Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ændre oplysninger på profil/Net-safe
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 19:57
Da jeg er flyttet til ny adresse, siden jeg oprettede en ny profil via netsafe, står der nu et forkert postnummer på min profil, og jeg kan umiddelbart ikke finde ud af at ændre det. Det er lidt irriterende, da jeg nogengange sælger ting herinde, og det er jo lidt utroværdigt at have et forkert postnummer på ens annoncer.

Jeg har prøvet at ændre det inde i netsafe, men jeg har ikke kunnet få det til at virke, og desværre har HN moderatorne (administratorne?) ikke haft tid til at svare på min mail, så jeg vil høre, om der er nogle kvikke HN'er som kan hjælpe mig. Jeg kan jo ikke være den eneste, som flytter rundt engang i mellem

Mvh, Trine

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Nu har du jo
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 21:01
Nu har du jo så ikke rejst en sag til HNs moderatorer via Kontakt & Hjælp, så det er sikkert derfor at vi ikke har svaret dig!

Men du ændrer dine profiloplysninger hos Net-Safe her: https://www.net-safe.info/profile/
0
0
Svar på denne tråd

Nej, det er
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 08:31

rigtigt, så det har jeg gjort nu. Jeg skrev dog mails sammen med en af moderatorerne, og jeg troede, at man så/svarede disse mails. Min fejl, undskyld!

Dit link hjælper mig desværre ikke. Jeg har forsøgt at ændre det derinde, men det kan ikke lade sig gøre. Jeg skal nemlig have slettet den gamle adrese, og det vil den (netsafe) ikke tillade (?), og den vil ikke bruge min nye adresse. Det hele kan ses i min Sag, hvor jeg også har vedlagt en fil, for at forsøge at illustrere dette.

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Trine vil du ikke
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 08:42

Trine vil du ikke sende mig en PB med hvilken moderator du har skrevet med? Så vil jeg meget gerne tage de manglende svar op, så det ikke sker igen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider