|
|
| Hvilken HN'er vælger du? |
|
|
Hvis du skulle bo hos en anden HN'er en weekend.. Hvem ville du så vælge og hvorfor?!
Jeg ville uden tvivl vælge Anja med Cæsar!
Hvorfor: Fordi der altid ser så rart ud hjemme hos hende. Stemningsfulde billeder af skønne børn, smukke heste og ikke mindst en lækker natur.. Der virker roligt og trygt i deres hjem og det syntes jeg betyder MEGET.
¨˜"°º• Helena, Kalibra og Balthazar •º°"˜¨
Rytter søges til super lækker kat. II pony ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha der er mange |
|
|
jeg gerne vil møde. Jeg har jo sovet hos Else, hvilket var super! Greve har jeg også sovet hos et par gange efterhånden. Til sommer har jeg en aftale med 2 hnér at jeg låner deres mark, men ja, der var da nok en 3-4 stykker mere jeg gerne ville møde.
Mvh. Tine Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!! Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07 Kontakt mig for flere oplysninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvis det er med spisning så vil jeg sove hos PiaR hun skal ALTID have god mad når man læser aftensmads trådene  Hmm... Der er flere jeg godt kunne tænke mig, at møde og se hvordan de er IRL
Uddannet negletekniker og laver smukke negle fra 300 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen jo men |
| Forfatter:  |
Jillow |
| Dato:  |
30-04-2007 09:24 |
|
jeg ville nok vælge bla. cruella76 ( så ku jeg kramme hendes unger).. LouiseE.. og så en par stykker mere. Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Susan... |
JulieTaylor |
30-04-2007 09:26 |
|
Jeg vil gerne hjem til Susan og lære at ride  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeanette O - Sikke positiv du er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tåbeligt indlæg... |
|
|
Ja, hvad skal alle de her indlæg for indlæggets skyld for? Hvilken HN hest vil du ride, hvilken HN bruger kan du huske, hvordan ser du ud, og nu hos hvilken HN bruger vil du bo? Det tjener jo alt sammen kun til at lave kliker - måske findes verdens dejligste menneske her på HN, men har kun lavet ét indlæg, så i ved slet ikke hvor skønt det menneske er? Sikke en tåbelig form for selvbekræftelse og rygklapperi... såk...
Hvis man ikke har noget at sige bør man holde sin mund.
/Lene
(Der helst vil holde weekend hos Danmakine HN bruger, så er det sagt)
Derfor beder jeg med tårer Led den ind i mine årer Så for dig kun hjertet banker Så kun du i mine tanker, er den dybe sammenhæng.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Danmakine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danmakine |
|
|
 præcis sådan ville mit næste svar værre Bortset fra at jeg vil bo hos mig selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej... |
JulieTaylor |
30-04-2007 09:35 |
|
Hold da op... de er da meget søde, de her tråde. Også selvom jeg sjældent bliver nævnt, og det er i hvert tilfælde IKKE fordi jeg ikke skriver nogle indlæg  Idéer til fremtidige rygklappertråde: Hvilken bruger måtte klippe dit hår? Hvilken bruger måtte lave dit momsregnskab? Hvilken bruger skulle male dit haveskur? Hvilken bruger ville du helst have at din kæreste var utro med? Hvilken bruger har den fedeste ringetone? Hvilken bruger ville du helst rygklappes af i en rygklappertråd? Hvilken bruger vil du helst købe Aloe Vera eller Nonijuice af? Find selv på flere... jeg synes da, det er hyggeligt. Og skægt at læse folks mystiske begrundelser: "Jeg ville helst sælge min hest til xxx, fordi hun selv bager sine biodynamiske hestebolsjer og strikker sine sadelunderlag..." Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie... |
|
|
jeg har overvejet at jeg ville passe dine heste  Hjælper det 
Mvh. Tine Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!! Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07 Kontakt mig for flere oplysninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Danmakine: Hvorfor deltager du egentlig selv i dem når du syntes de er ihh så latterlige?
Endnu større SUK!
Julie: Arj, hvor var det nogle gode ideer.. Skriv endelig til mig via. PB når du opretter dem.. Det er nemlig ikke så ofte jeg opholder mig på hyggesnakken 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie... |
|
|
Jeg er smadret af grin! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså. |
|
|
Lige pt ville jeg da gerne en uges tid over til Susan så hun kan hjælpe mig over den fjollede ting jeg har med min hest  Men ellers jo så ville jeg gerne til PiaR en weekend for at lære nogle af alle hendes madfif  Mvh Camilla
Åbent for D1 + D2 Vind et BOJ stævneskab i PRI04 for pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja nu har |
|
|
jeg skrevet sammen med Trine ♥Mr Milan♥ i et stykke tid, og det er altid hyggeligt, så hende kunne jeg bestemt godt tænke mig at møde  - Ellers ser jeg en del HN´er ude i stalden hver dag.. 
Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top ! Heldig ejer af Hedelykkes Lea <3 ~ Soya - elsket og savnet ~ http://123hjemmeside.dk/leaogmaria - min hjemmeside 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum bum |
Louise (Lukas) |
30-04-2007 09:49 |
|
Jeg ville faktisk gerne tilbringe en weekend med Julie Taylor.  Så skulle vi diskutere etologi og behaviourisme - og jeg kunne helt sikkert lære et eller andet. Derudover kender jeg mange dejlige mennesker, der har præsentationer herinde, men som ikke blander sig i diskussioner og tråde. *Louise - nu som rygklapper*
Louise - med George Kanin og Lukas Hest
Halvpart søges til vallak. Opstaldet i Kvistgård med alle faciliteter og dejlig natur. Skriv en Pb, hvis du vil høre nærmere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine... |
JulieTaylor |
30-04-2007 10:14 |
|
Nej, det hjælper ikke så meget, at du har OVERVEJET at passe dem. Det får jeg jo ikke mere fritid af  Louise (Lukas) Du kommer bare forbi... en weekend er måske i overkanten, men en kop kaffe kan jeg klare på en god dag. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| leder desperat--- |
|
|
Jeg leder desperat efter Andreas Helgstrands "ryttersnaknavn"
rigtige ponymødre har intet andet liv Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville |
|
|
Gerne "i lærer" hos Illum en weekend 
Malle music when the light goes out Sød, flot, sort, velopdragen hankat. Redet fra aflivning. Bortgives til GODT hjem. Kontakt mig for mere info. Eller ring på tlf: 21184468.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helgstrand |
JulieTaylor |
30-04-2007 12:04 |
|
Krogsboll, jeg tror, han hedder %&*PonzeMuzz*&% på HN. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville |
|
|
ovenatte hos den HN bruger, der boede i det område, jeg havde brug for en overnatning i. Julie, opretter du ikke en tråd om hvilken bruger ville du helst have at din kæreste var utro med? Pleaaase 
... Hellere en fed bil end en fed hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie... |
|
|
jamen hvis du nu ledte efter en til at komme en gang om ugen, så kom jeg... Det er jo derfor det blev ved at "overveje" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anja... |
JulieTaylor |
30-04-2007 12:09 |
|
Jamen vi kan vel bare låne denne tråd til formålet: Hvis din kæreste skulle bo hos en anden HN'er en weekend - hvem ville du så vælge, og hvorfor? Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sååå tror |
cruella76 |
30-04-2007 12:11 |
|
jeg godt jeg kunne bruge en weekend hos "Himmelfjer" - tror vi deler mange tanker, og selvom hun ikke kan lide rødvin, så kan jeg vel selv skylle en flaske ned mens vi lige ordner det meste af verdenssituationen  Men der er stadig maaange her på HN jeg mangler at møde irl - men jeg kravler da stille og roligt op af stigen med at få mødt nogle. Idag har jeg f.eks mødt "Christel" - ja, altså ikke mig selv Men hun var her lige for at købe vores kravlegård. PS. Jillow - du skal være så velkommen 
Christel (baby pigetøj sælges billigt - se præs.) (Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine... |
JulieTaylor |
30-04-2007 12:13 |
|
Ja, der er nok lidt langt fra Kbh til Hillerød Og pigerne i lokalsamfundet vil hellere sidde bag på en knallert og ryge smøger *fnys* Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja Andreas |
|
|
Det er ham der hele tiden laver indlæg med : " gider du ikke lige hjælpe mig med hvilken sadel denne hest skal have" etc 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie.. |
|
|
jeg var skam i dit område igår..Og der er ikke langt..Men det er svært at nå 3-4 besøg om ugen, når man har travlt med skole og andre ting også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Langtbortistan |
JulieTaylor |
30-04-2007 12:16 |
|
Jamen Tine, du må da gerne komme en gang om ugen. Oftere behøver de sgu ikke at få noget at æde, de fede bæster Men hvis du kunne svinge dig op til to eller tre gange, har jeg faktisk også en hest, du kan få lov at gå til ridning på Du kan da gå i skole, når du bliver gammel. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie... |
|
|
sig det til min mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine... |
JulieTaylor |
30-04-2007 12:26 |
|
Bare bank i bordet og forlang at få lov at gå i livets skole  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
|
|
Der er en pæn håndfuld af mennesker herinde fra, som jeg da godt kunne tænke mig at drikke en kop the/kaffe/sodavand/rødvin sammen med, og forhåbentlig kommer jeg til at tilbringe en weekend sammen med nogle af dem, når der nu bliver HN-Træf den første weekend i august *reklame reklame* 
Pernille
Nu snart med 4 heste i stalden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Julie Taylor |
|
|
Hvis jeg strikker underlagene, bager du så biodynamiske hestekiks? Så kan vi deles om at få aaalle HN'erne på besøg... MED pindsvin, bidløs trense, mishandlede heste der er en million værd men har kostet tre peanuts og en 25øre, diverse Hestehviskerbøger, grimer, reb og carrot sticks, udslidte heste der skal sælges som selskabsheste, ponyer på 135 som rides af voksne, heste på 180 som rides af børn UNDER 16.. GISP..., rodeomodstandere, SVEND-mafia, modekøer, bomløse sadler, ridehjelme (eller ikke), dyrt ridetøj og gummistøvler. Så kan vi invitere til samtale om - Edderkoppedrab
- Mester-svendekysserier
- Mudderkastning
- "Tal Rent" - hvad "muggles" forstår når vi snakker hest
- Hvor dyrt det er at have hest
- Frosne ærter
- Vræl og Strækmærker
- Hvorfor det er dyremishandling at ride med, bid, sporer, sadel, gamacher, pisk, hovedtøj mm.
- Pandekager
- Diverse skilsmisser, depressioner, nedtryktheder.
- Den sidste kamphundeskandale/ barnemishandlingsskandale/ hesteulykke
- Nuttede dyrebørn
Der er da noget for enhver dér? /Lene PS: Gaardboe, jeg har én gang deltaget i en sådan tråd, nemlig denne - og har da svaret *ss*
Derfor beder jeg med tårer Led den ind i mine årer Så for dig kun hjertet banker Så kun du i mine tanker, er den dybe sammenhæng.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilmeldning |
|
|
Med venlig hilsen Winnie Opstaldning tilbydes til hyggerytter i Brædstrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Danmakine:  haha
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv ingen |
|
|
vil bo hos mig. Vi har 2 km til den berømte klit omkring Fredericia, bokse, græs og tæt på alt. 1/2 times kørsel til Givskud Zoo, legeland, Legoland m.m. Og et par heste man kan klappe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| M Pedersen |
pjemm |
30-04-2007 16:15 |
|
Det er fordi du ikke er en "kendis".  :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rørt til tårer |
JulieTaylor |
30-04-2007 16:31 |
|
Nej tænk engang, så var der alligevel nogen, der huskede mig i en rygklappertråd, efter at jeg kun lidt højlydt havde gjort opmærksom på mig selv af flere omgange. Det er jo lige til at tude glædestårer over  I er hermed alle indbudt til økologiske müsliboller med råkost og urtethe, når det passer med jeres biorytmer. Kom gerne iført kedeldragt, så vi lige kan få shinet hønsehuset op med en gang træbeskyttelse. Alternativt, medbring frisørsaks. Mit pandehår er ikke blevet studset siden 1982. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bestemt: |
Jeber |
30-04-2007 17:14 |
|
Illum fordi jeg tror vi kunne blive vildt højtråbende og diskuterende - læg et par liter rødvin til det, så ville det være så interessant at vi kunne invitere resten af HN til at sidde som publikum! Og ellers så synes jeg dette indlæg er totalt overflødigt... Jeg keder mig vist.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afgjort JulieTaylor! |
Camilla (Felur) |
30-04-2007 17:25 |
|
Dels fordi jeg kunne køre hjem igen på et kvarter, når jeg for 50. gang havde fået mavekramper af at grine over så meget tør humor  Dels fordi jeg gerne ville lære at beherske denne tørre, sarkastiske, bundkomiske, humoristiske og bare helt-igennem-i-orden skrivestil uden at fortrække en mine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla... |
JulieTaylor |
30-04-2007 17:41 |
|
Du må gerne komme på weekend hos mig. Husk papnæse. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med de sjove briller? |
Camilla (Felur) |
30-04-2007 17:46 |
|
Hvis jeg ikke havde hest selv, så kom jeg gerne og passede dine - alene for underholdningsværdien - du har næppe helt normale heste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Normale? |
JulieTaylor |
30-04-2007 18:17 |
|
jo jo.. helt normale  Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvilken HNér? |
|
|
Tja... Susan har jeg jo sovet hos en hel del gange efterhånden. Sasser kunne være en ide. Vi hygger os da ihvertfald sammen, synes jeg.  Nu har jeg jo endnu ikke haft fornøjelsen af at møde Julie Taylor, selvom vi holder kursus med Susan hver anden måned. Jen brokkede mig faktisk lidt til sidste kursus over at du aldrig kommer. For nu må jeg snart møde den alvidende guru.  Så Julie kunne jeg godt tænke mig at overnatte hos og især hvis Susan også er der. Det kunne være for sjovt. 
Hilsen Carina
Jeg arrangere kursus med Susan Kjærgård. Hold øje på min præsentation, hvornår næste kursus er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Carina... |
JulieTaylor |
30-04-2007 20:46 |
|
Jeg kommer så snart jeg har en hest, der kan gå en bane uden at falde død om af hjertestop Men det kræver jo lissom at jeg rider lidt på den først.. har jeg læst i en meget tyk bog  Du kan jo spørge Susan om hun har noget video af vores rørende duet fra Dyrene i Hakkebakkeskoven, vores 2. g. skolekomedie. Der ses vi sammen, og selvom jeg har museører på, og Susan er iført knallerthjelm, kan man godt se, det er os. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt... |
|
|
Sådan noget nævner hun aldrig når jeg er på besøg...  Altså der er jo plads til alle på kurset. Der kommer mange hvis heste ville falde om af hjertestop, det kan Susan selv berette. Så længe du bare ankommer med sadel og hovedtøj på. 
Hilsen Carina
Jeg arrangere kursus med Susan Kjærgård. Hold øje på min præsentation, hvornår næste kursus er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Julie du har da snart gæster nok til, at kunne åbne et Bed and Breakfast. 
Hilsen fra Pony-mor. Som har 4 mentorer til hesten. Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sadel og hovedtøj? |
JulieTaylor |
30-04-2007 21:08 |
|
Vil det sige, man kan deltage uden treringsbid og glidetøjle? Jeg troede, I var springryttere  pony-mor: Ja, det er jo overvældende. Men det er også nogle gode og righoldige biodynamiske müsliboller, jeg bager. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep... |
|
|
Det kan man sagtens. Springpiske er faktisk heller ikke velkomne. Kun dressurpisken er velkommen, sammen med sadel og hovedtøj. 
Hilsen Carina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jamen Julie - mætte gæster er glade gæster.
Hilsen fra Pony-mor. Som har 4 mentorer til hesten. Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Jeg synes ikke rigtig der er så mange der er kommet på banen i undertråden "hvilke HN'er må din kæreste helst være utro med" Det tænker jeg ellers ku' blive en glimrende popcorn'e tråd  MVH
- Matilde og Shalu -
Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vent lige på mig! |
|
|
... Jeg vil også med hjem til Julie Taylor!  Fordi jeg synes, at Julie simpelthen bare er en af de bedst funderede skribenter (og måske endda den bedste) her på HN, og jeg er sikker på, at jeg kun ville kunne blive klogere af at besøge hende. Jeg ville nu også gerne besøge BeritH, som jeg synes, jeg har en del fælles heste-holdninger med.  Så ville jeg da også gerne besøge Christina Keppie bl.a. for at se hendes Hit Aktiv stald-system.  Og Illum, fordi hun er så herligt fanden-i-voldsk og hudløst ærlig og altså ikke bare sådan lige til at bide skeer med.  ...Og så er der nok også nogle flere, som det kunne være hyggeligt at drikke et glas rødvin eller en kop the med.
Hilsen Linda.
Hellere tænde et lille lys end rase over mørket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvilke HN'er må din kæreste helst være u |
|
|
hvilke HN'er må din kæreste helst være utro med" hmmm...jamen så leder jeg stadig efter Andreas Helgstrand 
rigtige ponymødre har intet andet liv Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skål for svend... |
real-svend *med donnika* |
01-05-2007 00:04 |
|
måske kunne det blive en sjov aften, jeg vil gerne i en omgang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nærmere |
smukke-ped |
01-05-2007 07:09 |
|
ved nærmere eftertanke vil jeg gerne holde weekend hjemme ved zamangah...det har jeg gjort mange gange før... og jeg æææææææææælsker cola.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fest... |
JulieTaylor |
01-05-2007 09:35 |
|
Jeg kan se at vi må holde en havefest. Lige p.t. står der bl.a. et gamelt WC på min terrasse, og der ligger et afdanket stråtag på plænen og samler pindsvin. Men vi kan da hænge et par kulørte lamper op og improvisere et dansegulv. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie... |
|
|
Jamen jeg har allerede inviteret mig selv hjem til Julie og jeg glæder mig meget  Julie, kan du nu se at min ide ikke var så ringe endda? vi vil allesammen gerne besøge dig Måske du skulle holde næste års HN træf?? Conni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Mini |
|
|
det er fordi du ikke er udspekuleret nok til at få de sjove detaljer fra Susan  I øvrigt tror jeg da sagtens vi kunne få tilbragt en weekend sammen. Mht. kurser. Skal man ikke kun komme med sadel på? Troede Bare vi skulle ride rundt i grime, og nej, hverken med spring- eller dressurpisk, men en Gulerods pind! Tsk tsk at du kunne glemme det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gulerodspind |
JulieTaylor |
01-05-2007 09:58 |
|
Jeg er glad for at du bringer Gulerodspinden på banen, Sasser, for jeg blev helt nervøs for om jeg nu også kunne deltage i min særligt clairvoyante rebgrime, som er flettet under nymånen af en pygmæ-kvinde og omvundet med hår fra en dominant organgutang. Mvh Julie PS: Susan har per PB frabedt sig at jeg bringer fotos fra vores anmelderroste opsætning af Dyrene i Hakkebakkeskoven. Så jeg bringer i stedet et uddrag af Mikkel Rævs sang som fremført af frk. Kjærgård: >>>Jeg hedder Mikkel Ræv og jeg er stærk og gæv min far han var en rævepels min mor var vind og skæv<<<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vælge?? |
|
|
Jeg tror jeg ville smutte en tur til fynsland og besøge krogsboll og sille. Så ville jeg nuppe frk og plagen med hjem ( de kan lige være bag i fiestaen) og sætte dem ind i min stald. Men først ville jeg stjæle en ridetur på mickey... En dag hos ms Taylor lyder også tillokkende - med hvad er det nu galt med cowboytoast og cocio? Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rebgrime |
|
|
er vel tilladt, så længe du skal ride den, men Kjærgård vil skisme have en TRENSE på hesten, hvis hun skal på nakken af den (så ved jeg altså ikke om jeg vil deltage, hvis ikke hun vil ride "naturligt").
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enten eller |
Tine85 |
01-05-2007 11:38 |
|
hvis jeg skulle vælge så skulle det enten være Illum eller cruella76 Mrsheaven er også i tankerne men hende har jeg mødt nogle gange 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HVIS jeg skulle |
Carina Gøttler ♥Caprilli♥ |
01-05-2007 11:44 |
|
bo hos en HN'er, så ville jeg helt klart vælge karen-margrethe rasmussen. Fordi: jeg tror, hun er en super skøn person  Hun tænker ihvertfald utrolig meget på andre mennesker 
Mvh Carina Gøttler Hvil i Fred, Pax - du bliver aldrig glemt! Jeg ligner min mor, og jeg er stolt af det!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen-Margrethe |
JulieTaylor |
01-05-2007 11:48 |
|
Sjovt du nævner Karen-Margrethe, Carina. Jeg fik netop en besked fra moderator forleden om at en tråd, jeg havde svaret i, var blevet slettet, fordi den var startet af Karen-Margrethe, som havde vist sig at være en falsk bruger. Så hende vil jeg også gerne møde  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN'er |
Gitte (Tyran) |
01-05-2007 11:52 |
|
jeg ville bare tage mig sammen og gå den lille kilometer hen til Danielle Hesselholm og så ellers se på de dejlige highland ponyer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| falsk bruger |
smukke-ped |
01-05-2007 12:07 |
|
måske hende karen margrethe i virkeligheden hedder Dolly??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare af nysgerrighed |
|
|
hvad er en falsk bruger.? Det kan alle vel i princippet være..??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Falsk bruger |
JulieTaylor |
01-05-2007 12:13 |
|
M Pedersen, jeg tror det er en bruger, der udgiver sig for at være en anden ved at oprette en ekstra præsentation. Jeg deler smukke peds mistanke Især eftersom Karen-Margrethe lagde hårdt ud med at jorde ponyparty allerede én af de første dage, hun var på HN. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
I keder jer sørme...
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg ville... |
|
|
gerne besøge LKhorses. Vi ville vist ikke have problemer med at få snakken til at gå, og så vil jeg også meget gerne møde hendes lækre Boons. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville |
Jette H |
01-05-2007 16:46 |
|
gerne møde rigtig mange af jer, men det kniber lidt med tiden  men jeg ville mægtig gerne aflægge Tralletrold et visit og måske Karolinemor ville byde mig indenfor - skulle nogen få lyst til at slå et smut forbi mig er I velkommen - men forvent at blive udstyret med en møggreb og en trillebør tilgengæld skal jeg gerne diske op med god forplejning. Jette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krogsboll |
|
|
har læst tråden flere gange og forstår STADIG ikke hvorfor din garanteret flinke mand skal tvinges til at være dig utro med Andreas, når du har fundet ud af om han gemmer sig bag "Miijn_Ponzemuuus <3" eller et andet nick.. ??? (Jvf. "hvilke HN'er må din kæreste helst være utro med")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.. |
|
|
Bummelum.. Hvem ville jeg gerne tilbringe en weekend med.. En weekend er sku for meget, lad os sige en aften! Julie Tayler fordi det er mageligt tæt på mig, og hun lyder kvik og med god humor. IKHorses og CMN som jeg beundrer for deres engagement i Rodeosagen. Årh.. jeg kan ikke huske alle navnene, men der er mange jeg gerne ville møde, jeg er nemlig rigtig nysgerrig og elsker at snage.. Hvem ville jeg ønske at min mand var utro med : ILLUM.. for så kan gemalen opdage at jeg slet ikke er så strid en harpe  Mvh Nell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
ja jo jeg ved ikke .. gerne Skingur er vilde med hendes prinsesser , pjemm .. julie tayler hun er altid frisk når hun skriver ... illum da hun siger sin mening også tror jeg ikke hun er så slem men der er da nogle , men helst hvor der er hvid vin ... så nordjyden vil simpelthen med til hn træff i år .. mvh helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skingur |
|
|
Jo ser du jeg er jo ikke manipulerende ponymor for ingen ting..nu ved jeg at Andreas er gift, og jeg tænkte hvis jeg nu viftede ham med næsen med de fotos jeg ville ligge på lur og tage men min mand var utro med ham...kunne jeg garenteret få overtalt ham til gratis undervisning af Sille ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
NatachaMT ♥Fleur Cheri♥ |
01-05-2007 19:05 |
|
Jeg ville helt sikkert besøge Julie, især hvis hun gider at lære mig hvordan man skriver så fedt, med så mange sygeligt gode hjemmestrikkede metafore, god humor og stadigvæk god faktaopbagning(jeg vil nemlig gerne være journalist).  Hvis Susan også kom forbi kunne det jo være super fedt! Har tænkt lidt på at prøve at nå til Mclean næste gang, men der er altså SÅ mange lektier i gymnasiet  - Natacha der også tilmelder sig den nytopståede klub røvkysning nu ikke kun i tankerne - (misbruger af smileys - sorry HN)
©Fléur Cheri = super unghesten©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan kun |
Elsoma |
01-05-2007 20:01 |
|
anbefale en helaften med Julie sammen med Stratego (Britta)!  Sammen kan de underholde et helt selskap med tema dressur og med meget levende demostrasjoner (uden hest ).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det passer |
JulieTaylor |
01-05-2007 20:09 |
|
Ellen, hvor taktfuldt af dig at undlade beskrivelsen af hvordan jeg gik i gulvet klokken 21.00 iført pelshat og kæmpebrandert. Jeg var lige holdt op med at amme, og så kan man altså ikke tåle så meget som man gerne vil tåle Vandt jeg egentlig den qviz? Eller var det noget, jeg drømte? Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm Julie |
|
|
Nu når du holder grill garden party med dertilhørende løbelys og line-dancere, en mandshornorkester etc, holder du så ikke også rebflettegrimekursus, det lyder som en meget intressant opskrift du har der... Og kan man købe en clairvoyant rebgrime kan man jo spare en hulens bunke penge på den alternative konto fremover... Mvh
- Matilde og Shalu -
Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Matilde men |
|
|
også kun hvis den er flettet under nymåne, ellers er der ingen penge sparet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasser... |
|
|
Årh ja... Jeg havde da glemt gulerødsstikken. Eller var det bare en orange longepisk???  Det går altså ikke at komme naturel til et SPRING kursus. Det kan i vel forstå... Vi mangler altså en smily der brækker sig af grin. Og Susan, jeg synes det er tarveligt at vi ikke må se og høre om dit skuespillertalent... 
Hilsen Carina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skuespiller |
JulieTaylor |
01-05-2007 21:14 |
|
Hvis Susan ikke vil fortælle om sit skuespiltalent, kan det være, hun vil uddybe, hvorfor der står en orange pind bag barrieren i hendes ridehus  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie. |
|
|
Har hun ikke fortalt dig det endnu??? Hun siger jo at det er fordi der er en der har glemt dem...  Men hun ved ikke hvem. 
Hilsen Carina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ja... |
JulieTaylor |
01-05-2007 22:01 |
|
Det ***siger*** hun  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa |
|
|
Det kommer vist helt an på HVEM der ville have mig boende en HEL weekend...  Ellers den der var BEDST til at lave mad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overnatning |
|
|
Jeg ville gerne overnatte hos Mutfis For der bor min hest 
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang. Min kærestes hjemmeside. Nissan-mekanikeren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| arh morten... |
|
|
Arh morten, jeg er sikker på jeg kunne klare dig en hel weekend, ellers bliver du bare sat i stalden for at muge og ride Rodeo - og ja, jeg kan lave mad  Jeg har vist overnattet hos dem jeg havde brug for at overnatte hos tror jeg - men jeg kunne godt tænke mig et enkelt dags besøg hos flere folk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie/mini ja |
|
|
hun SIGER en har glemt den (som om, hun vil jo bare være med på noderne), og spørger lystigt hvis det er Men ak, ingen vil kendes ved den stakkels orange gulerodspind... og Mini, helt er ærligt, hvis ikke man kan ride i en flettet rebgrime over springene, hvor dygtig er man så, om jeg må spørge!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en hel weekend |
|
|
er der nok ikke lige nogen der kunne holde mig ud og ditto.. Men jeg nyder selskabet af pigerne fra stalden.. Tina(matthia), camilla(felur), Kamilla(robur), stine, Belinda, Metterne(mange af dem heheheh), Liselotte,Eireen, meinsternpigerne og ja alle ved jeg har hukommelse som en si så hvis nogen er udeladt ja så er det så absolut ikke med vilje!!! Men hvis jeg skal vælge en bliver det tina for hun laver verdens bedste gulerodskage..og er super godt selskab og jeg ved vi kan sammen for vi kan være os selv..ingen dikkedarer.
circle Y sælges eller byttes til crates Er konverteret til western Timaru er hjemme! tak Dina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte, du kan købes for mad! |
Camilla (Felur) |
02-05-2007 10:41 |
|
Tina kan sq indynde sig hos enhver med en kage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla (Felur) |
|
|
Ja det kunne jo være at vi bare skulle sove sammen så... Hmmfr...fnys...  Mvh Kamilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror faktisk |
|
|
Også at jeg ville prøve hos Illum, og finde ud af hvem denne mystiske person er... Mit eneste hint er noget med en nyhedsoplæser et eller andet sted...??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasser... |
|
|
Jo, men er sikkert smadder dygtig hvis man kan springe i en rebgrime.  Men gad vide hvordan man stopper igen??? 
Hilsen Carina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| c/kamilla |
|
|
heheheh ja jeg er let købt men alle der har smagt tinas kage ville nu nok give mig ret  sidder i skrivende stund med sår i hele hovedet og buler som hønseæg pga dagens lille boksekamp med hingsten og nyder et stykke af tinas kage..mums..bedre end plaster på såret hehhe
circle Y sælges Er konverteret til western Timaru er hjemme! tak Dina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sparky |
|
|
Aha! Jamen så lad mig da høre hvad du ville servere? Jeg er trods alt meget kræsen  Muge og ride? Det lyder HÅRDT.. jeg troede bare det var dase-weekend 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jette H |
|
|
Du kommer bare forbi!  Der er da mange herinde, som de kunne være rigtig morsom at møde, - af forskellige årsager! En hel weekend er måske overdrevet, men bare en hyggelig snak. Skingur og hendes dejlige dyr, ville jeg gerne møde en dag. Lisbeth (den seje) kunne jeg sikkert gå helt i selvsving sammen med. Greve(Camilla80) er jeg godt på bølgelængde med trods aldersforskellen. Det er kun et spørgsmål om tid, før vi skal have en hyggelig middag sammen. Tina Brink, Sasser og Vicky02 kunne jeg også sagtens bruge hestesnakketid med, selvom de er unge piger.  Pony-mor har jeg haft lang telefonsnak med. Vi er simpelthen nødt til at mødes en dag, - og det gør vi!! ConniLehmann, Elsoma, JulieTaylor og mange mange flere, kunne det også være hyggeligt at møde under andre former. Og så er der nogen, som jeg egentlig godt kunne tænke mig at møde, bare for måske at finde ud af, hvilke af deres ligtorne det er, at jeg åbenbart kommer til at træde på, - Eva Lydeking-Olsen f.eks.  Hejrene Bimsemor og Krogsboll kender jeg jo udemærket! Dem ser jeg flere gange om ugen, og dem kan jeg sagtens dele en weekend med! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvemsomhelst/mini |
|
|
hvemsomhelst: Tør du virkelig godt det??  Mini: Jamen er du en dygtig rytter kan du vel stoppe den bare ved tankeoverførsel...ikk'?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie Taylor |
Trinse-04 ♥Amanda♥ |
03-05-2007 17:33 |
|
Helt klart Julie.. For det ser ud som om hun har nogle rigtig dejlige heste, og et super godt sted. Og hun skriver også seriøst, og godt når hun skriver i en tråd. Hun er virkelig sej, synes jeg! Det ville være drømmen, at bo hos Julie i en weekend! Og få en tur på en af hestene;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvemsomhelst |
|
|
Ja det er vist bare et spørgsmål om tid, ellers bliver det for dyrt i længden rent telefonmæssigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen jeg |
|
|
holder gerne åbent hus en dag (og køber cola, laver kaffe og sætter mere hvidvin på køl) Der er mange, jeg gerne vil møde - og flere, jeg HAR mødt  Ingen nævnt, ingen glemt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja åbnet hus |
|
|
hos Skingur - æselprinsessen og pimperen  Sikke en fest  Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fniiis |
Jillow |
05-05-2007 13:58 |
|
jeg kunne da godt tænke mig en der overnattede hos mig eller flere så de kunne lære min hest at gå i trailer uden problemer.. men det var jo ikke det tråden handlede om...  Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg ville... |
Stald Kolind |
05-05-2007 22:04 |
|
...helt klart vælge dig, Gaardboe! - Så skulle vi sidde sammen og tryne dumme HG'ere og Fuske'ere hele natten! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
|
|
Jeg er sikker på, at man kan få et oplevelsesrig weekend med de fleste herinde fra, netop på grund af vores fælles interesse for heste...  Men igennem tiden herinde, er der da flere der har gjort et større indtryk på mig end andre og dem kunne ejg da rigtig godt tænke mig at møde. Hvemsomhelst, Bimsemor, Krogsboll og pony-mor fordi de ligesom jeg selv er mor til en ambitiøs pige og fordi de virker som kvinder med ben i næsen. Marlene H (Dondi) fordi vi vi efterhånden har mailet så meget sammen, så tiden snart må være inde til at dele en flaske vin. Skingur fordi hun har de smukke prinsesser og fordi hun er stor fan af min yngste datters pony Fellini  Greve så vi endelig kan komme på vores aftalte skovtur Illum fordi jeg virkelig godt kan lide hendes direkte og tiltider provokerende facon at skrive på. Camilla (felur) da det efterhånden er lang tid siden vi sidst har set hinanden (og jeg rigtig gerne vil have taget nogle nye billeder af ridedyrene ) HundeGittemor så hun kan give mig endnu flere tips om hundetræning... OG ja... jeg kunne blive ved...
Pernille
Nu snart med 4 heste i stalden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fauerbirk tøser... |
|
|
Sikke nogle fedterøve i er...  Mit motto må nok være "jeg bager lige en kage, og tager med" - den ved jeg i hvert fald at "nogle" har grint af  Ja, som nogle kan gætte så er jeg kage-bageren til alle mulige mærkelige lejligheder, jeg elsker at bage, men endnu bedre er det at spise  Kan jeg så tåle det - nej  (alt der feder  smager altså bedst...) suk suk..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|