|
|
| SÅ er det en møgsommer...!!! |
|
|
Gudhjælpemig om ikke min hest er begyndt at anlægge vinterpels??? Så er det altså officielt: Det er en lortesommer!
Kh Maria
Dressurunderviser søges på Stevns! Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
| Forfatter:  |
Failsari *dyfong* |
| Dato:  |
12-07-2007 21:54 |
|
Skovturs/selskabs hest udlånes/lejes Se mere på præstation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hadesommer |
|
|
Det er da bare det mest triste sommervejr ever  Havde sådan glædet mig til den første sommer, som hesteejer - og så p*sser det bare ned i et væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er faktisk så rasende |
cruella76 |
12-07-2007 22:00 |
|
Over vejret, at jeg hellere må lade være med at sige noget 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Og på hesteryg igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selv jeg er ved |
|
|
at tabe optimismen nu! Jeg har haft min skijakke på de sidste par dage!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har lige set |
|
|
Har lige set vejrudsigten. Der kommer lige et par dage med nogenlunde sol og varme. Og så ellers p*s-øs-regnvejr og torden igen! Øv øv og tre gange øv! Og min barsel er snart slut. Et lille raskt væddemål: Når jeg starter på arbejde igen den 13. august, SÅ kommer sommeren garanteret! Møg!
Kh Maria
Dressurunderviser søges på Stevns! Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ikke utilfreds |
Diane |
12-07-2007 22:08 |
|
Godt nok, så har baneridning mest foregået i ridehus, men der har ikke været én eneste dag, hvor der ikke kunne skridtes til/fra udendørs. Og masser af tørvejr til ture også. Jeg cykler, for første gang i mange år, frem og tilbage til alle gøre mål på Amager. Og ja, så regner det en del immel tørvejret. Men hellere det, og så perioder med dejligt friskt og lunt vejr, end end lang grålig, men tør sommer. Man tørrer jo igen, skulle man være så uheldig at blive våd. Men lige næste lørdag, der må solen gerne skinne - i det mindste mellem 11 og 14, så vi kan få nogle gode, udendørs bryllupsfoto's 
hilsner /Diane Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Diane |
|
|
Tillykke med på lørdag! (Og det skulle faktisk blive ok på lørdag - i hvert fald her på Sjælland, hvor jeg befinder mig).
Kh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vinterpels om sommeren |
|
|
faktisk har vejret ringe indflydelse på det, på denne tid af året. Pelssætningen er i større grad styret af lyset, dagens længde. I juni har vi jo midsommer, og det er her dagens længde igen begynder at aftage, og det ligger i hestens natur at pelssætningen (fældningen af sommerpelsen) så småt begynder. For mange hestes vedkommende er det så lidt at man ikke rigtigt lægger mærke til det, men den nye pels er på vej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også min hest |
|
|
Jo jo, lagde også mærke til idag, at min hest var begyndt at putte vinterpels på. Møj hest. Spoo
DRESSUR TRÆNER SØGES I 7500 OMRÅDET!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nnn |
Rytter-Rikke |
12-07-2007 22:41 |
|
Det skulle jo til at klare op her i næste ugen men det har vi jo hørt før.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
RandiGjørup |
12-07-2007 22:48 |
|
Ja, virkelig @!#$ vejr  Jeg troede ellers det blev en fantastisk sommer, men nej  Har ellers lige købt hundehvalp, så jeg skulle ikke med på ferie i år, men det gjorder jo ikke noget .. Troede det blev super vejr hele sommer .. Men men , ja øv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desværre Maria |
Diane |
12-07-2007 23:01 |
|
Så er det først næste lørdag, d. 21. Så det er stadig helt åbent, hvordan det bliver. :-)
hilsner /Diane Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Sjovt, jeg stod faktisk også og spekulerede over om mulen ikke var begyndt at trække i vintertøjet her tidligere i dag. Det er dødtræls at det skal være sådan. Oveni er kræet kuldeskær, og har allerde haft problemer med en godt stoppet næse og en tør grim hosten i sidste uge. Nu har han helt frisk igen, så skyerne kan bare lige vove på at tabe mere vand så han bliver gennemblødt til stellet igen 
"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?" Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej! Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Vel er det vådt. Men for hestene er det immervæk bedre end en tør, meget varm sommer med masser af stikkende insekter. Det er nemmere at klæde dem på, end at klæde dem af. Personligt savner jeg varme og sol 
Hilsen May-Britt. Hus, helst moderne, med min. 2 tdr. land købes i landzone i Farum, Bregnerød, Birkerød, Lynge syd eller omegn.
www.mbneumann.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et rigtigt møgverj |
Padkær ♥elsker OAK fantastisk m |
12-07-2007 23:56 |
|
Ja et rigtigt @!#$ vejr  det øs pøs plasker ned døgnet rundt  jeg er godt træt af at man skal ride i regn vejr fordi at hesten skal røgers så den regn må godt stoppe så jeg gald  man skulle tror djævlen havde overtaget vejret  jeg har sagt til denne her engel at den skal bede om godt vejr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja, møgvejr !! |
Sys |
13-07-2007 22:15 |
|
Vi er mange, der er godt trætte af det her vejr !!! Om en uge starter min sommerferie - og jeg er naiv nok til at tro, det gode vejr kommer der. Indtil videre ser jeg ingen tegn på vinterpels hos krammehesten, men vi er oversvømmet på banen - og det er sgi træls at ride i ridehus på denne tid af året !! Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sys... |
|
|
Det er endnu værre ikke at have noget valg - ikke at have adgang til ridehus. Så hold du bare op med at pive... 
Kh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækkert |
|
|
Jeg synes sommeren er fin fin, græsset gror dejlig grønt og saftigt, og marken jeg rider på er helt perfekt, hverken for blød eller for hård. Det er ikke så varmt at man ikke orker noget, og det regner ikke mere end at man kan finde et hul mellem bygerne - ingen klager herfra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes det |
|
|
er godt med noget regn, men det her er lige lovlig meget. Men hellere det end en hed sommer som sidste år.
~ Greven og Luke ~
Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|