Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

danmarks smukkeste festival
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 21:58

Hej alle :D ..

hvor mange skal på danmarks smukkeste festival i år i skanderborg ? :)

Og hvad syntes i om priserne på en billet ? Ja jeg syntes selv den er ret så dyr

Har i været her før? og hva syntes i om festivalen ?

Er nu så heldig at jeg bor i skanderborg ikke ret langt fra festival pladsen :D

0
0
Svar på denne tråd

Smuk fest !
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 00:14

Jamen jeg skal da klart med ...;o)

Jeg er fast hjælper hvert år på Skanderborg festivallen, jeg går vagt om natten før festivallen...og jeg elsker det hele...super søde mennesker, mange store oplevelser og indput, super sammenhold - og total HYGGE...kan man ønske mere...;o)

Yderligere så bor jeg tæt på Skanderborg, således at jeg nemt kan tage hjem hver dag og se til mine dyr mv. - så det er bare helt perfekt...og jeg glæder mig som et barn, til 2 weekend i august hvert år...;o)

Du/i må også have en super skøn smuk fest i år...!!!

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! - Super fair priser - høj kvalitet !!!

Bedækning tilbydes v/5 Hingste pt.

0
0
Svar på denne tråd

Skanderbord
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 00:27

ØV ØV ØV og atter ØV! Jeg skulle have været med i år, men kommer det desværre ikke. Jeg havde sådan glædet mig til Mikael Simpson, Trentemøller og Nephew, bla, men jeg må have fornøjelsen til gode til en anden gang.

Må fange Nephew på Grøn Koncert i stedet.

God festival til jer.

At vove er at miste fodfæstet for en stund -- ikke at vove er at miste sig selv.
Søren Kierkegaard

Rolig hest søges i Næstved. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

smukkeste ?
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 09:31

Ihverfald ikke Roskilde i år Fy for pokker en decideret sundhedsskadelig oplevelse ! ½ meter mudder, blandet med urin, papir, tomme plastickrus, og melorme som efterladenskab for det nyligt afholdt dyrskue...BVADR !!!

KH:) én der er blevet for gammel til våde soveposer og elsker sin pejs og elovationsseng...

Annette

rigtige piger rider hver dag
boks udlejes i lille privat stald
- direkte til skov...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider