Altså...
Jeg tror hvis man køber på marked så er det en selv-risiko man må tage. Alt det andet tingeltangel man kan købe på marked kan jo heller ikke byttes?
Hvis hesten fejler noget når man får den slæbt hjem tja så er det vel en selv der står med håret i postkassen.
OG så er det heller ikke alle krejlere der er et skvat til at tage det alvorligt hvis man har klager på hesten!!!
"Min" hestehandler sælger og køber ALLE slags heste, altså både dem med guldhale og dem med alle skavankerne. Han har heste i alle prisklasser.
Og alle de heste der nærmest går rundt på brækkede ben hos hestehandlerne er altså nogen VI ALTSÅ OS SØDE HESTEEJERE liiige selv skal ha klemt de sidste penge ud af. Det er jo OS der sælger dem til krejlerne!!!
Jeg bliver altså tit lidt harm når alle hakker på hestehandlerne for at altid ville os andre det dårligt og altid kun havde slagterheste til salg for millioner.
Hvem fa´en er det lige der har leveret hestematrialet til dem???
Nå men jeg kom fra at "min" hestehandler plejer altså at sige når han sælger en hest så kan du ha den lidt og hvis du fortryder så kommer du bare og får byttet den til en anden.
Og det gør han også når han har flere lastbiler med til Vorbasse -alle bliver solgt på at man kan få den "byttet".
Han har skam også heste der bliver købt og solgt for flere penge end gennemsnittet og som kommer i det hel store dyrlæge/røntgentjek inden og med kontrakt og det hele.
Og hos ham er en aftale en aftale, med eller uden papirer