Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er det lørdag det sker...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 18:23

Så er det på lørdag det sker, det som jeg har frygtet i snart 3 måneder. Nu bliver min lille hest hentet og flyttet ud til sin (måske) kommende ejer på prøve, glæder mig overhovedet ikke :) men jeg ved han får et godt hjem og hende der skal have ham vil elske ham, så er ikke nervøs for hans velfærd

Kommer bare til at savne ham såå meget, men når man snart flytter hjemmefra så er det måske en god ide at komme af med sin hest som man ikke har økonomi til så snart man forlader reden...

Ved godt det var et ret ligegyldigt indlæg. men havde bare lige brug for at komme ud med hvor træls det er jeg skal af med ham, men samtidig er glad for at have fundet sådan et godt hjem. meget blandede følelser

Stine, snart uden sin Charmur :'(
0
0
Svar på denne tråd

Puha da.
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 18:47
Hej Stine.

Jeg håber, at både dig og Charmur bliver glade for den ordning. Bliver han flyttet langt væk, eller kan du stadig besøge ham i ny og næ?

Jeg skal hilse fra Thomas.

Knus, Trine

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Trine :D
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 19:01

Hej der Trine :D

Det er nogen vi kender der køber ham så jeg kan komme lige så tit jeg vil :) så kan altid holde øje med om han har det godt

Du må hilse Thomas igen :)

Stine, snart uden sin Charmur :'(
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider