Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvem mangler en brevdue ??
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 18:58

Vi har besøg af en fin lille træt brevdue, den ku fanges uden problemer. Da vi har hund og katte var vi lidt bange for de vil tage den. Så nu den i bur med mad og vand, skal ha tjek den vinger da den på intet tidspunkt prøvede at flygte.

Den er ringmærket med nr og en extra blå ring.


Ud over den lige kan hvile i aften/nat er der forslag ??




Mona


Den der har evnen, forpligter sig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6yue5u
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 19:12
har hørt med min søster der selv flyver med brevduer.i skal helst bare sætte den ud i det fri og lade den passe sig selv.den er træt og i ved ikke hvor langt den er fløjet.nu har det jo været lidt blandet vejr med blæst og regn,så den kan sagtens have mistet stedsansen.den skal nok selv vende næsen hjemad om et par dage.

*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 19:17

en lokal brevdue mand henter den. sætter jeg den ud her tager mine lumske katte den og det vist synd. ja de får nok fløjet noget de fugle.

Har kontaktet brevdueforening via mail.



Mona


Den der har evnen, forpligter sig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tyjtufkjd
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 19:21
super

*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 06:27

Godt at en lokal brevdue mand henter den.


Jeg havde også engang besøg af en træt brevdue. Den kom ind i køkkenet og fik hvilet lidt. Da den stadig så sølle ud efter et par timer, kom der en lokal brevduemand og hentede den

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha jeg
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 09:12
vil ikke håbe det er min nabos du har har spærret inde, han var oppe kl 5 i morges for at vente på de første skulle komme hjem fra langt pokker i vold. Det er engang imellem de er nødt til at stoppe op og tage sig et hvil, specielt når det er de mere krævende konkurrencer de flyver.





Mendacem memorem esse oportere.



Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider