Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gode rideruter Silkeborg og omegn?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 16:37

Hejsa.

Jeg bor i Låsby med mine heste og har efterhånden redet området tyndt.

Da vi har en trailer, er jeg nu på udkig efter skove, plantager og ridestier, hvor jeg kan køre til og parkere traileren. Steder, hvor jeg kan ride en god tur på 2-4timer på godt underlag.

Begge heste er komplet trafiksikre, så det gør ikke noget, der kører biler eller tung trafik.

Håber, I har nogle foreslag. Det kunne også være fedt, hvis nogle af jer ville ride med :-)

Mange hilsner Pernille

0
0
Svar på denne tråd

slet ingen gode ideer?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 17:05

Hejsa.

Det kunne også bare være, hvis i kender en skov i nærheden, som er tilladt at ride i...

Mange hilsner Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Hej Pernille
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 17:13
jeg har min part ude i Sejs hvor vi må ride i Nordskoven, så hvis du har lyst vil jeg da gerne ride tur med dig- der er mulighed for at ride lange ture
0
0
Svar på denne tråd

Bryrupbanestien
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 17:35

Den gamle jernbane mellem Silkeborg og Horsens er lavet til en skøn natursti. Du er velkommen til at parkere traileren hos mig, så kan vi ride en tur sammen.

www.skovognatur.dk/Udgivelser/ Vandretursfoldere/atilaa/ Hors_Silke.htm

Med venlig hilsen

Winnie

Opstaldning tilbydes til hyggerytter i Brædstrup

0
0
Svar på denne tråd

Perfekt :-)
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 18:11

Det lyder virkelig skønt :-)

Jeg skriver lige en besked til jer, så vi kan udveksle telefonnr.

Mange hilsner Pernille

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 19:51

...hvis jeg havde en hest, ville jeg da gerne ride tur med dig...

:-) bor 10 min fra låsby...

hvad med at køre til laven eller mollerup?

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa Diamond.
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 07:22

Er der gode ridemuligheder i Laven og Mollerup. Hvor må man ride der? Er nemlig endnu ikke så kendt på de kanter...

Mange hilsner Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Bor...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 08:25

Jeg bor også lige uden for låsby :) Ud imod Nr. Vissing. Desværre står hesten i Hårby.

Det der med at ride tur på disse kanter kan desværre være begrænset - da skoven jo er adgang forbudt, meeen da jeg red her i Nr. vissing som teenager blev skoven nu redet tynd alligevel ;)

Helle

0
0
Svar på denne tråd

ern bakker
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 10:15
Jeg er flyttet til sminge, og der er masser af skov at ride i. Desværre har jeg ikke selv haft så meget tid at jeg har fået redet det vilde i skoven. Men de gang jeg har, har været lækker.
0
0
Svar på denne tråd

Til Helle og Kalaki
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 11:33

Helle: Jeps, det er lige netop det, der er problemet, alle skovene er adgang forbudt på hesteryg :-(

Kalaki: Har godt hørt, at Gjern bakker skulle være et lækkert sted at ride og med en god ridesti. Men kender du et sted i nærheden, man kan parkere traileren? Og hvor starter stien???

Mange hilsner Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Gjern bakker
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 11:42

Jeg mener at stien starter i Resenbro og så er der vej 10 km sti til Gjern og måske længere. Jeg ved ikke lige hvor man kan parkere en trailer.

Måske vi skulle slå os sammen nogle stykker og tage en fælles ridetur?

Med venlig hilsen

Winnie

Opstaldning tilbydes til hyggerytter i Brædstrup

0
0
Svar på denne tråd

God idé :-)
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 11:52

Rigtig god idé :-) at lave en fælles ridetur. Måske en lille søndagstur. Nogen der er klar?

Mange hilsner Pernille

0
0
Svar på denne tråd

der er jo...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 19:30

... også den mulighed, at i sikkert kan parkere ved sminge banen og ride ud derfra...

eller tage en af parkerings pladserne i skoven, der er super skønt at ride ude...

0
0
Svar på denne tråd

Frijsenborg-skovene
Forfatter: 
Dato:  30-05-2007 07:32

Vi bor uden for Hammel i nærheden af Frijsenborgskovene, som jo er kæmpestore, og helt fantastiske at ride i. Man må gerne ride der, HVIS man har ridekort Jeg mener, vi har betalt 750 kroner for et år - hvilket jeg synes er helt fint, da rideturene i skoven virkelig er alle pengene værd. Hvis du er interesseret, kan jeg fortælle dig om nogle gode udgangspunkter for rideturen - både i fladt og kuperet terræn.

Du kan kontakte Frijsenborgs administration via www.frijsenborg.dk

Det er sekretæren, der udsteder ridekort :-)

Mange hilsner

Birgitte

Hestepasser / rytter søges til Queensland, Australia.

Se mere på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider