Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det SØVNIGSTE vejr!
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 15:27

Uff hvor har jeg svært ved at tage mig sammen til NOGETSOMHELST! Det er jo mørkt som i en brøndgravers r*v, og ovenikøbet koldt og VÅDT! Ganske vist har vi hylet på regn, men NU tror jeg det rækker, tak!

Jeg har læst, spist, læst, været i bad, ordnet stald, hængt på HN, slåsset med min scanner mm og nu rækker fantasien bare ikke til mere! Jeg gaber og gaber og overvejer om jeg skal sove hele den kommende uge - lige indtil vejret lader som om det er bare LIDT sommer! Egentlig ville jeg gerne fortsætte mit projekt "gør en dødssyg ting hver dag" (de der rengøringsopgaver man af og til kommer til at springe lidt let hen over!!!) men jeg GIIIDER ikke!

Fyret er jo blevet slukket for flere MÅNEDER siden og pt forsøger jeg at varme huset op med stearinlys! Hunden ligger begravet under vattæpper og uldplaider, katten har boret sig ned i sengetæppet i revnen mellem de to hovedpuder. Æslerne står inde i løsdriften og blunder (går jeg ud fra - har ikke set dem siden det begyndte at regne!)

Jeg kunne måske overtales til at bage, men ikk engang et æg har jeg i huset og jeg er stadig småinvalid efter forrige uges dumme operation i måsen, så jeg kan ikke komme til at køre ud at handle!!!

Jeg LIDER med andre ord!

Kunne vi fortsætte tråden som Store Opmuntringstråd??

... og nu vil jeg lave (mere) kaffe! Det kan være, det tager den gaben, der truer med at vride mine kæber af led!

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

SULKY/VOGN STR. SHETLÆNDER KØBES

0
0
Svar på denne tråd

Nå ikke...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 15:41
Så bare kom med jeres egen ynk

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

0
0
Svar på denne tråd

Du må åbne dig
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:12

en flaske vin :-)

Har du stadig ble på ? :D eller går det bedre med det?

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Er det ynk
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:14

du vil høre så har jeg lidt her..

Jeg er træt som et alderdomshjem hvor gennemsnits alderen er 95 år. Jeg får intet lavet om dagen og stod det til mig lå vi alle i sengen kl 19.30 i aften.

Normalt har jeg det kun sådan om vinteren, men med det vejr vi har, så synes jeg ikke lige sommerhumøret er på sit højeste.

Det er koldt, blæsende og for at holde varmen bare lidt om aften bliver der tændt op i brændeovnen.

Gab siger jeg bare

Miniature hingsteplag sælges.

Kig præsentationen for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Tak fordi
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:14

du spørger så diskret - jep, det har jeg!

Og tror jeg holder mig til kaffen (lidt endnu *gg*)

Nå, fik da sæbet en lysekrone af...

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænkte
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:18

nok at lidt direkte numsetalk ville få donkeydamens mund på geled.

Hilsen Camilla - DER PT IKKE HAR NOGEN BIL, og hesten kan ikke rides før i morgen - skøønt

0
0
Svar på denne tråd

jeg har lige ringet
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:21
til kæresten, og min døsige dag på landet i dag. Bliver en aften med Champagnebrus drinks :-)

0
0
Svar på denne tråd

Greve...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:23

Griner - dejligt diskret, som Skingur skriver.

Men den med rødvinen går vist ikke - der skal man vist være over blestadiet

Skingur går det fremad? Håber at du er ved at være ok

OG SKRUB SÅ UD OG FÅ TAGET NOGLE BILLEDER AF PRINSESSERNE.Syntes at det er ved at være længe siden, der er blevet vist nogle.

Hilsen Pia

Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd

Brokke brokke brokke
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:35
Jeg er en sløv padde! Burde tage opvasken mens jeg kan se, hvad jeg laver- for lyset i køkkenet er gået.
Men jeg gider ikke...

Jeg burde lette min fede (nu kun let ømme) bagdel og komme i sving...

Hos os regner det ikke, det er bare gråt gråt gråt- og hundekoldt.

Mvh xtiny

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

plejehjem
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:35

Plejehjem, champagnebrusdrinks, bleer og rødvin... ak ja. Om lidt vil jeg tage mig et billigt fix i tredobbelt salmiakspiritus (og ved samme lejlighed få tørret alle de malede døre af!)

Man må godt drikke vin selvom man går med ble.. der står i hvert fald ikke på æsken, Pernille har sendt, at man IKKE må!

Prinsessebilleder :-) - ja... men slumrende æsler, der står og fiser den af i Paladset er bare ikke verdens mest spændende billeder. Alternativet er sure Prinsesser med nedlagte ører, der skuler med hængende hoveder i regnen!

Men men... se, et billede der knap er tre uger gammelt - DENGANG det var sommer!!

SUK!!!

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja ja da
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 16:59
så var der lige et ophold i bygerne og æslerne blev lukket på græs... så om ti minutter får du friske billeder på Opslag & Billeder!!

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det mest
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 17:24
møgirriterende ved det her vejr er alt det tøj, man er nødt til at have på! Det ville ikke være så træls hvis ikke det var fordi jeg skal have det hele af, hver gang jeg har været ude at slå en streg - måsen skal jo, som lægen så sødt udtrykte det, "bruses hver gang". Fedt nok at afføre sig sokker, hjemmefutter, bukser, underhylere (og ble) hver gang

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:43

dejligt besværligt :-(

0
0
Svar på denne tråd

Griner...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:47

griner højt, tøjet af hver gang - men så går tiden da med det

Hilsen Pia

Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd

NU skal du høre YNK
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 20:42

Mine champagnebrus blev skiftet ud med en kolik pony, dyrlægen har været her, og vi har vandret og om 3 minutter skal Han tjekkes igen SUK

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

åh nej
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 00:41
... håber han er fit for fight igen?

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeps han har det en del bedre :-)
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 07:25

Men min nattesøvn har været temmelig forstyrret, og jublen er stor når man kl 3:30 om natten konstatere at han har lagt hele to gange l#ort for at gøre mig glad :-)

0
0
Svar på denne tråd

regn, regn og atter regn
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 14:22

Gad vide om det er vejrgudernes mening at lille DK skal druknes i regn

Når jeg engang bliver rig (ja ja dream on Trine ) så pakker jeg mine ting og flytter til varmere himmelstrøg hvor der er overvejende solskin det meste af året, for de her dage med kulde og regn får min ryg til at gøre nas

Og jeg kunne sådan set også godt tænke mig at skifte det gule regnslag og de ternede gummistøvler ud med sandaler og shorts og en soltop Og så kunne det også være at jeg rent faktisk kunne bruge soltaget i min bil uden at blive gennemblødt

Og jeg kunne ride mere i naturen end størstedelen af tiden i ridehal!! Nå ja jeg har jo mit gule regnslag og de ternede røjsere

Tiden her på sofaen med computeren bliver brugt på at kigge på lejligheder i Spanien (syd selvfølgelig) og skabe drømme en masse år ude i fremtiden, opnåelige eller ej, men hvordan skal man ellers holde humøret højt???

Og ikke nok med det, kan jeg ærgre mig over at de få dage med lækkert vejr er blevet brugt på eksamenslæsning spærret inde i min 50 grader varme lejlighed :(

Skingur, stakkels dig sådan at rende rundt med ble. På den lyse side slipper du for i det her l*** vejr at bevæge dig rundt i småt sommertøj og være ulækker svedig af bleen

Håber du snart er på toppen igen

MVH Trine

Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider