Der kan jeg da måske hjælpe dig.
En tur i en Rallybil kræver licens, forsikringer mv. desuden - så kan en utrænet heller ikke styre noter osv.
Rally bliver normalt ikke kørt på bane - men på veje der er lukkede i dagens anledning. Desiderede Rallybaner findes ikke. Så skal du over i Baneløb eller folkeræs.
MEN - når der bliver afholdt rallysprints - er det muligt at købe en tur i mange af bilerne. Jeg har selv været på tur med talentet Martin Johansen - og jeg skal love for det går pænt stærkt!
Der er Rallysprints i Kongensbro i Påsken og Fårvang i August (i år den 10). Der er del andre - men disse er så vidt jeg ved de største.
Rallysprints bliver afholdt på store industriarealer - hvor der er lavet en bane. Fx foregår Kongensbro i en gammel grusgrav.
Nu har jeg ikke fået kigget hvor i landet er fra - men Fårvang plejer at være et kæmpe hit.
Man kan købe sig til ture i alt fra ældre Gruppe H biler - til de nyeste Subaru Imprezza'er og Mitsu Evo'er.
Min kæreste har denne, som de har bygget vinteren over - han kører på Hobbybasis..
Vi bor også i nordjylland - så vil han pille ved sådan en - kan i jo kigge forbi til en kop et eller andet en dag..
(Jeg har to hopper med føl gående - så du kommer ikke til at kede dig...):

Nå - men vil du vide mere om hvordan og hvorledes du kan købe en tur til ham i fx fårvang - så skriv igen - så skal jeg få kæresten til at bistå mig - så jeg ikke bilder dig noget ind jeg ikke har forstand på.. 
Milla