Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Andre der hører Suede?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 21:25

ja, kom lige til at tænke på om der egentlig er andre herinde der kan se det absolut fede i Suede. Nu eksisterer de jo ikke som band mere, men elsker simpelthen bare alt deres musik... og Brett Andersons soloalbum er også helt genialt.

Jeg kender ikke rigtig nogen der deler min mening om dem, og bla. derfor gik jeg glip af at se Brett Anderson på Nibe Festivallen ... der var ikke nogen der gad med .. og de få jeg kender der kan lide musikken havde ikke råd .

Jeg ELSKER bare den stemning der er i deres musik, tekster og arrangementer. Og synes Brett synger totalt fedt. Lige nu har jeg fundet mit gamle Dog Man Star album frem fra hylden igen ... og derfor kom jeg til at tænke på om jeg kunne finde nogle "ligesindede" herinde. hehe

Hilsen Mette

Med Korsvangs Salina og Luna

Kender du en der skal giftes?

Tylstrup rideklub tilbyder ridetime ifb. med polterabends.

Se min præs.for pris og info

0
0
Svar på denne tråd

Absolut.
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 21:38
Det er bestemt et af mine yndlings band, og jeg er glad for, at jeg nåede at komme til en af deres koncerter inden de stoppede. Det er da mystisk, at du ikke kender nogle, som brænder for deres musik. Jeg har heldigvis en "svoger", som deler meget af min musik smag - også suede.

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 21:39

..gammel Suede fan :)

Mvh Mette
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
0
0
Svar på denne tråd

High on Diesel
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 21:49

Gasolin, I play the drum machine..

Ih skønne tider, 1.G Solrød Gym, vi var uovervindelige :-)

Suede og jeg

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 21:52

ja, jeg synes også det er dybt underligt at der ikke er flere der deler min musiksmag. Bliver aldrig træt af at høre det. Vil íkke ligefrem kalde mig fan, men dog stor beundrer af det de har udrettet, samt det Brett Anderson lige har kreeret. Synes det er den samme, lækre, tilbagelænede stemning som på de tidligere suede-album. Nice!

Heldigvis nåede jeg også at høre Suede i Århus og på Skanderborgfestivallen inden de stoppede. FEDT! Håber Brett gæster DK igen, for så skal jeg altså afsted ...

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Suede...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 00:39

The beautiful ones minder mig om dengang jeg var ung (for en 10 år siden). Min veninde og jeg hørte den altid en overgang inden vi skulle i byen, godt dullede ud, nedringede og stive af vodka. Så synes vi jo at vi så fantastisk godt ud og så passede sangen jo godt.

Vi havde en periode med meget korte kjoler, og da hørte vi "Legs" med ZZ Top (totalt fed sang). Ja vi var vist lidt for os selv.

At vove er at miste fodfæstet for en stund -- ikke at vove er at miste sig selv.
Søren Kierkegaard

Rolig hest søges i Næstved. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

I er ikke alene!
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 02:20

Også jeg er gammel Suede fan. Hørte dem tre gange på roskilde i... øh... ja hvilket år var det nu... måske 98, er ikke sikker, men rigtig fede koncerter! Må indrømme jeg ikke får dem så meget længere, der er så meget fedt musik, det er slet til at få tid til at høre det hele.

Kender alt for godt det der med, at der ikke er nogen af ens veninder, der vil med til koncert, pisse øv. Det er jo ligesom ikke det samme at tage afsted alene.

0
0
Svar på denne tråd

Også mig!
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 08:26
Jeg kan også godt li' Suede. De var på Roskile Festivalen i 1997, hvor jeg nød deres musik i ekstase i silende regn og i mudder op til støvlekanterne. Men jeg kender heller ikke nogen, der deler min musiksmag lige på det punkt.

Hilsen Hanne

♥ Connemara selvfølgelig ♥
0
0
Svar på denne tråd

Me too...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 10:29

jeg har da også et par albums stående eller 3 (eller 4...). De er jo ikke moderne længere - måske er det derfor.

Jeg hører også noget så oldgammelt som The Cure fx - dét er humørmusik (er man ked af det, er der noget at høre, er man i supergodt humør er der andet osv.) Men dem er der nærmest ingen der kender længere (selv om de har leveret "titelmelodien" til en af de drage-tegneserier, de sender på TV2).

Øv, hvor man føler sig gammel ;-)

"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd

suedehead
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 19:37

dawz jeg eelsker suede er jo nærmest blevet voksen med dem !!

købte deres første cd i 1994-og en af mine fedeste koncert oplevelser va dem på grøn scene på roskilde 1995 det var kanon smukt og intenst.,,..

men jeg er ikke meget for brett solo og the tears.

jeg savner stemningenerne fra deres albums mellem 94 og 2000.

det var faenfisme smukt med bla The drowners-metal micky-new genaration-osv.

Suede er nærmest soundtracket til min "teenagesmerte."haha

jeg savner den tid i midten af halvfemserne hvor man var mere sammen om tingene da hverken mobil eller internet var komet til verden.

puuha man bliver jo helt nostalgisk haha.

3 gang er lykkens gang!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 23:27

..en af dem, der bestemt er vil med Suede!

Har hørt dem live nogle gange, super liveband!

Jakobine

Glæden er at være den du er

-ikke noget du er

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 09:42
ja, de er sgu for fede. Selvom der kommer så meget nyt bliver jeg aldrig træt sf dem. Det er lidt i perioder jeg hører dem. Har egentlig ikke hørt dem i et stykke tid, men så kom jeg til at finde min dog man star cd og nu hører jeg ikke andet for tiden . Er nu også vild med det han lavede med The Tears og hans solo. Kan lide det hele, men synes stemningen er mere intens på deres første albums end på head music og albummet derefter. Synes det fede ved Bretts nye er, at man kan genkalde stemningen fra de gamle sange. Synes også den er meget intens, mendet er selvfølgelig en smag sag . Men godt at høre at der da er andre der deler min smag ...

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider