Uff hvor har jeg svært ved at tage mig sammen til NOGETSOMHELST! Det er jo mørkt som i en brøndgravers r*v, og ovenikøbet koldt og VÅDT! Ganske vist har vi hylet på regn, men NU tror jeg det rækker, tak!
Jeg har læst, spist, læst, været i bad, ordnet stald, hængt på HN, slåsset med min scanner mm og nu rækker fantasien bare ikke til mere! Jeg gaber og gaber og overvejer om jeg skal sove hele den kommende uge - lige indtil vejret lader som om det er bare LIDT sommer! Egentlig ville jeg gerne fortsætte mit projekt "gør en dødssyg ting hver dag" (de der rengøringsopgaver man af og til kommer til at springe lidt let hen over!!!) men jeg GIIIDER ikke!
Fyret er jo blevet slukket for flere MÅNEDER siden og pt forsøger jeg at varme huset op med stearinlys! Hunden ligger begravet under vattæpper og uldplaider, katten har boret sig ned i sengetæppet i revnen mellem de to hovedpuder. Æslerne står inde i løsdriften og blunder (går jeg ud fra - har ikke set dem siden det begyndte at regne!)
Jeg kunne måske overtales til at bage, men ikk engang et æg har jeg i huset og jeg er stadig småinvalid efter forrige uges dumme operation i måsen, så jeg kan ikke komme til at køre ud at handle!!!
Jeg LIDER med andre ord!
Kunne vi fortsætte tråden som Store Opmuntringstråd??
... og nu vil jeg lave (mere) kaffe! Det kan være, det tager den gaben, der truer med at vride mine kæber af led!