer lidt af de andre herinde. Nogle ligger inde med utrolig stor viden, som de jo deler ud af herinde, så hvorfor ikke tage det med og blive klogere. Det er jo altid fantastisk.

Og så er der jo det ved HN, at det ikke udelukkende er heste det hele handler om, men at der også er hjælpe at hente på så mange andre områder samt at man kan debatere andre ting end lige heste. Det er jo rart at tilkendegive egne samt høre andres meninger om helt basale ting som tro, overbevisninger, politiske holdninger og andre emner.

Og derudover så er det rart at have et HN, hvor man kan proklamere alt og intet og få en respons fra andre mennesker end lige ens egne nærmeste.

Og der er jo så mange her på Hn, så det tager ingen tid at få svar på sine spørgsmål. Det er stor set uanset hvad man søger. Om det er navnet på den nyeste sang man lige har hørt i radioen eller om det er hvordan man vasker hesten helt hvid osv.

Og så er Hn jo generelt det største hesteleksikon, hvis man forstår at lede godt nok. Her er stort set skrevet om ALT, så det er bare at søge godt nok, så er der svar med det samme.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 08:18

Tidsfordriv! Og så er underholdningsværdien jo stor her på HN.

Det er sjovt at læse folks vidt forskellige holdninger om alt fra lammeskindsunderlag til kærlighedsproblemer og kamphunde.

Jeg skriver ikke selv voldsomt mange indlæg - skriver hvis jeg har noget at sige. Tit læser jeg bare med i en tråd uden at svare, hvis der er noget som fanger mig!

*Snepony*

Et godt liv skal man kæmpe for

(B.S. Christiansen)

0
0
Svar på denne tråd

mange gode
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 09:13

indlæg, men flere flere?? hvor er dem henne som laver mange indlæg?? dem der aldrig skriver, de nye og de ældgamle??

Ja vi er heldigvis forskellige og der er mange forskellige bud på hvorfor I/vi er her indtil videre. Mange kan jeg let tilslutte mig.

Elsker ironi, det er helt fint og sjovt, men jeg går bestemt ikke ind for at nedgøre andre og mudderkaste.

Jeg kan blive stjernegal når jeg læser indlæg om eks. hingste som bliver hængt ud i tråde med udokumenterede skavanker osv. Det er for lavt, der tænker jeg, få dig et liv og hold dig til facts.

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

0
0
Svar på denne tråd

tidsfordriv
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 09:15

er vel den største faktor for, hvorfor jeg er på HN.

Også for man rigtig mange gode hints til hvad er interessant at lære mere om.

0
0
Svar på denne tråd

Fordi..
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 10:46

Jeg er her pt, fordi jeg leder efter en hest at passe...

Derudover er det et godt sted at få informationer og hjælp til nogle ting, man er i tvivl om.

Jeg følger tit med i trådene, men laver ikke så tit indlæg. Jeg går ofte i gang med at skrive, hvorefter jeg sletter det igen, fordi jeg ikke synes det lyder ordentligt

Ellers er det fremragende tidsfordriv

Jeg søger en hest jeg kan passe og ride i Kolding! Læs mere: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/ match_do_part.php?uid=...leid=14126

Jeg vil savne dig Aramis

0
0
Svar på denne tråd

Hhhmmm
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 11:02

Tidsfordriv, underholdning, råd, opskrifter og køb og salg...

HN er stille og roligt blevet en del af min hverdag trods det at jeg har solgt hesten, men derfor er heste jo stadig min interesse og så er det fint at man kan følge andres muler...

Mia

Så ankom Andrea Nikoline Petersen :)

0
0
Svar på denne tråd

det er
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 11:44
for tidsfordriv og måske er jeg heldig at finde noget brugbart.

~ Greven og Luke ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Lidt paradoksalt
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 12:10

at den eneste der i denne tråd er fordømmende og taler grimt om andre er dig, Tinna, der starter ud med at fortælle hvor gemene mange andre er - og det gentager du i hvert eneste af dine indlæg.

HN afspejler virkeligheden og det synes jeg personligt er en charme og jeg kunne ikke drømme om at ændre mig eller min væremåde fordi andre synes jeg er for "rå" til deres smag.

Jeg synes jo omvendt at der er alt for mange løgnere, rygklappere og direkte stupide mennesker herinde, men det kan jeg jo ikke ændre ved - men det kan godt irritere mig.

I kraft af at der bliver debatteret om ALT herinde (og hurra for det) så vil der være rigtigt mange områder, hvor folk er ikke almindeligt uenige men hvor det simpelthen er deres kæphest, deres hjertebarn eller kald det hvad du vil og så vil bølgerne gå højt - ganske som i den store vide verden og nej, jeg må skuffe dig, jeg er ikke en forsagt lille mus der lader mine indestængte frustrationer gå ud over andre fordi jeg tør fordi der er en skærm i mellem os.

Hingsteplag (½ PRE) sælges.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Bare endnu en gang
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 12:32

Den med bjælken i eget syn ses ikke, men mini splinten i andres øje den SES...

Hvorfor jeg er på HN, fordi Smukke Ped siger jeg skal ;-)

.

Illum

Kender du Anette Kokholm, chef for kanal 4 ??

Nu må ALLE snart forstå det... INTET INTET virker på KLÆG.

Og KÆLG er IKKE en hestebremse...

0
0
Svar på denne tråd

HMM ja
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 13:32

så fik jeg den. Jeg vil give Louise E ret i, at man skal være den man er, det er jeg også og jeg står gerne fast ved mine meninger. Ingen tvivl om det. Jeg går også ind for ærlighed og oprigtighed, det er rart at vide hvor man har hinanden.

Som jeg startede ud, så var det ikke en eller nogle bestemte tråde eller personer der fik mig til at starte tråden. Det er det stadigvæk ikke.

Jeg kan godt se at der kom et noget surt opstød fra mig i mit sidste indlæg og det hører ikke hjemme i denne tråd men et andet sted, det beklager jeg. Så tilbage til meningen med tråden.

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

0
0
Svar på denne tråd

hmm tja
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 12:52

jeg tror jeg er blevet afhængig... jeg deltager ikke vildt tit i debatter og starter heller ikke så ofte en, men jeg læser tit på hyggen...

Jeg kan slet ikke undvære at gå herind.

Jeg er aktiv bruger af markedspladsen...

Jeg elsker at vise mine skønne dyr frem, nok derfor, men ved det ikke...

Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber

Opstaldning tilbydes fra sommeren 2007 i Slagelse.

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 13:16

Fordi her for det meste er hyggeligt ;-)

Hilsen May-Britt.

Hus, helst moderne, med min. 2 tdr. land købes i landzone i Farum, Bregnerød, Birkerød, Lynge syd eller omegn.

http://www.nomedica.dk/secret.htm

www.mbneumann.dk

0
0
Svar på denne tråd

Fordi...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 13:23

For at fordrive tiden

For at debatere

For at blive underholdt

For at søge info

For at spørge og lære

Og pt. primært også fordi jeg søger opstaldning til Tulle.

Tine & Tulle
Det klinger! :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider