Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Jasmin P-piller...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 20:24

Jeg sidder her - dybt rystet! og jeg tager endda ikke engang selv den omtalte pille... men hvor er det forfærdeligt at hører om flere dødsfald af bl.a. helt unge kvinder - forårsaget af noget så "normalt" som p-piller...


Programmet er Dags dato...


...
- Libero er ikke en ble, men en hest ;-D
8-) ridehjelm klær dig bedre end kraniebrud 8-)



Nu medlem af Århus Dyremishandlerklubben. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer.....
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mig...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 20:26
Jeg tager dem
0
0
Svar på denne tråd
 
 gregerg
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 20:27

Og hvad skal den tråd til for når der er oprettet en anden der har kørt længe?


Jeg tager dem også.


Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem ;)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Catzelil
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 20:33

Salontone der... Mon ikke Vivi har overset den anden tråd?


Link: www.heste-nettet.dk/forum/1/1424536/ 1424536/



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 20:35

som de siger, så er det jo ikke ny viden, at p-piller kan være skyld i blodpropper, det jeg finder skræmmende, er at sundheds styrrelsen, vælger at tro på en undersøgelse lavet af firmaet selv, fremfor en uafhængig undersøgelse.

Så det med at det er bevist at blodet koagulere med yasmin pillen, og det er jo det der fører til blodpropper.

Den undersøgelse burde i det mindste berittige at sundheds styrelsen, fik sat gang i den omfattende undersøgelse omkring hvordan blodet opfører sig på yasmin pillen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ups...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 20:37

Jeg er også kommet til at oprette en i senior! Håber den bliver slettet inden jeg får skæld ud


- havde ikke set der var en!!


- Lise :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Catzelil
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 21:08
UHH bøjer mig i støvet - jeg havde ikke set den anden tråd!!! undskyld undskyld...så

...
- Libero er ikke en ble, men en hest ;-D
8-) ridehjelm klær dig bedre end kraniebrud 8-)



Nu medlem af Århus Dyremishandlerklubben. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer.....
0
0
Svar på denne tråd
 
 link...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 21:11
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum.
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 21:14

Har taget dem de sidste tre år...





0
0
Svar på denne tråd
 
 jojojo
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 23:59
jeg tog dem i 3 mdr, og fik store mave kramper.. så jeg tager slet ik p-piller idag, da jeg slet ik har kunne tåle nogle mærker (har prøvet mange) Men bruger i stedet det der hedder en nuvaring.. det er mega nemt.. og så går den ik i blodbanerne ligesom p-piller gør.. men virker der hvor de skal.. super godt alternativ.. godt være de koster lidt mere end p-piller.. men de er det værd... :)

B-) smil og verden smiler igen... {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forbydes
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 00:11
Kan ik forstå at de ik er blevt fjernet fra market omgåene.
Jeg vil sige at alt i dag har en bivirkning, men man kan vel stole på at de andre p-piller ik har så store bivirkninger som netop Yasmin har.
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 06:24
Jegr også taget dem, men jeg fik så også meget være mavekramper, så jeg leder efter et alternativ lige nu da jeg har PCO så jeg skal tage Ppiller.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har taget dem
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 06:31

ja jeg har været på dem... med resultat i to dejlige børn :D




meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 5500.- eller bud billeder på præs.
0
0
Svar på denne tråd
 
 candymann
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 06:56

Så har jeg da helt misforstået ideen med p-piller


Jeg har taget dem sammenlagt 3 år, uden andre bivirkninger en lidt mere hidsighed, men hvem ved, måske var det kærestens skyld, men det er da dybt ulækkert hvis det er sundhedsstyrrelsen der er mere godtroende den jeg. Jeg troede netop sundhedsstyrrelsen var til for at sørge for at sikre sig mod den slags -nu tager jeg forrresten novynette og er blevet tyk, men har styr på humøret (måske fordi min nye kæreste ikke generer mig - endnu)


Søger en hest/stor pony at passe/ride i cykelafstand fra Hjørring. Se mere på min præ. eller skriv og hør nærmere

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 06:59

ved ik helt om jeg tør tage dem...de er helt nye for mig...


tog et andet mærke før. Tror i at de bliver indraget eller om man selv skal ringe til lægen?




Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
<3 Nu med part på Bella <3
<3 Og med katten Belle <3
TØJ SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 08:04

jeg har taget dem de sidste 3½ år, og har ikke haft nogen problemer overhovedet... eneste "bivirkning" større bryster... så jeg fortsætter med at bruge dem...




Vores største had

tilhøre de mennesker vi holder allermest af,

for de er, de eneste der kan give os alt,

og alligevel nægte os det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 11:11

Har brugt dem. Men stoppede hurtig med dem igen, da jeg fik bivirkninger som kraftig hovedpine, kvalme, og var bare generel utilpas.




Hilsen Cathrine og araber vildmanden Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 11:15

hehe.. i de tre år jeg har spist dem har jeg fået to børn og aldrig haft det røde.. det er over et år siden jeg stoppede med dem og har stadigvæk ikke set skyggen af mens..

min læge siger det er fordi hormonerne i pillerne har fucked up mit øhh.. ja noget.. så jeg har ægløsning men bøder ikke ..(behøves jeg at sige at jeg har brugt oceaner af penge på gaviditetsteste igennem årene ^^)




meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 5500.- eller bud billeder på præs.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Candymann
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 12:16
Candymann: Det lyder godt nok vildt..




0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 12:24
Jeg tager dem også... ´men har egentlig aldrig haft problemer med dem,,, vil i skifte til et andet mærke???
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 13:52

jeg tog dem efter en abort sidste sommer, og måtte stoppe i februar i år, fordi jeg blev dødsyg af dem, og er stadig sygemeldt pga mén fra dem...


mit stofskife slog helt klik, jeg kastede op , besvimede, og havde brug for væske og sukker konstant... tog 20 kg på, på 4-6 måneder...




altsammen pga de dumme yasmin piller...



er glad for jeg holdt op, nu begynder min krop at blive sig selv igen...

men pga af de piller, gik jeg til blodprøver og blev tjekket i hoved og r*v hver anden måned, og gør det stadig fordi lægerne i starten ikke var klar over det var pillerne...


er glad for det ikke gik så vidt jeg nåde at få blodpropper...


M.V.H
Katja Gonzalez
Elevplads hos hundefrisør søges. Gerne i KBH.
Hundeluftning tilbydes -Gibskov kommune, se mere på min profil!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hej
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 14:16

Jeg tager dem også på 4/5 år. Ringede til min læge i morges, og hun sagde at jeg ikke skulle skifte, før de fik besked fra lægemiddelstyrelsen om at de var skadelige.

Hendes begrundelse var:


- ingen arvelighed i familien for blodpropper.

- ingen overvægt.

- ingen rygning.

- De fleste som får blodpropper får dem inden for 6 måneder efter de har startet på p-pillen. Jeg har taget p-piller i ca. 9 år. De sidste 4/5 år har jeg brugt Yasmin.

- Jeg blev skiftet over på Yasmin netop pga. bivirkninger fra andre piller. Jeg kastede op af dem. Yasmin er dem jeg har færrest bivirkninger af. Hvis ikke jeg skal have Yasmin, er der desværre ikke noget andet pille alternativ til mig.


Men hun gjorde opmærksom på, at hormoner aldrig er sundt for kroppen. Hvilket man jo godt ved.


Men altså: lægerne gør intet før de får besked af lægemiddelstyrelsen. Og det tror jeg ikke de får, efter at dømme programmet i aftes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 puhaaa
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 14:22
det er sørme svært at vide hvad man skal gøre og tro..
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider