|
|
| regner det meget hos jer nu? |
| Forfatter:  |
real-svend *med donnika* |
| Dato:  |
05-07-2007 21:03 |
|
min mand er lige kørt fra KBH og skal hjem til jylland, har lige hørt fra ham . det regner meget på sjælland og festivalerne rundt om lukker ned? vi har pt ingen regnbyger, men kan se det sig ind i løber af en time.. hvad med hypperne er de inde hos jer eller går de ude uanset vá? tror jeg gøre mig klar til at få mine ind... mine har ikke mulighed for at gå i ly/læ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget!!! |
|
|
Her i Taastrup har det regnet voldsomt meget hele dagen. Vores lokale regnvejrsbassin har en forhøjet vandstand på omkring to meter. Aldrig har jeg set så meget vand dernede. Om Høffe står inde? Så vidt jeg ved står han ude men der er et skur i løsdriften han kan gå ind i. Jeg ved ikke om han bruger det.
Tina - Nu med Høffedyret! ---------- Don´t mind the dog- Beware of the owner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det øser ned og har gjort det hele dagen.. Uafbrudt  Befinder mig i nordsjælland! De lover det vil fortsætte sådan indtil imorgen  Hestene står inde her om natten, men de kommer ud igen imorgen tidligt!!
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regn... |
|
|
Det har regnet og regnet her på Roskildeegnen. Hestene kom ind ved middagstid. Alt står under ca 30 cm vand, både haverne og indkørsler og ja ALT her hos mig. Manden er kaldt til Fr. Sund for at hjælpe beredskabet med at tømme klældre og lave vej afspærringer (hjemmeværner) Roskildefestivalen er ikke lukker den kan høres her på matriklen. Conni
|
|
|
| kghlæjhk |
|
|
Her i en lille by tæt på Odense, regner det kun lidt små dryp. Og det er klaret pænt op også, og med en lille bitte smule vind. Hilsen Dorthe
Hest søges i Odense, omegn. Part. Efter sommerferien. Skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
AmandaR |
05-07-2007 21:12 |
|
Her regner det lige nu .. i Lyngby .. men det er også første gang dag .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mere regn |
|
|
Argh det ser ud som om at min helt nye ridebane er ved at skylle væk - og det kalder de sommer  Conni
|
|
|
| uamen altså. |
|
|
Det har regnet hele dagen og morgen her i Glostrup. Vores forhave er HELT oversvømmet fordi kloaken ikke sluger. Vi har dog talt med dem dér  Så da jeg sku ind af havelågen fik jeg BARE sop - ÆV  De fleste cykelstier er oversvømmet osv - har lige været ude og cykle fra arbejde og hjem. Det tog mig 15 min - og var GENNEMBLØDT ´da jeg kom hjem selvom jeg havde regntøj på ÆVÆV:
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okey.. |
05-07-2007 21:17 |
|
det er sgu da vildt conni og sand  det ser sort ud her i østjylland men håber på vi ikke får det hele her op
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amager... |
|
|
Her regner det stadig, det er dog stilnet lidt af... Hyppen går ude, har været tæt på at køre ud og give ham regntøj på, rygterne siger dog at de er "regnet inde" på engen, åen er gået over sine bredder, så tvivler på jeg overhovedet ville kunne komme ud til ham... Så satser på han er gået i ly af træerne, ellers er han jo en stor stærk dreng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rønnede |
|
|
Her styrter det ned og har gjort det det meste af dagen nu står det blankt vand på græsplænen- godt jeg fik slået den i forgårs
Whatever you say or do - it always returns to you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regner det |
smukke-ped |
05-07-2007 21:22 |
|
her langt ude på landet...i nærheden af uggerby nord for hjørring regner der...det har det sådan set gjort hele dagen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HADER regnvejret |
Sys |
05-07-2007 21:34 |
|
Helsingør - her har det høvlet ned siden i morges! Det blev endnu værre sidst på eftermiddagen. Ude ved hesten ved 16-tiden. Efter to ture til møddingen ved dagens mugning var jeg TOTALT gennemblødt! Der var regnvand på staldgangen  Der er enorme vandmængder i haverne, på vejene - ja overalt. Lige nu er regning så stoppet! Blæsten - som også har været heftig - har lagt sig. Men i vejrudsigten forudsiger de stadig regnvejr i morgen for Nordsjælland. Arghhh !!! Jeg kan ikke holde mere regnvejr og blæst ud ... Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved Køge |
|
|
Her ved Køge har det regnet uafbrudt siden engang i nat  Vi måtte tage 3 meget våde og kolde heste ind her i eftermiddags (de går ellers på døgnfold) - og de kommer først ud igen i morgen tidlig. De sidste 2 så heller ikke ud til at være glade for vejret her til aften, men de har fået et regndækken på og må klare sig med det. Men de har jo også et skur, så de kan stå i både læ og tørvejr  Vi har mere vand stående her alle steder, end vi har haft på noget tidspunkt i vinters... Hvor er sommeren dog blevet af  Mvh Vicky
Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever... Michael Strunge Takket være biblen har vi lært at stille spørgsmålene, men svarene findes i Peter Plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det har... |
|
|
Det har væltet ned siden i morges, men nu er det stoppet. DØ regn... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
I Give har vi ikke set en dråbe  Kan se det blæser lidt op - så måske det er på vej? Mine går i løsdrift og kan jo bare gå ind i den lune stald rigtig god mavefornemmelse..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her lige |
|
|
lidt nord for Aalborg regner det også og har gjort det meste af dagen. Og jeg skal til Nibe Festival i morgen I GUMMISTØVLER...!!! Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
gu-ku-vi |
05-07-2007 21:43 |
|
Her ved Løgstør har det været tørvejr hele dagen, men nu er det begyndt at regne, skidt bare det bliver at gøre om natten!!! Gunni.
Er det ikke en araber er det bare en hest. Opdræt af 100% crabbet og Crabbet/Old english fuldblodsarabere. www.gu-ku-vi.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja her er dte lige holdt op.. |
inger christensen |
05-07-2007 22:08 |
|
men jeg er glad for at min kær egemal bare kan det der med ridebaner, for vores er godt nok våd, men stadigvæk brugbar. Det nye stykke han gravede ud og lavede , så det blev mere stabilt underlag ved udlukning på folden, ja det fungere bare supert. Men hestene står på stald, for med den blæst de lover og med så gennemblødte heste, skal de knagmer ind og tørres igennem i nat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskyet |
|
|
Her ved Viborg har det været tørvejr hele dagen, så vidt jeg ved Dog har det været temmelig overskyet det meste af tiden, men det er først inden for den sidste halve time at regnen er kommet- men det regner ikke voldsomt
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej, ikke en dråbe regn her i Grindsted hele dagen. 
***** Snepony *****
If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville have |
|
|
givet en viborg & omegen melding, men det har Rikke gjort så nydeligt *gg* - status er i hvert fald den samme her i 8830! Sådan noget blidt, men meget vådt, sommerregn! (Og jeg gik ellers næsten i panik i eftermiddag, da naboen oplyste mig vejrudsigten, ordnede stald i vildskab, flyttede middagshøet indenfor, skovlede mere sjap væk fra den gamle høplads, kastede æslerne på græs så de kunne nå det i tørvejr osv osv! Naboen SKYNDTE sig at longere sine muler i stedet for at ride! Og så er det først nu, det regner!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her i Hobro |
Ronjaven |
05-07-2007 22:22 |
|
har vi ikke fået en dråbe hele dagen det os godtnok så fik jeg lige ordnet haven,men her til aften kom der lige en byge og lidt fister nu sååh,bare det holder tørt på søndag hvor jeg skal i djurs sommerland med en veninde er jeg da godt tilfreds  knuss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lolland |
Heidi (Heidi) |
05-07-2007 22:31 |
|
Ak ja, her på lolland har det regnet siden sidst på eftermiddagen. Imorges kom der en megabyge og så var det som om det prøvede at klare lidt op, men nix, det pisse regner  Skal til stævne i weekenden, så det har bare at være godt vejr! Øv hvor jeg jeg bare @!#$ træt af det her "sommer"vejr Man blir da mere og mere deprimeret... 
Den der ler sidst har ik fattet en skid - Heidi - Chivas søger en til at nusse og ride ture. Kontakt via pb for nærmere info. 4990 sakskøbing
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Taastrup |
|
|
Var en tur på Vestegnens Rideklub her til aften og måtte forcere en sø på ca. 50 meter i diameter og med en vandhøjde på omkring de 30 cm. Var godt nok nervøs for at gå i stå! Åen langs vejen er gået langt over sine bredder og vi måtte kontakte kommunens beredskab, for at få åbnet nogle led i den anden ende af vores vej (det er normalt kun beregnet til at være cykelsti). Så nu kan vi komme på VER via Agrovej. Jeg har reddet på VER 35 år og jeg har aldrig oplevet at vi er regnet inde. Sneet inde - ja, men sørme da ikke regn! Hvad sker der lige med vores planet??? KH Dorthe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
05-07-2007 22:40 |
|
det er begyndt at regne, håber bare det ikke vil stå ned i lange stænger og hvis det også vil blæse op..  jaa så må jeg hoppe i mit "latex" og fange hestene ind...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Var lige ude |
|
|
at tjekke - det drypper kun nu. Æslerne lå begge ned og trak torsk i land, så det var næsten synd at jeg kom til at vække dem. SSHHH.. der er vejrudsigt nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sydvestfyn |
|
|
Shhh, her er det kun overskyet og mod nordvest har den flotteste solnedgang været rigtig længe om at forsvinde i horisonten. Mere shhh, det har sørme ikke regnet hér - og det "behøv's" heller ikke at gøre det. Vi har fået mere end rigeligt, tak... 3 af de 4 dyr har været på fold faktisk det meste af dagen - herligt. Hvordan den fjerde har det i Hobro - rent vejrmæssigt, det kan jeg jo læse om her på HN's vejrmeldinger  Tror dog, at jeg lukker alle døre til stalden i nat - for tænkk nu hvis det dér sjællandske regnvejr skulle komme fordi, så er der jo ingen grund til, at staldens dyr får fodbad...  Har fra venner og bekendte i det nordsjællandske hørt, at man dér har fået ret så meget vand...
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Albertslund/Taastrup |
|
|
Ja, som andre har nævnt, så har det væltet ned hele dagen her på egnen. Dorthe - Tak for sms'en. Er godt nok spændt på, hvordan det ser ud til morgen. Måske smutter jeg forbi i løbet af natten og lurer, når jeg alligevel er på de kanter!
Mvh Gitte og Den Lille Grå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| står ned |
|
|
i stænger her i nordjylland... Jeg ahr brugt min første uges sommerferie på at sidde inde og glo ud, rigtig fedt! 
Startvægt: 108.9 kg Ønsket tab: 34.0 kg Tabt: 21.6 kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her i kbh |
|
|
regner det nu igen..  Os på arbejdet håber på tørvejr da vi skal på Roskilde Festival når vi har fri...
Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Festival |
|
|
Her på roskilde festival er der tørvejr nu, men der ligger omkring 30 cm vand over arealerne... Men festivalen er stadig igang 
~~ Det er et af de øjeblikke man har lyst til at pifte alle bolde man ser ~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her i... |
HeidiZ |
06-07-2007 13:35 |
|
skanderborg regner det ikke. Men det kan jo komme, så vil skynde mig ud og få redet hestene..
Men hold op et kedeligt vejr at komme hjem til, efter Tyrkiets 30-40 graders varme.. ØV!
-HeidiZ Som til en hver tid sætter hestens velfærd først!! ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det regner heller ikke |
|
|
her på midtsjælland lige nu, men mon det ligefrem tørrer. Har lige snakekt med min grovfoder pusher, og dhan skal bruge en uges tørvejr før han kan høste. SUK Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
06-07-2007 15:06 |
|
Her i Århus er vejret tørt, og jeg synes jeg kan skimte solen bag skyerne 
.. mia svane den der ler sidst har seriøst brug for hjælp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen regn |
fjordejer |
06-07-2007 17:00 |
|
Her har det ikke regnet endnu 
Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nordsjælland regnede det stadigvæk, da jeg tog hjem på ferie. På vestegnen er der lidt skyet, men ellers fint vejr. Er dog så uheldig at vi har fået oversvømmelse i kælderen (Inkl. MIT værelse)... Så der ryger hele inventaret fra mit værelse nu, samt fryser og vaskemaskine  Er den danske sommer ikke bare herlig!!! (Og skulle have været afsted i sommerhus imorgen... Det må vente!!!
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
|
|
JA! Jeg har lige været i Fakta med min søster Det små regnede da vi gik derned, så vi havde én lille paraply med til deling, men da vi kom ud, stod det ned i lårfede stråler Vi tog turen hjem i bedste børne-stil, gennem vandpytter og uden paraply  og nu er vi drivvåde, men vi havde det sjovt, og nu står den på te og varm kakao
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|