Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

stævne imorgen på helsinge, ingen lister
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 22:55

Imorgen går turen til Helsinge rideklub for at ride sløjfespring på browie. der var sidste anmeldelse igår og i props står der er at der er program på nettet fra idag. da jeg tog hjemmefra kl 13.30 var der ikke nogen lister, nu er klokken 22.53 og altså for sent at ringe til nogen som helst og der er stadig ingen lister til imorgen. jeg ved ikke lige hvad jeg skal stille op, jeg ville jo gerne vide hvornår jeg skal ride etc, men det er jo så ikke muligt. altså er det komplet umuligt at planlægge dagen imorgen på nogen som helst måde.

Andre end mig der skal derop og ride og nogen der måske ved noget om hvordan og hvorledes.

Med venstre hånd
Line og Calano

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

Der er prop. nu...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 23:11

Har lige været inde og kigge på deres hjemmeside og jeg kan godt finde listerne. Skal lige gå derind igen og se hvad tid du skal starte ca.

Mange vrinskene hilsener

Sara & Ulrika

Ulrika, Holstener. Den bedste lille prinsessehest!

Fanatic og Sikando...leg godt i dyrehimlen. I vil altid være i mit hjerte.

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 23:14

Under stævneinfo ligger de. Intet starter før 16.00, så få fat i dem i morgen. Hvis du er eneste Line, starter 90 cm kl 18.10

God fornøjelse.

Sortbrun hoppe 7 år fra nordjylland - fortid søges

Kig gerne på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Her er det...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 23:14

Mange vrinskene hilsener

Sara & Ulrika

Ulrika, Holstener. Den bedste lille prinsessehest!

Fanatic og Sikando...leg godt i dyrehimlen. I vil altid være i mit hjerte.

0
0
Svar på denne tråd

Line..
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 05:21

Efter to gange at ikke have fået nogle starttider til helsinge før aftenen før kl 1900 ( stævnet startede dagen efter kl 9 ), efter ejg havde ringet og spurgt OG fået et flabet svar eller som den anden gang PÅ SELVE DAGEN det var om fredagen. Har jeg besluttet at Caroline aldrig mere skal ride sløjfe på Helsinge, hvis der tilnærmelsesvis er et alternativ.

Deres starter er ikke billige, men servicen omkring starttider er topelendig.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

de ligger stadig ikke hos mig
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 07:08

Når jeg går ind under stævner laver den øjensynligt en eller anden fejl på siden der gør at jeg kun kan finde stævner frem til og med marts (og nej det er ikke fordi jeg ikke har bladret nedad, det kan man nemlig ikke :P ).

Jeg kan se jeg skal ride kl 17.30 i første løb så det er vel noget med at læsse 16.00

tak for hjælpen

Med venstre hånd
Line og Calano

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

Hvis det
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 08:34

stadig er Charlotte der arrangerer stævner i Helsinge, men hvis det er lyder det meget underligt, at der ikke skulle være styr på det, og der skulle være en dårlig service, det er i alle fald ALDRIG noget jeg har hørt før, som både gammel Helsinge rytter og ansat.

Fejl er jo noget ingen desværre er herre over, og jeg ville jo bare ringe derop en anden gang, selvfølgelig ikke klokke tolv om aftenen.

Line : Held og lykke Som både holstener og pinto avler (dog kun ponyer med pintoerne) er jeg jo tit inde og kigge på dine dejlige heste, synes de ser så fine ud.

Annette

Escapology T, nu til avlsbenyttelse for de danske hopper !!

Forhandling af Marstall foder !!

Er din hoppe dækket med foder op til kåring ??

Se mere på

sitecenter.dk/stutteri-taldorf

Inseminering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider