Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pinligt, andre der har prøvet det? :)
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 12:12

Der er sikkert andre der har prøvet det...

Man kommer gående forbi en, han ser måske lidt sød ud, da han er gået forbi vender man sig om og kigger også har han sgu gjort det samme.

For noget tid siden kommer jeg gående under togstationen (der er sådan en lille tunnel), der kommer en gående i mod mig, vender mig om og kigger efter ham, han har så gjort det samme, bliver helt flov og vender mig om mod ham IGEN, så har han sgu gjort det samme IGEN også. :P

Så skulle jeg videre.

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

ja da...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 12:52

Ja det kender jeg godt - det er noget mærkeligt noget

Lidt som hvis man kommer til at kigge på en i fx toget, så er det meget ofte at vedkommende vender sig om/løfter blikket - og ser på en - uanset om det er en pige eller en fyr, man skal sgu passe på hvor man har sine øjne ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 12:57

Hvorfor er det pinligt? man smiler da bare når øjenkontakten er nået, og vender hovedet pån plads igen og går videre?!

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 13:24

Men når det sker igen..

Det var lidt pinligt. :P

Malle

0
0
Svar på denne tråd

pinligt berørt...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 13:30
- det er da pinligt, fordi man ikke har lyst til at han skal vide man glooor efter ham ;-) - men okay - han gør jo det samme sårh...
0
0
Svar på denne tråd

Uhaaa
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 13:44
Ja, kiggede efter den her lækre fyr på en busstationen engang, han kiggede så efter mig, jeg smilede, han smilede, så gik jeg videre over satte mig i min bus der skulle køre mig ned i jyllanbd (3 timers tur) Lige 2 min inden bussen skal køres stiger han fandme på, jeg kigger ned, men lette røde kinder, de to sæder på højre side af bussen er fri, der sætter han sig sørme, under de her 3 timer sidder vi glor skjult på hinanden, nogen gange bare ind i hinandens øjne, vi sagde ikke et pip, han stod af samme sted som mig. Søndagen efter skal jeg igen med bussen ned i jylland gik på efterskole dernede, gær hvem der igen var med bussen denne gang satte han sig ved mig, vi sludret og kysset lidt :P Han blev min bus kæreste i små 4 mdr, hver søndag :P hehe..

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Louise..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 14:08

Ej, hvor romantisk ;-D

Malle

0
0
Svar på denne tråd

jaa da . .
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 14:27
kender jeg alt for godt, det sker ligesom igen og igen

Cirkeline, min skat er dejlig!!! <3

0
0
Svar på denne tråd

haha ja ..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 15:18

Ja kender det også. Og jo, det er rigtig pinligt. Her for 1½ uges tid siden skulle mig og min klasse + paralelklassen(staves) hjem fra lejrtur fra Norge. Som de fleste 8. klasser, havde vi jo ikke sovet så meget på turen, så vi var rimelig overtrætte. Jeg sad sammen med nogen veninder da der kommer fire hotte fyre ind, jeg holder øjenkontakt med ham den ene, det syntes jeg ikke var spor pineligt. Men mig og en af mine veninder går så ind i den vogn de sidder i og "snakker" med nogen andre fra klassen. Men imens kigger vi jo på de fyre der, og hver gang jeg kiggede på ham den ene kiggede han også. Aaaahhh det blev for pinligt til sidst, så pinligt at vi begge rødmede til sidst gik jeg bare. (:

Også lige før da jeg fulgte min mor på arbejde, der er også en rimelig hot fyr der arbejder derover. Jeg har snakket lidt med ham, men så idag vendte jeg mig lige om og skulle lige se ham, hehe så sidder han og kigger på mig. Det er altså bare pinligt! Men meget fedt alligevel syntes jeg.

Zobell & Lisa Jeg elsker jer<3

En vinder har en plan, en taber har en undskyldning!

0
0
Svar på denne tråd

Det er sq
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 16:52

da ikke pinligt!

Kun dejligt!¨

I er jo to om at glo!

Så næste gang siger du også "hej",- ik'!?

KH:) og klø på!

Annette

rigtige piger rider hver dag
boks udlejes i lille privat stald
- direkte til skov...

0
0
Svar på denne tråd

i cirkus
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 19:07

vi har til hver pinse cirkus krone på besøg, og i år var det så 25 gang de var på campingpladsen, så Irene som har cirkus skule jo have blomster, min far bliver altid kadt ind i manegen og får årets plakat. jeg kom så gående med bukketten mens jeg kigger lidt på en af artisterne som bare var mega lækker, og hvad gør han han glor jo self også på mig

nu skal jeg så ud og rejse med ham hele sommerferien så må vi se hehe

~Tari~

Simba My Soulmate

~Karla - jov tak det' mig~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider