Hej
Har brug for hjælp. historien er lang. her kommer den.
Det starter fint med, at jeg møder flere og flere venner rundt omkring. vi er næsten ude hver dag. Vi hygger os, går rundt. (vi er i 12-14 års alderen) Det er rigtigt hyggeligt, og det varer i 14 dage til 1 mdr.
Imens vi var ude, var jeg lun på en dreng. lad os sige han hedder bo. Det bliver til mere, og bo og jeg har kysset 1 gang. nermere kaldt snavet. Det går fint, så spørger (lad os sige hun hedder Gurli) om hvem hun helst ville være sammen med. Gurli og co. eller bo. Jeg svarer så bo. For jeg kan ikke se noget mærkeligt i at hellere vil være sammen med den man kan lide, end ens venner. Selvfølgelig snakker vi ikke 24 i døgnet, men 1-3 dage.
De bliver de utilfredse med. ca. 7-8 stk. De skriver L*der, k*lling, B*tch, osv over på msn. Får også opkald på mobilen hvor de svinder en til, og kalder en alt muligt.
De skriver blandt andet, at hvis de ser mig, smadrer de mig, og Jeg er færdig hvis de ser mig.
Pludselig, går de forbi mit hus, går selvfølgelig helt i chok. løber over og låser døren. Men de gik vist bare forbi.
Der går ca. 14 dage, hvor jeg er nervøs for at møde dem på vejen.
Jeg skulle over i en fodbold klub og spille fodbold med 2 af mine venner. Min ene ven. (Karl siger vi) skal over i Netto og have noget at æde. På tilbage vejen møder han Gurli og en anden pige som vi kalder Megrethe. De siger, at de kommer fordi senere og smadrer mig. Det siger Karl selvfølgelig til mig. Men de kommer ikke. Man er selvfølgelig bange.
Blandt andet, sagde de, de haddede mig, fordi jeg havde givet dem et dårligt indtryk, og ændret deres "gruppe" negativt. Gurli havde blandt andet sagt til Magrethe, netop det samme, hvor megrethe stod og græd.
De er jo så blevet gode venner, og får stadig svinet mig til.
Det skal siges, at jeg havde INTET gjort dem. (Sagde mine venner også til mig, og at de var for meget)
De får skilt mig og bo ad. og bliver alvorligt uvenner også. Han generer mig med min mor og far, siger jeg ikke har en mor og en far, han har alt, og min mor er en F*cking dranker.
(Min far bor i Grækenland, har ikk set ham i 5 år, min mor er alkoholikker, blev slået som lille, ca. hver dag. og blev flyttet til min mormor som ca. 7-8 åtig)
Det de siger om min familie, og siger jeg skal gå hen og sutte p*k på min hest, jeg ikke har nogen venenr udeover min hest. (det HAR jeg altså) Det flegner jeg så helt udover. så stopper de så os. Men flegner normalt ikke ud når de skriver s0 osv. der spiller jeg bare flabet, og ligeglad.
det kommer igen, og nu får jeg opkald med at hvis de ser mig, så smadrer de mig.
Nu, tør jeg ikke cykle fra min hest og hjem, fordi jeg er bange for at de møder mig.
Jeg tør ikke gå over i netto, fordi så møder jeg dem sikekrt også. (de er tit ude)
Jeg drikker eller ryger ikke (er 14) er ganske stille, og ikke en person som kommer op at skæntes.
^^Bortset fra dem.
Sagen er, da de ringede og sagde de ville tæve mig, så sagde jeg, at hvis de gjorde det, ville jeg ringe til politiet.
De ringer så: "Hvorfor vil du melde Gurli til politiet?"
-"det vil jeg heller ikke. men jeg har sagt, hvis hun smadrer mig, så melder jeg hende. inkl. jer"
Da jeg sagde de, fik jeg ikke flere opkald osv. her idag. får jeg så en opkald. hemmeligt nr. men tager den.
Det er så en af mine venner, som ikke har skrevet det til mig, men holdt med dem, og tydeligvis har været tilstede hvor de har ringet også. Han spørger om jeg vil med til fest, og der kommr ca. 30, og de andre kommer ikke og bl.a bl.a bl.a.
Der er helt stille i baggrunden, men der er en klokke der ringer, og ved at de er der, ved også at de kommer.
Ligepludseligt kan man høre de grinte, og råbte K*LLING osv. så lagde jeg bare på.
Nå, men spørgsmålet er. hvor længe skal det her vare ved? Jeg bor i familiehus, og hver gazng jeg kan høre døren bliver åbnet, løber jeg hen for at se hvem det er. Jeg tør som sagt ikke cykle mere. eller noget andet.
Hvad skal jeg gøre? Min mormor ved det. hun siger at hvis det bliver ved, vil hun snakke med dres forældre. men vil lige siges,. at deres forældre kan ikke holde deres børn tilbage.
jeg bliver ringet til kl., halv 1 om natten (var nu oppe der) og bliver svinet til ..
Jeg orker ikke mere. sagen er den. skal jeg melde dem? De er under den krimminelle lavalder jo. og hvis jeg melder dem. ved de hvem der har meldt dem, og så går de bare efter mig igen.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre!
- Hjælp ønskes!
tak fordi du læste det (: Havde brug for at det skulle komme ud, det er måske også lidt rodet ...