Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Surt opstød - MOBILGALLERI!
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 00:40

Nu kan det dælmer være nok!!

Ja, jeg har nu i nok ½ år haft et billede af min dejlige kæreste liggende på mobilgalleri således at I andre havde mulighed for at se ham engang i en tråd vi havde på opslag og billeder, det eneste jeg havde lå på mobilen og jah - så brugte man jo mobilgalleri muligheden... mener da ikke der var nogen grænser for dengang hvad man måtte "uploade" og det var jo også for at have et billede af ham på min præsentation!!

DET HAR JO KOSTET MIG PENGE AT SENDE IND!!! HUSK PÅ DET!!!

I dag har jeg så modtaget følgende besked fra HN:

Dit portrætbillede i mobilgalleriet er hermed skjult da det overtræder følgende regler:
Skal vise et eller flere af disse dyr: hest, pony, æsel eller lignende.
Eller være fra et arrangement med relation til heste.

Spørg lige om jeg er rasende nu, kæft hvor er HN ved at blive noget @!#$ altså - hvis man ikke engang kan få lov at vise sin dejlige kæreste frem altså!! Så må de gudødme lægge ind så man kan uploade til en "ikke hest kattegori"... og hvem pokker ligger dog og roder i så gamle billeder!?!

Nej nu går de over stregen synes jeg.

I får hermed et nye billede af min kæreste som jeg stadig er sammen med, og elsker MEGET MEGET højt!! Jah, nyt billede, han er så på arbejde her... eller dvs. på firmaet (han er jo selvstændig ). I kan jo finde ham i signaturen

Jeg er absolut rasende lige nu!

//Greenstone :-D

Curly Coated Retriever - KLIK HER!!

Alle tiders webshop - LWNN.DK

SEJL, TELT OG PRESSINGFABRIK

GUDMANN OG SØN - SEJLMAGER

- OGSÅ REPARATION AF HESTEDÆKKENER MV.!

www.gudmann-sejlmager.dk

0
0
Svar på denne tråd

Skriv til
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 00:43

HN, at indimellem kan han gå under kategorien "Æsel".

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

surt opstød
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 01:32

Sikke dog noget vrøvl.

Dette er et HESTENET, og hvad pokker kommer din dejlige kæreste os andre ved,når det intet har med heste,æsler og andre dyr at gøre.

Jeg vil forslå dig ,at du ligger dine billeder af din for dig søde kæreste ind på et andet net eller familiealbum !

Fint nok at du elsker ham,men du må da indrømme, at billeder af ham intet har med dyr at gøre udover måske i sengen,hvilket jo er reglerne herinde.

Så dit brokkeri er ubegrundet.

Mvh Graven

Welsh cob sec D hingst tilbyder bedækning, holder ponymål.

Lejlighedsvis salg af Welsh cobs.Importerede dyr med fuld stambog .

0
0
Svar på denne tråd

ej...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 06:39

Ej, det samme er sket for mig... jeg har haft det liggende siden de startede mobilgalleriet op... og der kunne jeg ikke finde noget om, at man ikke måtte sende billeder ind af sit marsvin...

Så jeg var også godt tosset, men Rollo (mener det var hende) har været så søøød... at sende billedet til mig på mail, da det er det eneste billede jeg har af et idag aflivet marsvin... så ville jo gerne gemme det som minde...

Jeg går også ind for at man opretter en "ikke heste kategori"..

Team Dandanel

"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Jeg er udadvendt.
Tåler du ikke sandheden, er problemet dit!

Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! :-*

Ull4, P1ng0 & C4ppy 3r d3 b3dst3
0
0
Svar på denne tråd

Mobilgalleri
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 08:53

Jamen sådan er reglerne :-)

- De skal jo være ens for alle, - ville du ikke også blive irriteret over at A måske har et billede af sin hund og B lige har fået sit skjult?

Jeg er ved at lede efter Ginni's billede, - du kunne jo bare sende mig en besked og så sender jeg dit billede til dig også.

Værre er det vel ikke :-) Mobilgalleriet er netop til for at billederne IKKE skal blive "væk" igen, - hvor præsentationsbillederne kan slettes og tilføjes som man selv lyster.

- Derfor mobilgalleriet kun er for heste/heste relaterede arrangementer.

Vh Rollo, Heste-nettet

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du ikke
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 09:29

vil miste penge, kan du jo læse rglerne inden du sender ind ;)

og så smide din kæreste i din profil isteet for på mobil galleriet ;)

------------------------------------ ------------------------------------ -

Læs om mine dyr på Ratster Zoo og Joy06

--

Killinger og tamrotter til salg læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider