|
|
| tarmskylning mennesker??? |
| Forfatter:  |
numa25 |
| Dato:  |
16-07-2007 17:21 |
|
Jeg vil lige høre om der er nogle af jer som har prøvet det og hvad i fik ud af det?? Er det noget man burde prøve hvis man har lidt for meget affaldstof i sig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aner det ikke... |
yiip |
16-07-2007 17:37 |
|
aner det ikke.. synes tarmskyldning er "ulækkert" og ikke noget jeg vil prøve.. men der findes jo udrensnings kure i pilleform til at spise...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se BILLEDER på min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
numa25 |
16-07-2007 17:45 |
|
nu tænkte jeg bare om det måske var en mulighed at gøre inden en slankekur f.eks???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
numa25 - det er nok ikke så meget den ende, man skal tænke over hvad man putter i, ved en slankekur. Det er den anden. 
Hilsen fra Pony-mor. Som har 4 mentorer til hesten. Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udrensning |
yiip |
16-07-2007 17:49 |
|
en udrensning er altid godt inden en slankekur.. -også er det ligemeget om det er i pilleform eller som tarmskyldning...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se BILLEDER på min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
numa25 |
16-07-2007 17:51 |
|
Jeg prøver også at tænke over det, men pyha det er hårdt!!! hihihihi Og så tænkte jeg man måske fik lidt tilfredshed og velvære ved at prøve udrensning!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalalala |
|
|
Hey girls, er der nogle af jer der ved hvad disse udrensningspiller hedder? Kunne da være rart hvis man kunne gøre det sådan 
Hilsen Laila Den stolte ejer af Picasso og Kyrre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarmskyldning |
cillepigen |
16-07-2007 18:38 |
|
skal jeg have - det er super godt for kroppen inden en slankekur, da mange affaldsstoffer kommer ud! Tror det er total ulækkert til at starte med, men mega dejligt bagefter - men nu må vi se.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan I ikke |
Illum |
16-07-2007 18:47 |
|
Bare bruge en have slange ??? Det er da billiger.
. Illum Kender du Anette Kokholm, chef for kanal 4 ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lasen... |
karinacomisa |
16-07-2007 19:04 |
|
Lasen: Der er nogle der hedder Biodrain, dem kan du købe i Matas 
Med venlig hilsen Karina Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrfit |
|
|
lol illum, er det noget du selv har praktiseret?? hehe..  sys det lyder temmeligt klamt.. og det ser klamt ud.. har i ikke set du blir hvad du spiser??? 
meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 5500.- eller bud billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej tak |
pjemm |
16-07-2007 19:20 |
|
Ikke om jeg skal have fremmede mennesker til at stå og skubbe en vandslange op i min numse og kigge på det som findes derinde! Kald mig bare sippet, men visse ting vil jeg gerne holde for mig selv i det dertil indrettede lokale. :Pia
* Jeg går og mangler en lille brakpudser, grønthøster el.lign. som skal kunne trækkes af en gammel MF35. Billig, helst på Sjælland. Kontakt mig på PB eller mail. *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Cri |
16-07-2007 19:27 |
|
En tarmskylning er ikke en særlig sund ting for kroppen. Ved en tarmskylning får du rigtig nok fjernet en masse affaldsstoffer. Tilgengæld skylder du også den tarmflora og de bakterier der er i dine tarme ud... og det er altså ikke noget der BARE genopretter sig over natten... Personligt vælger jeg at drikker aloe vera gel det virker super godt og så indeholder det samtidig en masse gode ting for kroppen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja Illum |
|
|
eller man kan tage hard-core udgaven og vælge en højtryksspuling  Av for den. Aldrig om nogen skal putte noget op måsen på mig. Så hellere i pilleform - i munden. Jeg er meget bedre til noget der skal ind den anden vej 
Hingsteplag (½ PRE) sælges. Ingen er både ærlig og fjendeløs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
numa25 |
16-07-2007 19:50 |
|
er det ikke noget med at man bagefter får en omgang mælkebakterier op, så tarmfloraen er itakt igen, det har jeg da læst... Jeg har fået en tid til i morgen, nu må det da prøves... Så er jeg fit for fight til kur og sund livsstil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... jeg har |
|
|
oprettede også et indlæg herinde om det  var på noget der hed colon klinikken (søg på google)der er i mange byer mest fordi jeg er på meget medicin og defor godt ville ha "renset" ud, det hjalp mig ikke en brik, og var vildt smerte fuldt (syntes jeg) av min r*v det var en dyr "fornøjelse" Skal lige siges at det slet ikke er som du ser i det der program "du er hvad du spiser"
Med venlig Hilsen Mette R (Chanel)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ta du bare noget |
|
|
ebona the, så bliver du renset ud kan du tro 
Med venlig Hilsen Mette R (Chanel)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Jeg har prøvet det to gange og jeg er rigtig godt tilfreds. Min mave går nærmest i stå ligemeget hvad jeg gør, så kommer der ikke noget ud i den anden ende  Jeg skal have min tredje og sidste behandling i august, og fik den første i juni. Efter den første havde min mave det super godt i to uger, derefter gik den i stå igen. Hvilket de fortalte mig var ret normalt. Efter den anden behandling har jeg det en hel del bedre og det skulle gerne blive rigtig godt efter den tredje. Samtidig kan jeg fortælle at det tager rigtig meget af den søde tand, idet det er en svamp i tarmen der gør at nogle har meget svært ved at lade det søde være. Den svamp forsvinder også ved de behandlinger. Jeg kan så fortælle skyldningerne kombineres med en udrensningskur i pilleform. Men ja jeg har ikke fortrudt, selvom selve behandlingen kan virke lidt grænseoverskridende første gang.
-Jane
Regulator Complete sælges ved Aalborg
www.hms4life.dk trailerlæsning og problemløsning i nordjylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
numa25 |
16-07-2007 20:30 |
|
Tak Jane det er jeg glad for at høre. Jeg håber jeg har en god fornemmelse efter i morgen:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er unødvendigt, |
|
|
medmindre du har forstoppelse. Det er noget nogle hippier har opfundet og ikke nødvendigt. Ejheller de der udrensningskure.
oppe eller nede en tur i det grønne er det fede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan er det med |
Illum |
17-07-2007 07:45 |
|
Mennesket, når det får for meget tid og for mange mønter. De finder på underlige ting,at skulle ligge der med mylderbæ i fremmeds selskab det må da siges at være et udslag af for meget af begge dele  Måske en kost med fibre var lige så godt, men skal jo indtages inden alt stopper. Mennesket er til hurtige løsninger..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udrensning |
|
|
Jeg gad godt at vide hvilke videnskabelige belæg der ligger til grund for nødvendigheden af en tarmskyldning. Enlight me!
Jeg kan se en god grund til at gravide før en fødsel og analsex tilhængerne får lavet sig et lavement, men derudover kan jeg ikke se hvorledes det skulle hjælpe på fordøjelsen og udrensning af affaldsstoffer ...jeg mener affaldsstoffer kommer alligevel ud med ekskrementerne af naturlig vej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg forstår det... |
|
|
... heller ikke! Selv om det måske skyller ud i den nederste del i systemet, må der da alligevel være rigeligt urenheder tilbage - der bliver jo ikke "spulet helt igennem"  Og mange af de bakterier der bor der SKAL jo netop være der for at alt fungerer. Jeg fatter ikke helt ideen.
£isbeth & Baloo Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you. Aldous Huxley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ldfmfsfopkso |
L H *Paradico* |
17-07-2007 10:26 |
|
Jeg kunne ikke finde på det, det er simpelthen for grænseoverskridende!! Slanger i r*ven, nej tak  Og er det ikke utroligt smertefuldt? Kan næsten ikke forestille mig andet, når der bliver spulet vand ind i de følsomme tarme  næh, så hellere spise sundt og drikke noget naturligt udrensende - f.eks. aloe vera skal altså også have bestilt en dunk.. Hilsen hende der gerne vil have sin tarmkanal i fred
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SÅ stopper i fand... |
gamleged |
17-07-2007 10:37 |
|
En svamp i tarmen som ikke kan lade søde ting være  Hold da kæf... Jeg mangler ord! Gamleged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svamp i tarmen |
pjemm |
17-07-2007 10:44 |
|
* Jeg går og mangler en lille brakpudser, grønthøster el.lign. som skal kunne trækkes af en gammel MF35. Billig, helst på Sjælland. Kontakt mig på PB eller mail. *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STOP-blev der sagt! |
gamleged |
17-07-2007 10:52 |
|
En svamp i tarmen der ikke kan lade sukker være... Kan I ikke selv høre det??  Gamleged -kandidat i mikrobiologi og andet godt/småt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En bakterie |
Illum |
17-07-2007 10:54 |
|
Så ?? Og tarmen er jo l a n g 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Candida "svamp" |
gamleged |
17-07-2007 11:03 |
|
er en naturlig del af vores tarmflora! Jeg tror de fleste mennesker ville korse sig hvis de vidste hvor mange kilo af deres kop der består af bakterier og "svamp". Men det er da den ømmeste undskyldning jeg nogen sinde hør hørt for at spise sukker: "En svamp i tamen der ikke kan lade sukker være"... altså! Alle bakterier/svampe/mennesker og dets lige forbrænder sukker! Det er muligt at nogle af dem kan optage andre stoffer og omsætte dem til sukker, men de fleste organismer spiser altså sukker, så jeg tror sgu ik at en svamp i vommen har det helt store at sige. Herudover så er det altså ikke sunde og raske mennesker der bliver syge af Candida svamp... faktisk er det primært AIDS patienter og helt små børn... og den der med at den i særlig grad skulle være i tarmen PASSER ALTSÅ IKKE medmindre man hører til en af ovenstående kategorier... Tsktsk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Å nej gl. ged |
Illum |
17-07-2007 11:05 |
|
Nu tog du jo den rigtig godt forklaring væk fra dem der IKKE kan lade vær med at proppe sig med sukker. Det er ikke fordi de vil, men de trænger, de er styret af en indre dæmon 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sukkersukker |
pjemm |
17-07-2007 11:06 |
|
Haha, ja ok, formuleringen er lidt sjov - som om svampen har en bevidsthed. Damn, så må jeg finde en anden undskyldning for min "narkomani"  :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså Illum... |
|
|
... det er ikke en indre dæmon - det er en indre svamp. "må have lakridser, min svamp skriger efter sukker" "det var ikke mig der spiste isen, det var min svamp der sagde at jeg skulle" eller a'la fru murermester Jessen (matador): "jeg trænger til et stykke sandkage. Det er ikke fordi jeg har LYST, men jeg TRÆNGER. Det kommer sådan over mig når jeg har spist and." Nej, det lyder forkert, tror at jeg fortsat vælger selv at tage ansvaret for min lækkersult.
£isbeth & Baloo Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you. Aldous Huxley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Troede altså en svamp ... |
Lisbeth Sejberg |
17-07-2007 13:41 |
|
... var sådan én, man kunne være så uheldig at være gift med  Men så forlyder det her, at det er et sukkerædende-i-tarmen-bosat monster  Jeg fatter ikke ... en ... rygende fis  Mvh. Lisbeth
Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet. Godnat og sov godt :-) Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej for pokker |
|
|
Lisbeth (baloo)... Hvor ville jeg ønske at vi snart fik den der smiley der triller rundt på maven og er ved at brække sig af grin, jeg kunne virkelig bruge den nu! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarmskylle |
|
|
Så vidt jeg har forstået handler en tarmskylning (uden 'd' - man skyller sin tarm, man skylder den ikke noget - det skulle da lige være sukker ) om at få de gamle rester og klumper ud af tarmsystemet, som har ophobet sig og ikke kommer ud selv. Jeg mener at have læst at hvert menneske (især folk der spiser meget kød, som er sværere at nedbryde) slæber rundt på et par kg gammel mad i tarmene. At blive fri for dét er da en ganske udmærket start på slankekuren!  Anissi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|