Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ladewig: Wild Horse Race uacceptabelt
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 17:50

Professor i dyrevelfærd og adfærd, Jan Ladewig, kommer nu med sin vurdering af rodeo efter lørdagens studietur til Tyskland. Arrangøren af Copenhagen Rodeo, Karsten Østergaard, har ovenpå turen pillet det såkaldte Wild Horse Race af programmet. En disciplin hvor tre mænd skal tæmme og ride en hest på tid.

"Wild Horse Race finder jeg uaccep

[Læs nyhed]
0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 17:52
... så indrømmer manden jo at han tog fejl, for i første omgang godkendte han det da. Så skal resten bare fejes af programmet og showet aflyses.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 17:56

Jan Ladewig har ikke "godkendt" WHR. Copenhagen Rodeo føjede først disciplinen til programmet EFTER at Dyreværnsrådet og Ladewig var kommet med deres udtalelser. Da Jan Ladewig kom med sine famøse udtalelser i TV2 vidste han således ikke, at Wild Horse Race var en del af showet.

Mvh

Julie

Rodeo? Nej tak!

Over 11.000 har skrevet under imod rodeo i Parken.

Har du?

Sidste udkald - føl til sommer.

Drægtig RDH-hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Han er vel heller ikke helt dum ...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 17:57

... for han kan vel forvente et ramaskrig, når programmet Task Force viser rodeo fra Tyskland på torsdag.

Så nu skynder han sig lige at få rø ... øh ryggen fri.

Men løbe fra at han lagde ud med at godkende det, det vil han vist blive husket for meget længe

Mvh. Lisbeth

www.anti-rodeo.underskrifter.dk har du skrevet under??

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

Hæ hæ...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 18:03

Ja, Lisbeth. Man kan ikke komme udenom at timingen er SÆRDELES påfaldende

Mvh

Julie

Rodeo? Nej tak!

Over 11.000 har skrevet under imod rodeo i Parken.

Har du?

Drægtig RDH-hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Klap hesten
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 15:08
Kan egentlig ikke forstå hvorfor så mange er imod rodeo, særlig i betragtning hvad alle os andre udsætter vores heste for. Er det ikke synd for dem at en eller anden uduelig rytter skal side og bumpe dem på ryggen i timevis samtidig med at den stakkels hest skal have hovedet presset ned med en hård hånd eller en hjælpetøjel. Er det ikke synd at ponyen gennembankes af en hysterisk ponyrytter der p.g.a hendes manglende evne som rytter bliver disset. Er det ikke synd for en langhåret pony at den skal gå skovtur med skridtdækken i 10 graders varme ja sådan kan jeg nævne mange eksempler. Og så hidser man sig op over rodeo.
0
0
Svar på denne tråd

ulla...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 15:58

Jo det er synd og det bør høre op. Og med hensyn til hvad "alle os andre" udsætter vores heste for, så kan du godt melde undertegnede ud af den gruppe.

Men det gør ikke Rodeo mere acceptabelt. Som englænderne siger "Two wrongs don't make a right"

BeritH

0
0
Svar på denne tråd

Ulla...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 17:23

Jeg er en duelig rytter med en blød hånd og uendelig tålmodighed. Må jeg så gerne hade rodeo?

Mvh

Julie

Rodeo? Nej tak!

Over 12.000 har skrevet under imod rodeo i Parken.

Har du?

Drægtig RDH-hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

de stakkels heste
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 17:50

Min ridehest lider ingen nød (det gør plagen heller ikke), så jeg vil fortsætte med at være imod rodeo.

Jeg forstår ikke hvorfor det argument bliver ved med at komme op. Må jeg godt banke mine børn så - der er jo andre børn der også får tæv.

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bliver sur.
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 19:02

Jeg bliver simpelthen så sur når det ikke tænker på hestens velvære :/ de skulle selv prøve det som hest !

- MallenMallz med sin First April
0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelid kan du da banke dine
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 19:11

børn. Op til flere gange daglig. For nede i Nordafrika, bliver børn både skudt, hakket i småstykker og voldtaget. Så lidt strygl med et spanskrør eller lignende, er da "peace of cake".

Bare klø på.

MH Conny

0
0
Svar på denne tråd

Conny altså
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 09:19

Kunne du ikke have fortalt mig det mens mine var så små, at de ikke kunne forsvare sig???

Hrmpf...

BeritH

0
0
Svar på denne tråd

Du sku`bare ha` spurgt...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 09:51

mh Conny

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider