Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rallytur i gave..? Hvor?
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 10:06

Ja, nu har jeg så fået lokket ud af min kæreste, hvad jeg skal have i fødselsdagsgave (kun fordi han ved, jeg når at glemme det inden ). Der er godt nok ca. 9½ måneder til, men det er da rart at være forberedt.

Men hvad dælen kan jeg så give ham??! Min første tanke - udover førsteklasses forkælelse på selve dagen - var en tur på en rallybane. Knægten taler tit om at begynde på rally på hobbyplan, når vi er ude at køre; og med hans evner for det skidt ville jeg heller ikke have noget imod, at han trak den kørsel ind på lukkede baner.

Det er så her, I, mine kære H-ænder, kommer ind i billedet! For jeg aner ikke, hvordan man arrangerer sådan noget; og jeg aner ikke, hvor der ligger en rallybane i Nordjylland - som også lader den blive brugt til sådan noget. Der må da være et sted, der også lejer ud til firmafester eller sådan noget; Google er bare ikke min ven lige i dette tilfælde.

Så hjælp søges! Alle forslag modtages med kyshånd.

Caroline

A horse walks into a bar, and the bartender says:

Why the long face?

Med licens til at bitche!

0
0
Svar på denne tråd

rallyklub
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 11:06

Prøv at google efter en rallyklub/amatørrally,så må de kunne guide dig?

(har selv været medlem af en amatørrallyklub men den ligger i den anden ende af landet i forhold til det du søger)

Hilsen JP -der er gået i lære

som beslagsmed!

Bred dressursadel sælges

-se nærmere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 11:31

Der kan jeg da måske hjælpe dig.

En tur i en Rallybil kræver licens, forsikringer mv. desuden - så kan en utrænet heller ikke styre noter osv.

Rally bliver normalt ikke kørt på bane - men på veje der er lukkede i dagens anledning. Desiderede Rallybaner findes ikke. Så skal du over i Baneløb eller folkeræs.

MEN - når der bliver afholdt rallysprints - er det muligt at købe en tur i mange af bilerne. Jeg har selv været på tur med talentet Martin Johansen - og jeg skal love for det går pænt stærkt!

Der er Rallysprints i Kongensbro i Påsken og Fårvang i August (i år den 10). Der er del andre - men disse er så vidt jeg ved de største.

Rallysprints bliver afholdt på store industriarealer - hvor der er lavet en bane. Fx foregår Kongensbro i en gammel grusgrav.

Nu har jeg ikke fået kigget hvor i landet er fra - men Fårvang plejer at være et kæmpe hit.

Man kan købe sig til ture i alt fra ældre Gruppe H biler - til de nyeste Subaru Imprezza'er og Mitsu Evo'er.

Min kæreste har denne, som de har bygget vinteren over - han kører på Hobbybasis..

Vi bor også i nordjylland - så vil han pille ved sådan en - kan i jo kigge forbi til en kop et eller andet en dag.. (Jeg har to hopper med føl gående - så du kommer ikke til at kede dig...):

Nå - men vil du vide mere om hvordan og hvorledes du kan købe en tur til ham i fx fårvang - så skriv igen - så skal jeg få kæresten til at bistå mig - så jeg ikke bilder dig noget ind jeg ikke har forstand på..

Milla

Frøsanggård's A'Capo - en stjerne er på vej!
!
Nu med gårdens nye kronprinsesse - Frøsanggårds Grand Illusion!
0
0
Svar på denne tråd

jesus christ
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 12:54

Det er da godt nok omfattende. Jeg har søgt højt og lavt, og indtil videre har jeg fundet et kursus i Århus, hvor man kan lære basics. Det er godt nok først til oktober - en måneds tid efter hans fødselsdag - men så kan han da lære det fra garvede kørere.

Hjørring har også en klub, og den ligger i det mindste kun en halv times kørsel fra Aalborg.

Altså, han elsker at rode med biler, så det kan jeg ikke forestille mig, han ville sige nej til; og jeg er nu hesteløs, så det kunne da være enormt hyggeligt at komme forbi en dag. I det hele taget vil jeg være dybt taknemmelig for enhver form for hjælp, jeg kan få. For jeg er virkelig på herrens mark

Caroline

Why the long face?

0
0
Svar på denne tråd

se denne hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 15:42

Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd

Caroline...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 16:00

Hjørring og Århus - det var langt at køre.. Der er skam klubber tættere på jer - i bor i Hobro - ikke?

Vi bor ved Løgstør - 40km fra jer - så i kan da altid kigge op under påskud af at skulle kigge følbabyer - og så kan vi da læsse din kæreste af i værkstedet mens du får råd og vejledning.

Hvis jeg var dig - ville jeg nok satse på at købe ham en tur ved en af de dygtigste kørere ved Fårvang. Det er altid et sikkert hit, selvom han ikke selv kører... Men kurset lyder da også godt - det er ikke noget jeg har hørt om før - er det ren teori?

Skriv evt over PB - så kan vi udveksle numre - og så må vi se om ikek vi kan få hjulpet dig med den perfekte gave til kæresten..

Milla

Frøsanggård's A'Capo - en stjerne er på vej!
!
Nu med gårdens nye kronprinsesse - Frøsanggårds Grand Illusion!
0
0
Svar på denne tråd

den perfekte gave
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 16:37

Prinsessen *appi*: Tak for linket, men jeg tror faktisk ikke, det er noget for ham. Det er ikke "vildt" nok. Og så er det måske også lidt langt at køre for 30 minutters kørsel.

Milla: Skriver lige en PB

Caroline

Why the long face?

0
0
Svar på denne tråd

På gavekortet.dk
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 18:23
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider