|
|
| Aftensmad i dag??? |
|
|
Den evindelige aftensmadstråd... Hvad skal I have?? Jeg er helt kold for ideer...
Louise og Fasion Humlekrogens Hestepension Horze Fyn, åbner d.12 april Stabil rolig hest til rideskole søges! skriv en besked... man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tror |
|
|
Jeg tror vi skal have jordbær  Jeg købte lige 2 bakker virkelig gode jordbær da jeg var i Viborg i formiddags så tror vi tager dem til aften. Evt koldskål med jordbær i 
Hilsen ~¤~ Heidi ~¤~ & ♥ MaRiScA ♥ . Part søges til Marisca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
| Forfatter:  |
ditte8900 ♥ditte8900♥ |
| Dato:  |
07-06-2007 13:07 |
|
Lav da noget koldskål. 1 L. kærnemælk (ikke kærnemælks kåldskål) 1 L. youghurt natural 6 spiseskeer sukker 3spiseskeer vanilie Så lad det stå i køleskabet i 30min, og så bare på med de hjemmelavede kammerjunker fra føtex bageren MUMS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
ditte8900 ♥ditte8900♥ |
07-06-2007 13:08 |
|
I koldskål er det også rigtig lækkert med banan skiver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
smukke-ped |
07-06-2007 13:15 |
|
se det var et godt spørgsmål...jeg skal da lige se hvad fryseren gemmer på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lækkert fisk |
|
|
Ja jeg er så heldig at have en mand,der kommer rundt i det meste af Jylland,og idag er han i Esbjerg. Så vi skal have " Frisk Fisk" ! Store dejlige rødspætter bliver det til . Og dertil nye kartoffter med persille,lidt smørsovs og frisk citron. Og så laver jeg nok en råkost af nye gulerødder,salathvidkål og ananas .
Mvh Graven Stor dejlig Oldenborger vallak sælges. Han er 12 år og 172 i stg.
Welsh cob sec D hingst tilbyder bedækning, holder ponymål. Lejlighedsvis salg af Welsh cobs. Stor Welsh cob på 161 cm sælges.S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Vi skal have chili con carne, og hvis vejret holder, skal vi lave den på bålpladsen. Vh Lena
Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvidløgsmarinerede |
cruella76 |
07-06-2007 13:31 |
|
andebryster på grillen, med rødvinssauce, nye kartofler og grønne bønner
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Og på hesteryg igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Koldskål |
Lilar |
07-06-2007 13:41 |
|
Vi skal have hjemmelavet koldskål i dag. Kan ikke fordrage de færdiglavede. Linda.
Mosegaards El Diablo *** Verdens smukkeste hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grillmad! |
Kristina König |
07-06-2007 13:46 |
|
Vi skal have hjemmebagte burgerboller med hjemmelavet advocado-creme og grillede burgere, grillpølser, salat og kartoffelsalat. Og liige lidt god rødvin  Kristina
4 års DV vallak med kæmpe potentiale udlån/salg her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Aftensmad |
staldhestely |
07-06-2007 13:52 |
|
Vi skal have, nye danske kartoflet med persillesmør og marinerede sild. Til dessert skal vi have bagte vafler med is og solbær. Hilsen Helen.
Flot galla kjole sælges billeder på præsentation. HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror bare |
|
|
At jeg smutter forbi Greve eller cruella76, der lyder sørme lækkert det i skal have. Jeg er nemlig ikke så god til at lave mad (lyder det ikke pænere end 'gider ikke/aldrig'?) Conni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hjemmelavet pizza, regner med jeg går igang med bundene nu her, så de kan hæve et godt stykke tid.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her står den |
|
|
på ... øøøøøh ... Jaaaeh ... deeet...Hm! Den kommer såmen nok til at stå på toast når jeg får taget mig sammen - eventuelt med røget skinke i i stedet for almindelig kogt skinke. Det er det jeg har herhjemme og det er nemt at lave - men det kræver at jeg vasker toastpladerne af  Jeg er ualmindeligt sløv i dag efter at have været til den nok mest stressfyldte eksamen jeg nogensinde har oplevet (Det siger så ca ingenting da jeg normalt er kold som kiks til sådan noget  ) i går.
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Paint Horses |
|
|
Den står på grillet hvidløgsmarineret flanksteak med grillet tomat,kogt blomkål og pose kartofler  (de nemme til mikroen).
Paint horses til daglig glæde Stahr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
Tulle ♥Casia♥ |
07-06-2007 16:12 |
|
Jeg skal i kolding storcenter med en veninde så det blir vist til noget chinamad derinde  nam nam
JANNIE Chivas, 4 årig vallak sælges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
lige spist koldskål... Det er dejlig nemt og godt i den her varme. Spiste så tidligt for at maden lige kan komme ordentlig på plads i maven for skal ud og ride her kl 19, og sidst jeg spiste koldskål og skulle ud at ride bagefter havde jeg det ikke så godt med den skvulben i maven... 
Startvægt: 108.9 kg Ønsket tab: 34.0 kg Tabt: 21.1 kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skulle... |
Donnaj ♥Mie kimmie Jensen♥ |
07-06-2007 17:21 |
|
...Have haft Spaghetti Cabonara, men tror ikke vi laver det alligevel I denne varme er der ingen af os der har nogen appetit, så den står nok bare på Melon og Jordbær - og evt et stykke knækbrød med Ost senere.
Knus Fra Mie Kreativitet er at tillade sig selv at begå fejl. Kunst er at vide, hvilke fejl, man skal beholde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Vi skal have (is)koldskål og jordbær  Nemt og hurtigt da vi får besøg af en forsikringsmand der helst skal give os et godt tilbud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kartoffelsalat |
Hanne ♥Felix♥ |
07-06-2007 18:13 |
|
Jeg tror jeg laver en alternativ kartoffelsalat med nye kogte kartofler, rejer, salat og cremefraichedressing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rugbrød |
|
|
Her bliver det nok noget så sindsoprivende som rugbrød! Er igang med at skrive min bachelor så har slet ikke tid til alt det der mad-halløj (og hvad var det så lige jeg lavede herinde )
To try and fail is at least to learn. To fail to try is to suffer the loss of what might have been. - Benjamin Franklin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er den heldige |
|
|
indhaver af en mand der er kørt med alle pengene og hævekortet i morges, så han bliver sendt efter pizza når han kommer hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er lidt doven i dag he he |
Ronjaven |
07-06-2007 18:47 |
|
så her står den på brændendekærlighed den nemme fra danish cravn samt en lækker salat. mvh Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
tjaaa, fik et baguette med kylling og salat i eftermiddags mere er det ikke blevet til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maden... |
smukke-ped |
07-06-2007 21:00 |
|
her blev det til nye kartofler med persille og så nogle friske chillipølser fra slagteren og så et par friske tomater.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|