Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Regn regn og regn...får du redet?
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 12:55

Tænkte på om jeg er den eneste der stort set ikke for redet i denne tid.

Alt det regn...og jeg har ikke mulighed for ridehus .


Det kan holde tørt hele dagen og når man så er kommet hjem fra arbejde ved 17-18 tiden ja så regner det igen...


hvor et jeg dog træt af regn



Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda


EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST



0
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 12:57

Jeg er lige kommet hjem fra en super dejlig skovtur på naboens fjordbolle - jøsses det var skønt, og det små dryppede kun lidt.


Du må klæde dig på efter vejret og så bare afsted


Men ja, L O R T E vejr



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 13:00

Ja får redet. Har heldigvis ridehus.

Men da jeg boede på min gård fik jeg nu også redet. Næsten uanset vejret. Klædte bare mig og hesten på til vejret!


Selvfølgelig hvis det hele stod i ét så blev det ikke noget ridning. Men red faktisk stort set hver dag hele året rundt!





Knuz fra

Hende med den gyldne skønhed

GOLDEN FABIA!


En hest galoperer med lungerne, den kæmper med hjertet og vinder pga sin karakter!!!

http://www.123hjemmeside.dk/Fabia

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg når
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 13:02
da også ud mellem bygerne. synes bare det har været et rigtigt uhyggeligt møjvejr på det sidste og med meget kræftige byger..ihvertfald hvor jeg bor


Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda


EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 13:05

Jeg har været så heldig at ramme mellem bygerne

Jeg rider ca. hver 3 dag

0
0
Svar på denne tråd
 
 rider...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 13:14
jeg har stort set redet som jeg plejer, 5 dage om ugen. Vi er ved at bygge hal der hvor min hest står, men det er endnu kun spærrene der står der, så de er ikke til megen hjælp lige nu . Dog ligner dressurbanen et udsnit af roskildefestivallen, så hvis ikke jeg har kunne ride derinde har jeg redet på springbanen. Der er bunden rimelig god. Det er dog ikke blevet til den vilde dressurtræning, men mere nogen omgange for lige at få rørt og løsgjort hesten og så ind igen. Jeg har været heldig at kunne ride mellem de værste byger, men det har da regnet og jeg er blevet våd. Men det er der bare ikke noget at gøre ved. Jeg GIDER ikke stille mit liv/ridningen til side for det forbistrede møgvejr. Så jeg bider i det sure æble og rider når bygerne ikke er så kraftige...

Hilsen Mette


Med Korsvangs Salina og Luna


Kender du en der skal giftes?

Tylstrup rideklub tilbyder ridetime ifb. med polterabends.

Se min præs.for pris og info

0
0
Svar på denne tråd
 
 regnvejr og ridning
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 13:31

Jeg får ikke redet det jeg gerne vil; dressur.


I stedet står den på ture i det fri hveranden dag.. Det er også ok meeen vi trænger efterhånden til at lave lidt arbejde



M.V.H. RiderLykke :D



www.lykkepoms.dk



..Man bliver ikke selv hvid fordi man sværter en anden..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grunden til jeg
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 15:19

IKKE for redet er ikke regnen, men den manglende sko på hestens venstre forben


SUK


mvh Camilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 halt...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 15:47

Min er halt pt, så får ikke redet...

RiderLykke man kan da træne noget på tur... Det har jeg i hvert tilfælde altid fået at vide...


Lene :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 15:51
Jeg får slet ikke redet for tiden, men det er pga. brækket arm/skulder.

Rønnebjerggård... Smuk hoppe 3½ år, 155 cm sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 faktisk sååå.
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 15:54

rider også selvom det regner ve du hva glem regnen og tag hesten med ud og bade den vil elske det <3 !


Holsteneren er en rigtig hest....... ! <3

Gismo JyEEEEEp! (EN DEJLIG EN !)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 16:00

Der hvor jeg har part er der heller ikke noget ridehus.
Så vi rider ligegyldigt hvad, om det regner, hagler, sne'er, altså ligegyldigt hvad .
Det er bare at have varmt tøj med så man kan skifte (:


"Dressur"rytteren, og springponyen.

Julie og Fie<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Starter op igen
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 16:00

Min ridning har stået stille de sidste 4 uger pga. travlhed med eksamen, som blev afsluttet i onsdags.

Nu har jeg heldigvis sommerferie, så nu skal jeg i gang med ridningen igen.


Jeg håber godt nok snart på noget tørvejr. Men bliver det ved, så er der ikke noget at gøre ved det, så må vi bidde i det sure æble og ride i regnvejr. For rides det skal der dælme nu hvor tiden er til det.



Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg



0
0
Svar på denne tråd
 
 hula hula
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 16:01

Nu står jeg i den uheldige situation at vi ikke har noget ridehus.. SÅ jeg rider selvom det står ned i stænger...

Desuden syntes jeg at når man koncentre sig om at ride glemmer man regnen :)



~ Knus Anne-Sofie! ~
Med springponyen og dressurhesten
Kat 1. pony sælges skriv for info
0
0
Svar på denne tråd
 
 heeej
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 16:06

hej jeg har redet lige siden jeg fik ferie. ikke igår men i fredags.

vi har heller ikke ridehus


Valhallas Bolero

Pony søges, 115-120 i stang 5-20 år. Ligemeget om det er en hoppe eller Vallak. Skal være tilredet og skulle kunne ride med En 6 Årig

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vejen var spærret
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 19:10

Torsdag var lidt svær...politiet havde spærret et godt stykke af Overdrevsvej i Hillerød...lige det stykke hvor vejen ned til stalden drejer fra.


Fredag morgen forsøgte jeg at komme op til krikken igen og fandt ud af at jeg kunne luske bilen gennem skoven, parkere på grusvejen og gå gennem det oversvømmede stykke op til stalden. Det er godt nok vildt så meget vand der er kommet.


Men jeg får redet, når jeg ellers kan komme op til stalden - Hallech er bange for meget, men heldigvis ikke vand. Det jokker han lige igennem


/Trine og Hallech

"Shagya-araberen er en juvel i europæisk hesteavl!" - Citat: Dyrlaegevagten.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det gør jeg,
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 19:12

Der hvor jeg rider er der ikke ridehus, men alligevel bliver hestene luftet.

Personligt har jeg været heldig, og det har været tør vejr hver gang jeg har redet...men ellers har jeg jo mit regntøj

0
0
Svar på denne tråd
 
 32556425
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 19:15
Idag kunne jeg ikke ride på min part, fordi der simpelthen var en kæmpe sø lige foran leddet til folden. Så hyppen kom ikke ind. Hvis jeg havde gået ud i det vand havde jeg fået vand til hofterne. Men får ellers redet, for der er ridehus der hvor min part står ..



-Aiida :P

Nu med en halv pony :D



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 19:21
Min hest strejker - han har ondt i venstre bagfus så selvom vi har en hal, så bliver det ikke til så meget.

"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?"
Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej!
Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja da vi
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 19:24
Rider ud.

.

Illum



.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det regner og regner...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 19:25

Nu har jeg været heldig de andre gange at få redet imellem regnbygerne, men idag fik jeg da lige en lille smule vand på turen, men ikke noget at pive over.

Jeg har taget min regnjakke på.

Hvis det sådan rigtig står ned i stænger, ja så gider jeg ikke ride, men er det bare lidt bygevejr, så er det bare i regntøj og afsted.

Sia gider dog ikke rides på hvis det sådan rigtig regner, så ryster hun hele tiden på hovedet fordi hun får vand på ørerne.


Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 regn og regn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 19:36

Jamen så vil jeg være den der stiller mig på en øverste skammel og vinder 1 pladsen for dovenhed.


Jeg har ridehus men gider ikke hente hyppen på den kæmpe fold i regnvejret, det tager 30 min. fra stald til enden af folden, sidst jeg forsøgte løb regnen ned af nakken og ryggen inden jeg overhovedet havde indfanget ham.


Nu har han pt heste ferie.


Jeg mener derfor jeg må indtage 1 pladsen som den mest dovne.

-lidt stolt har man vel lov at være

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridehus
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 19:52

Vi har heldigvis ridehus der hvor jeg står...

Nogle dage står vores heste inde, så er de jo ikke våde...det er dejligt når de gør det...Så vi kan stort set ride som vi plejer...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sommer
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 20:43

Ja da jeg rider, selvom vejret er temmeligt vådt


Jeg har heller ikke mulighed for ridehus, men så tager man da bare noget regntøj på og så afsted.


Mvh. Tillehorse


Det ER sjovt

at

ride Fjordhest

---Tulle---

---Lille Hest---


www.freewebs.com/tulleoglillehest

0
0
Svar på denne tråd
 
 får ikke redet
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 21:00

ret meget. min hest er flink til at komme ,når jeg fløjter (og vifter med rugbrødstykker), men ridebanen, hvor han står er meget våd og blød.

Vi er ikke i gang med at træne andet end til"OL i forbi gåen af usynlige blå smølfer i det ene hjørne af ridebane", så det går nok med det (det kan være, de er druknet eller han har glemt dem til fordel for noget andet "farligt", når det er blevet mere tørt)

I dag var vejen op til ham totalt oversvømmet så jeg kom lige ud på en 10 km ekstra tur for at komme derop. Heldigvis er foldene tørre, kun foran ledet er der vand.

håber dog på at regntiden snart er ovre...


Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Joda...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 04:59

vi rider ind immellem bygerne, når det kan lade sig gøre. Vi har en dejlig ridebane, der selv nu med den voldsomme regn er næsten tør - men for det meste rider vi i skoven eller terrænet.


Min datter er god til at få sin mor med ud at ride ;-)




Hilsen May-Britt.



Hus, helst moderne, med min. 2 tdr. land købes i landzone i Farum, Bregnerød, Birkerød, Lynge syd eller omegn.


www.mbneumann.dk











0
0
Svar på denne tråd
 
 rider 4-5
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 08:27
gange om ugen, vi har ridehus så det er dejligt. Det er dog blevet formindsket en del, da der er røget an tagplade af i det ene hjørne, så regnen har lavet en lille sø, så det ik er så nemt og ride i den ende. Men, får da redet ellers går turen udenfor på den udendørs, som desværre også trænger til renovering i form af nye skaller, men ok og ride på...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke særlig meget
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 12:13

hejsa


jeg får ikke redet særlig meget og det er helt klart pga vejret.


min hest går på en 12 tdr stor fold og som oftest drøner de helt ned bagved når de bliver lukket ud.

folden hælder lidt i begge sider og det har så resulteret i en sø midt på hvor der er min. ½ meter vand sikkert mere- har ikke målt!!

så hvis jeg ikke lige kan lokke hende op til ledet med gulerødder og søde ord ja så får hun lov at blive på folden.

de kommer ind om nattten og heldigvis kommer de så selv op til leddet om aftenen når de gerne vil ind så jeg kan ride om aftenen når ungerne er puttet med mindre min mand skal arbejde.

så jeg får slet ikke redet nær så meget som jeg gerne ville.


kh pernille


SIGT EFTER MÅNEN !!!!

RAMMER DU IKKE, ER DU SIKKER PÅ AT LANDE BLANDT STJERNERNE.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intet overhovedet..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 12:52

Vi er så priviligerede at vi BÅDE har ridehus og dejlige baner der kan fungere i det her vejr, nu er det bare så uheldig at Bassen er "regnet inde nede på engen" hvor han går på sommergræs. Det var egentlig meningen han skulle rides et par gange om ugen mens han står på døgnfold, men nu må han blive hvor han er til vandstanden er faldet og vi kan komme over åen igen


Men jeg tror han nyder det...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 16:26

Jeg har heller ikke noget ridehus, men jeg får skam redet lige så meget, som jeg plejer. Det er jo fint vejr mellem bygerne!


Jeg er faktisk kun blevet gennemblødt en enkelt gang her i løbet af de sidste par uger!


*Snepony*


Et godt liv skal man kæmpe for

(B.S. Christiansen)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Joda...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 20:45

Ja, jeg faar skam redet, bare i regntöjet og med et lille regndäkken over hestens länd... men det er saa ikke altid lige sjovt! Nogle gange staar det jo ned i stänger, saa Chou Chou mener han slet ikke kan gaa längere, men bare stiller sig med ryggen til vinden.

Saa er ridningen altsaa ikke särlig sjovt. Og ens balance i sadlen med saadan et par glatte regnbukser er altsaa heller ikke prima, maatte jeg indsee da jeg pludselig stod paa knäene i mudderet, klamrende mig til Chou Chous töjler :-P


- Heidi





Ød ikke din tid bort

Det er den livet består af


0
0
Svar på denne tråd
 
 jae...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:25

har nhu været i norge fra onsdag til fredag, og kan med glæde oplyse jer om, at solen skinnede fra en skyfri himmel i midtnorge..:P:)


nå, men jeg tvinger mig selv ud, for at få hesten trænet i alt slagt vejr, så den er ligeglad på stævnepladserne..:):)



sadler m.m. til salg...tjek det..

No hour of life is wasted that is spent in the saddle

by Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider